پخت و پز

با سرخ کن دوقلو نینجا آشنا شوید+آموزش صفر تا صد کار با محصول

سرخ کن نینجا مدل af300
هواپز نینجا دوقلو

شناخت کامل و آموزش کار با سرخ کن دوقلو نینجا+معرفی برنامه‌های منحصربه فرد!

اهمیت و کاربرد سرخ کن بدون روغن به میزانی بالا رفته،که نمونه های چند کاره آن روانه بازار شده‎اند. سرخ کن دوقلو نینجا(ninja)از سری سرخکن هایی‎ست،که در کنار چندکاره بودن،دوقلو نیز است. به این معنا که دو مخزن جدای از هم دارد،که قابلیت پخت همزمان دو نوع غذا را فراهم میکند.

این قابلیت کاربردی،دست شمارا برای پخت وعده‎های غذایی باز می گذارد؛همچنین در سرعت کار شما بسیار صرفه جویی میشود.در واقع این مزیت برای تمامی سرخ کن های دو سبد،صدق میکند؛اما دلیل اصلی که سرخ کن نینجا را از دیگر برندها متمایز می‎کند چیست؟

قطعا برنامه های جذاب و متفاوت،طراحی بسیار زیبای بدنه و کیفیت بالای این محصول باعث شدت بالای محبوبیت،آن هم در زمانی کوتاه شده. فروشگاه کالاکده با تحقیق و پرسش از کاربران،به این نتیجه رسید. تا یکی از جذاب‎ترین سرخ کن های بدون روغن بازار را به شما معرفی کند.

پیش از هر چیز،اگر شناخت کافی از اجزا،نحوه عملکرد و چگونگی گنجایش این محصولات را ندارید؛پیشنها میکنم مقاله مفید و جامع مارا در زمینه شناخت کامل سرخ کن بدون روغن بخوانید.

حالا همه چیز برای معرفی یکی از جدیدترین و پرکاربردترین محصولات لوازم خانگی در سالهای اخیر فراهم است. پس در ادامه با شناخت و آموزش کار با هواپز ها دوقلو همراه باشید.

سرخ کن دوقلو نینجا

سرخ کن نینجا ساخت کجاست؟

تمامی مدلهای نینجا ساخت کشور چین و تحت لیسانس کمپانی نینجا در کشور امریکا هستند. طراحی و مهندسی کار با امریکا بوده و در کشور چین مونتاژ شده است.

چرا خرید سرخ کن دوقلو نینجا پیشنهاد می‎شود؟

سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF300،با دارا بودن دو سبد مجزا و درکنارهم،با گنجایش 3.8+3.8 لیتر (در کل 7.6 لیتر) کار سرخ کردن و پخت غذهای ارگانیک را بطور معجزه آسایی ساده‎تر و سریع‎تر کرده. از دیگر ویژگی های متفاوت و بسیار خلاقانه این محصول که در ادامه مفصل راجب آن صحبت میکنیم. میتوان به برنامه‌های جدید و متنوع این دستگاه اشاره کرد.

سرخکن دوقلو با توان مناسب برای پخت بدون روغن و کیفیت مثال زدنی خود، راهی برای خداحافظی با غذاهای پر چرب و مضر میباشد. از طرفی به جز غذا و وعده های اصلی روزانه،میتوانید انواع میان وعده و حتی کیک و شیرینی را در این دستگاه پخت کنید.

