پخت و پز

پرفروش ترین سرخ کن رژیمی فیلیپس در بنادر جنوب کشور!

پرفروش ترین سرخ کن رژیمی فیلیپس در بنادر جنوب کشور
پرفروش ترین سرخ کن رژیمی فیلیپس در بنادر جنوب کشور

آشنایی کوتاه و کامل با سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن رژیمی فیلیپس را تقریبا همه شناخته یا در رابطه با نحوه پخت و عملکردهای متنوع آن شنیده اید. باتوجه به تقضای بسیار زیادی که برای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس میباشد؛مدل های بسیاری نیز از این محصول در بازار مشاهده میشود.

باتوجه به اینکه واردات لوازم خانگی اکثرا از بنادر جنوبی کشور صورت میگیرد،میزان تقاضای روزانه از این منطقه بسیار بالاست. از این رو امروز قصد داریم پر فروش ترین دستگاه هواپز نسل جدید،در بازار لوازم خانگی جنوب را معرفی کنیم. از آنجا که هر سرخ کن مطابق نیاز و نوع مصرف هر خانواده است؛انتخاب پر فروش ترین مدل همواره بهترین گزینه نیست. در ادامه با معرفی بهترین و پرفروش ترین دستگاه های چند منظوره رژیمی فیلیپس با ما همراه باشید.

ابتدا باید بدانید که در بازار لوازم خانگی بندر، پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270 است.

 

دلیل اهمیت هواپز فیلیپس در بازار چیست؟

امروزه وجود سرخ کن رژیمی فیلیپس در هر فروشگاه لوازم خانگی الزامی بوده و از اساسی ترین کالاها میباشد. در بازار لوازم خانگی بندر نیز باتوجه به تقاضای زیاد برای خرید این محصول، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جزو کالاهای درجه اول بازار محسوب میشود. قطعا میتوان گفت دلیل آن،میزان محبوبیت و رضایت بخشی مردم از سرخ کن فیلیپس است.

معرفی پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس سال 2023

شناخت پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

همانطور که گفتیم در میان مدلهای سرخ کن رژیمی فیلیپس،مدل HD9270 بیشترین فروش و متقاضی را در چند سال اخیر داشته است. این دستگاه با گنجایش 6.2 لیتر مناسب مصارف روزانه در خانواده 4 نفره میباشد. توان دستگاه 2000W بوده تا در کمترین زمان ممکن، غذای دلخواه تان را طبخ کند. اگر به دنبال یک سرخ کن درجه اول در بازار هستید، انتخاب مدل HD9270 بسیار پیشنهاد هوشمندانه‌ و درعین حال مقرون بصرفه‌ای می‌باشد. جهت مشاهده مشخصات و قیمت و همچنین امکان سفارش این دستگاه، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل 9270

معرفی مدل های برتر سرخ کن فیلیپس در سال 2023

تمامی مدل‌های هواپز فیلیپس در زمینه کیفیت پخت از سطح مطلوب و رضایت‌بخشی برخوردار می‌باشند. از این رو همواره سعی داشته باشید ابتدا تعداد افراد استفاده کننده از دستگاه را در نظر بگیرید و سپس مطابق بودجه خود، یکی از مدل‌های پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم مدلهای شناخته شده و پرفروش را معرفی کرده و ظرفیت و کیفیت هر مدل را بررسی کنیم.

سوالات متدول

سرخ کن های اصلی فیلیپس ساخت کدام کشورند؟

همه دستگاه‌های سرخ کن فیلیپس اورجینال در بازار ساخت کشور چین و تحت لیسانس فیلیپس هلند می‌باشند.

کدام هواپز فیلیپس برای مصرف من مناسب است؟

در انتهای این مطلب بر روی کلمه {راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس} که به رنگ آبی نوشته شده کلیک کنید.

بهترین سرخ کن فیلیپس کدام است؟

اگر بحث پولش نباشه، مدل HD9880 بهترین هواپز فیلیپسه

سرخ کن اقتصادی و پرطرفدار کدام است؟

سرخ کن های فیلیپس مدل HD9200 و HD9252 بعنوان اقتصادی‌ترین دستگاه‌های این برند شناخته می‌شوند که کیفیت استاندارد و رضایت بخشی دارند.