 

 

مهم‌ترین دلیل برتری هواپز دوقلو نینجا

مهم‌ترین فاکتور برای اثبات برتری این دو دستگاه، در مقایسه با سایر رقیبان از برندهای مطرح جهانی، کیفیت ساخت مخزن و سبد دستگاه‌ها است. اخیرا با ایجاد حواشی حول محور سرطانی بودن سبدهای تفلون در دمای بالا، تقاضا برای هواپز نینجا بالا رفت. دلیل آن نیز بکارگیری سبدهای سرامیکی نچسب به جای تفلون بوده است که از جمله ابتکارات تحسین برانگیز کمپانی نینجا آمریکا، به شمار میرود. برای مشاهده انواع هواپز دوقلو نینجا و بررسی قیمت‌ها، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سرخ کن نینجا

سرخ کن دوقلو نینجا مدل f400

 

بررسی سرخ کن نینجا مدل Af300

توان مصرفی: توان موتور این دستگاه برابر با 1670 وات و حداکثر آن 2470وات است. این میزان برای گنجایش 7.6 لیتری این محصول بسیار مناسب میباشد. المنت های گرمایی در دو سبد،بطور مجزا طراحی شده تا امکان پخت دو نوع غذا بطور همزمان فراهم شود.

برنامه های پخت: پخت حداکثری(MAX Crips)،ترد کردن مانند شیرینی و کیک(Beak)،سرخکن(Air fryer)،کباب کردن(Air Roast)،گرم کردن مجدد(Reheat)،خشک کردن میوه و سبزیجات(Dehydrate)،در ادامه این مطلب بطور مفصل راجب کار با محصول و چگونگی برنامه ریزی آموزش خواهیم داد.

گنجایش مخزن: همانطور که پیش از این گفتیم،گنجایش کلی سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF300، هفت و شش دهم لیتر(7.6لیتر) میباشد. به این معنی که این محصول دارای 2 سبد با گنجایش 3.8 لیتر است. تقریبا در هر کدام از این مخزن ها یک مرغ 1.2 کیلوگرمی جا میگیرد و بطور کلی مناسب 5 الی 7 نفر است.

سرخ کن دوقلو نینجا مدل af300

جنس و نوع طراحی: جنس ظرف مخزن از سرامیک است که به راحتی جدا و شسته میشود. جنس بدنه بیرونی دستگاه از پلاستیک بسیار مرغوب و مقاوم میباشد تا انتخاب این محصول را بیش از پیش در اولویت قرار دهد.

نوع نمایشگر و کنترل پنل: صفحه نمایشگر دستگاه دیجیتالی است اما بر خلاف سرخ کن بدون روغن فیلیپس،کنترل پنل این برند لمس بسیار حساسی ندارند. بلکه به حالت دکمه هایی که با یک فشار سطحی،انتخاب میشوند؛در قسمت فوقانی دو مخزن قرار میگیرد.

سیستم خاموشی و قطع کن خودکار: همانند بهترین برندها،نینجا نیز از این ویژگی بی‎‎بهره نبوده و از سیستم خاموشی خودکار بعد از اتمام پخت برخوردار است. ویژگی قطع کن نیز،برای باز و بسته کردن مخزن برای چک کردن غذا در هنگام پخت است؛به این طریق که به هنگام بیرون کشیدن مخزن،فرایند پخت مربوط به آن غذا متوقف میشود. همچنین بعد از چفت کردن دوباره مخزن به درون جایگاه،دستگاه فرایند پخت را ادامه میدهد.

رنگ دستگاه: رنگ سرخ کن دوقلو نینجا،دودی مایل به مشکی است.

ویژگی‌های منحصربه فرد!

از خاص بودن این محصول میتوان به دمای آن در حالت پخت حداکثری اشاره کرد. تنها سرخکنی که حرارت آن تا 240 درجه سانتیگراد میرسد. این به معنی قدرت پخت بالاتر در زمان کوتاه تر میباشد. همچنین از خوبی های آن وزن بسیار کم سبدهای دستگاه هستند؛تا در هنگام شستشو و باز و بسته کردن آن،به راحتی و بدون دردسر عمل کنید. همچنین زمان قابل تنظیم برای این محصول 60 دقیقه است. کف مخزن های این محصول با روکش سرامیکی نچسب نیز کار شمارا در هنگام شستشو ساده تر کرده بطوری که هم قابلیت شستن در ماشین ظرفشویی را دارد و هم میتوانید بطور دستی کار تمیزکردن را انجام دهید. نکته قابل توجه در هنگام شستن این است که سعی کنید هرگز از اقلام شستشوی زبر و تیز استفاده نکنید. با این کار به مرور زمان،احتمال از بین رفتن روکش و یا ایجاد خط و خش روی آن بسیار زیاد است.

اما مهم ترین ویژگی های این محصول،قطعا در برنامه های پخت جذاب آن خلاصه میشود؛در ادامه با توضیحات کامل راجع‎به کارایی و نوع برنامه‎ها با ما همراه باشید.

 

برنامه‌های شگفت انگیز پخت!

  • حالت (Max Crisp): پخت با حداکثر حرارت ممکن،برای پخت گوشت با بافت سخت بسیار مناسب است که از این برنامه پخت استفاده کنید. در این حالت مواد غذایی تا مرز ترد شدن پیش میروند.
  • برنامه (Air Fry): حالت سرخ کن کم روغن یا بدون روغن که کاربرد اصلی دستگاه بر این پایه و اساس میباشد.
  • حالت کباب کردن(Air Roast): از این ویژگی نیز برای کبابی کردن مرغ،ماهی یا میگو استفاده میشود.
  • حالت(Bake):این برنامه مواقعی که قصد پخت شیرینی‎جات یا کیک و کاپ کیک را دارید،به کمک شما کی‎آید؛در این حالت دستگاه شروع به یک فرایند پخت آرام و یکنواخت میکند.
  • گرم کردن مجدد(Reheat): از قابلیت های دیگر سرخ کن نینجا af300،حالت گرم کردن مجدد غذا میباشد. این ویژگی معمولا در مایکروویوها به کار میرود.
  • خشک کردن میوه و سبزیجات(Dehydrate): پیش از این در ارتباط با مزیت استفاده از محصولات چندمنظوره گفته بودیم؛در اینجا یک سرخکن دارای حالات متفاوت پخت و از جمله میوه خشک کن است. با این حال شما دیگر نیازی به خرید میوه خشک کن ندارید. در این برنامه پیش فرض شما قادرید انواع میوه و سبزیجات را خشک کنید.

سرخ کن دوقلو نینجا

 

طرز استفاده از سرخ کن نینجا(آموزش صفر تا صد)

  1. ابتدا مواد غذایی آماده شده را درون سبدهای بخصوص قرار دهید و درب آن را چفت کنید.
  2. دکمه روشن/خاموش را از قسمت بالا سمت چپ انتخاب کنید.
  3. دکمه های 1 و 2 واقع در کنترل پنل دستگاه،انتخاب سبد(سمت چپ یا راست)میباشد.
  4. حال یکی از برنامه های مدنظر را انتخاب میکنید.
  5. در قسمت سمت راست-بالا دکمه Start/Stop را فشار دهید.
  6. اگر قصد پخت در سبد دیگر را بطور همزمان دارید،طبق مرحله سوم عمل کنید؛این بار فرایند را روی سبد کناری انجام دهید.
  7. گزینه‎های تنظیم دما و زمان را مشاهده میکنید،که بعد از انتخاب برنامه امکان تغییر امکان پذیر است.
  8. دیگر نیازی نیست شما کاری انجام دهید؛دستگاه مشغول به پخت است و در هنگام اتمام کار به شما اطلاع میدهد و بطور خودکار خاموش میشود.
  • دکمه SYNC: در مواقعی که قصد دارید در هر کدام از مخزن ها یک نوع غذا پخت کنید، پس از انتخاب برنامه در یکی از مخزن ها، دکمه SYNC را لمسی کنید و سپس به سبد دوم برنامه دهید.
  • دکمه MATCH: اگر دوست دارید یک نوع غذا را در دو مخزن پخت کنید و هر دو دما و زمان یکسانی داشته باشند، پس از برنامه دهی به یکی از مخزن ها، دکمه MATCH را انتخاب کرده تا دما و زمان هر دو یکی شود.