 

لیست پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

{ ارزان‌ترین تا گران‌ترین }

 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 یک دستگاه ساده و جمع و جور بوده که تنها دارای 2 ولوم تنظیم دما و زمان پخت است. توان دستگاه 1400W بوده و به نسبت سایز مخزن،عملکرد بسیار خوبی دارد. این مدل اقتصادی‌ترین سرخ کن رژیمی فیلیپس است که محبوبیت بالایی نیز دارد. مخزن این دستگاه از جنس چدن با روکش تفلون نچسب بوده و راهنمای پخت مواد غذایی در قسمت بالای آن نوشته شده است.

دلیل کمتر بودن توان سری‌های 4 لیتری هواپز فیلیپس کیفیت پایین پخت نیست بلکه میزان گرمای مورد نیاز برای این حجم می‌باشد.

سرخ کن فیلیپس 9200

HD9200


 
سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل HD9252

اگر به دنبال سرخ کن 4 لیتری هستید، اما مدل آنالوگ را نمیپسندید؛بهترین پیشنهاد برای شما سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252 است. این دستگاه کاملا مشابه مدل 9200 بوده تنها با تفاوت اینکه مدل HD9252 دارای صفحه نمایشگر دیجیتال-لمسی است. همچنین 7 عملکرد پیش فرض پخت دارد که به سادگی قابل اجرا میباشند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9252

HD9252


 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9257

مسلما یکی از جذابترین سرخ کن های رژیمی که در سال 2023 به بازار معرفی شد،مدل 5.6 لیتری فیلیپس بود. این سرخ کن به نسبت تمامی مدل ها یک خصوصیت منحصربه فرد دارد؛آن هم امکان مشاهده غذای درون محفظه در هنگام پخت است. کمپانی (PHILIPS) بالاخره تصمیم گرفت مدلی را به بازار معرفی کند که دارای پنجره شیشه ای مشاهده غذا است. توان این دستگاه 1700w بوده و به نسبت دو مدل 4 لیتری مقدار بالاتری است. یک تفاوت دیگر این سرخ کن رژیمی فیلیپس،تغییر جایگاه کنترل پنل لمسی از قسمت بالای درب به بالای دستگاه است. خرید سرخ کن فیلیپس HD9257 برای عزیزانی که به دنبال تفاوت هستند بسیار توصیه میشود.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9257

HD9257


 
سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل HD9270

سرخ کن فیلیپس مدل 9270 را بعنوان پرفروش ترین هواپز نسل جدید در بازار لوازم خانگی جنوب کشور معرفی کردیم. همانطور که گفتیم توان این دستگاه 2000W بوده و دارای گنجایش 6.2 لیتری است. یک مرغ 2 کیلوگرمی کامل در این مخزن جای میگیرد.

کار با این دستگاه مشابه سایر مدلهای هواپز فیلیپس بوده و شامل 7 برنامه پیش فرض می‌باشد که از طریق کنترل پنل تمام لمسی و باکیفیت محصول، قابل تنظیم و برنامه‌دهی است.

پرفروش ترین سرخ کن فیلیپس

HD9270


 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9280

دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9280 کاملا مشابه مدل 9270 میباشد؛بصورتی که مشخصات فنی هر دو دستگاه نیز یکی میباشد. تنها مزیت این مدل نسبت به 9270 امکان اتصال به وای فای موبایل و کنترل از راه دور است. این ویژگی برای افرادی که کارمند و شاغل هستید بسیار مناسب و کاربردی است. پس از آن که مواد غذایی را درون دستگاه قرار دادید،دستگاه را به برق متصل کنید. حال هر گاه که دوست داشتید با استفاده از تلفن همراه خود،دستگاه را روشن نمونده و برنامه و زمان دلخواه خود را تنظیم کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280

HD9280


 

سرخ کن رژیمی فیلیپس سایز بزرگ (FAMILY SIZE)

بزرگترین سایز سرخ کن بدون روغن فیلیپس شامل سری‌های بالای 7 لیتر می‌باشد که مناسب خانواده پرجمعیت و یا کاربردی در میهمانی‌ها هستند. اصولا قیمت آنها نسبت به دیگر مدلها بالاتر بوده و به دلیل حجم بالاتر، توان گرمادهی بیشتری نیز دارند. ازم به ذکر است که این دستگاه‌های هوا پز فیلیپس، مناسب برای استفاده 4 الی 6 نفر می‌باشند.

 
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9285

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9285 یکی از پر آوازه ترین محصولات در سال 2023 بود. این دستگاه با گنجایش 7.2 لیتری و ظاهری جذاب به بازار معرفی شد که محبوبیت زیادی را برای خود به ارمغان آورد. توان این دستگاه نیز 2000w بوده و کیفیت پخت فوق العاده ای دارد. این دستگاه ویژگی کنترل از راه دور را نیز بوسیله تلفن همراه دارد،تا برای افراد شاغل گزینه مناسب تری باشد. ظاهر این دستگاه به نسبت تمامی مدلهای سرخ کن رژیمی فیلیپس زیباتر بوده و جلوه ای نو را به آشپزخانه شما میدهد.