با اینکه بسیاری از افراد برند نینجا را هم سطح با بسیاری از کمپانی‌های جهانی می‌دانند باید بگوییم که ابتکار و خلاقیت ninja بسیار ستودنی است. بکارگیری قابلیت‌های جذاب در کنار فناوری‌های انحصاری این برند برای پخت استاندارد، از جمله نکات شگفت انگیز کار با سرخ کن نینجا می‌باشند.

البته لازم به ذکر است که برای انتخاب مدل مدنظرتان، سایز دستگاه را نیز درنظر داشته باشید، هواپزهای دو مخزنه، مناسب خانواده‌های با جمعیت 5-7 نفره می‌باشند. چنانچه گنجایش کمتری مناسب استفاده شما می‌باشد، می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و سری‌های تک مخزن را خریداری کنید.

عکس-خرید سرخ کن دوقلو نینجا


بزرگترین سرخ کن نینجا 9.5 لیتری مدل Af400

یکی دیگر از مدلهای باکیفیت و پر گنجایش در بازار،سرخکن 9.5 لیتری نینجا میباشد که از لحاظ نحوه عملکرد و برنامه ریزی کاملا مشابه مدل دوقلوی قبلی بوده. هواپز دوقلو نینجا مدل Af400 از لحاظ توان موتور،بالاترین مدل در میان تمامی سرخ کن های بدون روغن در بازار است که میزان آن تا 2470W نیز میرسد. تنها تفاوت بارز این مدل با مدل af300 نحوه برنامه دهی آن است که به جای کنترل پنل لمسی،دارای یک ولوم مرکزی میباشد. گنجایش هر سبد 4.75 بوده که قابلیت پخت دونوع غذا را بصورت همزمان برای شما فراهم میکند.

برخلاف مدل af300 که تنظیم برنامه آن توسط کلیدهای لمسی صورت میگیرد، در هنگام برنامه دهی سرخ کن af400 لازم است بوسیله ولوم چرخشی مرکز پنل این کار را انجام دهید. کلیدهای تنظیم زمان و دما همانند مدل 7.6 لیتری بصورت لمس(همراه با کمی فشار)صورت میگیرد.

عکس-فلش راهنما

سرخ کن نینجا دوقلو مدل Af400

عکس-سرخ کن دوقلو نینجا af400


 

سرخ کن دوقلو نینجا چه میزان تقاضا در بازار دارد؟

در واقع باید بگوییم که سرخ کن نینجا دوقلو در پایان سال 2023 از جمله محصولات ترند گوگل و همچنین پر متقاضی در بازار حضوری لوازم خانگی بود. فاکتورهایی همچون تجربه لذت بخش کار با این محصولات، جذابیت‌‌های برنامه پخت سرخ کن نینجا و همچنین کیفیت پخت در زمان کوتاه‌تر، باعث شد تا مدل‌های دو مخزنه کمپانی ninja به سطح بالایی از فروش و تقاضا برسند.

با بررسی نزدیک‌تر بهترین سرخ کن بدون روغن در بازار ایران، به جزئت می‌توان گفت این دو مدل از کمپانی آمریکایی، از جمله 8 مدل برتر می‌باشند. پیش بینی می‌شود در سال 2024 این رشد ادامه دار بوده و موج توجه اکثریت مردم، به سمت سرخ کن دوقلو نینجا بیشتر شود.

 

سوالات متداول

مخزن سرخ کن دوقلو از چه جنسی است؟

از جنس روکش سرامیک نچسب طراحی شده و صد در صد ارگانیک می‌باشد.

دکمه sync برای چیست؟

برای آنکه در هر مخزن یک غذای مختلف بپزید.

دکمه match برای چیست؟

برای آنکه هر دو مخزن یک برنامه پخت مشترک را شروع کنند.

برای بررسی میزان پخت چه باید بکنیم؟

بدون آنکه کاری انجام دهید، مخزن را بیرون بکشید و پس از بررسی آن را وارد دستگاه نمایید.