سرخ کن 9285 فیلیپس

HD9285


 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 شناخته شده ترین دستگاه هواپز سایز بزرگ محسوب میشود. این دستگاه با گنجایش 7.3 لیتری خود،مناسب مصارف در خانواده پرجمعیت بوده و همچنین در مهمانی ها نیز میتواند بعنوان کمک دست شما باشد. توان این دستگاه 2200W است که از لحاظ قدرت تولید گرما و حرارت،در میان مدلهای فیلیپس گل سر سبد است.

سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل 9650 دارای 7 برنامه پیش فرض پخت بوده که بوسیله ولوم مرکزی روی کنترل پنل قابل انتخاب است. کنترل پنل این دستگاه دارای یک نمایشگر دیجیتالی با دکمه های تاچ برای تنظیم و شروع به کار دستگاه میباشد.

مخزن دستگاه برخلاف بسیاری از مدل های فیلیپس،بصورت کامل از دستگاه جدا نمیشود. این مخزن دارای یک ریل بوده و محدوده خروج آن مشخص است. البته سبد درون این مخزن قابل جداسازی میباشد پس نگران تمیز کردن پس از پخت نباشید. مخزن دستگاه دارای دو سبد توری و تفلون است که به دلخواه خود میتوانید یکی را درون مخزن قرار دهید.

این دستگاه برای پخت انواع استیک گوشت و مرغ با بافت سخت بسیار مناسب است.

سرخ کن فیلیپس مدل 9650

HD9650

 


 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9863

یکی دیگر از سری سرخ کن های جذاب با قابلیت منحصربه فرد سرآشپز هوشمند، سرخ کن فیلیپس مدل HD9863 میباشد. این هواپز سایز بزرگ با گنجایش 7.3 لیتر و توان 2225W مناسب خانواده پرجمعیت 6 نفره میباشد. نحوه عملکرد و سایر ویژگی های این محصول مشابه تمامی مدلهای سایز بزرگ فیلیپس بوده و تنها مزیت این مدل سیستم Smart Sensing یا همان سرآشپز هوشمند میباشد. دستگاه به کمک این فناوری دما و زمان پخت را مطابق میزان و حجم مواد غذایی تنظیم میکند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863


 

بزرگ ترین سایز سرخ کن بدون روغن فیلیپس

تا پیش از سال 2023 عمده مدلهای سایز بزرگ سرخ کن رژیمی فیلیپس تا حداکثر 7.3 لیتر گنجایش داشتند. به عبارت دیگر این محصولات برای استفاده رومزه یک خانواده 5 تا 6 نفره کافی بود. در ادامه محصولی را معرفی میکنیم که با 8.3 لیتر گنجایش، جدیدترین و بزرگترین هواپز نسل جدید فیلیپس به شمار میرود. این دستگاه به راحتی برای استفاده 7 نفر کافی میباشد.

 
آخرین مدل سرخ کن فیلیپس مدل HD9880

جدیدترین سرخ کن فیلیپس مدل HD9880 با گنجایش 8.3 لیتر بالاخره در سال 2023 به بازار معرفی شد. کمپانی فیلیپس علاوه بر تغییر نسبی ظاهری و بالابردن گنجایش مخزن این دستگاه، دست به افزودن گسترده برنامه‌های پیش فرض نیز زده است. سرخ کن فیلیپس مدل 9880 دارای 22 متود پخت و پز بصورت تنظیم شده و پیش فرض بوده که از طریق کنترل پنل دیجیتالی این محصول قابل تنظیم است.

موتور قدرتمند این دستگاه با 2200W توان گرمادهی، باعث تسریع فرایند پخت و در نتیجه صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. پخت انواع مواد غذایی با بافت نرم یا سخت را در مدت زمانی کوتاه برایتان انجام می‌دهد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD980

جدیدترین مدل سرخ کن فیلیپس

اتصال به وای فای(کنترل از راه دور) و همچنین کابل ترمومتر برای سنجش دمای مواد غذایی،از دیگر ویژگی های قابل توجه سرخ کن 8 لیتر فیلیپس میباشند. در پایان سال 2023 این مدل از سرخ کن فیلیپس،پرکاربردترین،پر آپشن ترین و بزرگترین هواپز این برند هلندی است.

جمع بندی

انتخاب سرخ