 

بررسی میزان محوبیت هواپز نینجا دوقلو

تاکنون در ابتدای سال 2024 میلادی، تنها دو مدل سرخ کن دوقلو نینجا در ایران مشاهده و خرید و فروش می‌شود که مدل‌های ذکر شده می‌باشند. جالب است بدانید باتوجه به امکانات کامل و ظرفیت مطلوب این دو دستگاه، همچنین کاربرد بالا در هنگام آشپزی برای مهمان‌ها و دورهمی‌ها، این دو دستگاه تواستند محبوبیت ویژه‌ای را کسب کنند.

بطورکلی انتخاب بین مدل‌های برند ninja چشم بسته هم ضرری ندارد و کاملا قادر است رضایت مارا نسبت به یک دستگاه باکیفیت و بادوام بدست آورد. در سال 2023 که عرضه هواپزهای دوقلو نینجا و همچنین سری‌های تک مخزن در بازار کشور صورت گرفت. همواره عموم مردم درپی پیدا کردن خاص‌ترین دستگاه این برند بوده و درپی شناخت بهترین مدل هواپز نینجا هستند.

جمع بندی

برای انتخاب این محصول باید تعداد افراد خانواده را در نظر داشته باشید. همانطور که به یاد دارید،گفتیم که گنجایش این محصول برای خانواده پرجمعیت با حدود 5 الی 7 نفر است. محصولات برند نینجا با طراحی و ساخت شیک و بادوام در مدت زمانی کوتاه،توانسته توجه اکثریت را به سمت خود جلب کند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید؛انتخاب این مدل برای عزیزانی که قصد دارند،مرغ بالای 1.5کیلوگرم را در سرخ کن پخت کنند،توصیه نمیشود. زیرا همانطور که دیدیم این محصول دارای دو سبد مجزا است. پس قاعدتا امکان قرار دادن مرغ و ماهی در ابعاد بالا در این مدل وجود ندارد.

جالب است بدانید که مدل جدید سرخ کن دوقلو نینجا،دارای 9.5 لیتر گنجایش است. این مدل با کد ninja AF400 airfryer،روانه بازار شده. ما در فروشگاه کالاکده هندیجان به زودی این محصول را در صفحه خرید سرخ کن نینجا، در کنار دیگر محصولات برند نینجا، برای فروش قرار خواهیم داد.

مطالب کاربردی و مشابه

6 فکر در مورد “ با سرخ کن دوقلو نینجا آشنا شوید+آموزش صفر تا صد کار با محصول

  1. بابایی گفت:

    سلام ممنون من خرید کردم ولی میخوام بدونم منظورتون از در سبد همان دو تا در جداست و باید روی غذا قرلر بگیرد یا در کف

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر سبد باید در کف مخزن و زیر غذا قرار بگیره.
      درب سبد منظورمون مخزن کامل هست که از دستگاه جدا میشه.
      بطورکلی هر کدوم از مخزن‌ها شامل یک سینی(سبد)قابل جداسازی هستن.
      اگر منظورم رو درست نرسوندم بصورت تلفنی 09165394609 با ما ارتباط برقرار کنید.

  2. معصومه مختاری مقدم گفت:

    باسلام. اگر بخواهیم کباب کوبیده درست کنیم. چگونه عمل کنم. چون من درست کردم و سفت شد.

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      لازمه که از برنامه کبابی کردن roast کمک بگیرید.
      بستگی به بافت مواد غذایی داره و اگر بقول شما سفت در میاد، یا ترکیبات غذایی رو تغییر بدید یا اینکه بر اساس تجربه استفاده از دستگاه، دما و زمان و مطابق با بافتی که مدنظرتون هست، تنظیم کنید.

  3. بشیر بهره مند گفت:

    سلام چگونه آموزش از طریق فیلم بتوانم بدست بیارم مدل ۹.۵ بزرگترین حجم را گرفتم

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر دستگاه رو از ما تهیه کردید که باهامون تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم
      اگر از دیگران خریدید هم از منابع موجود توی اینترنت کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *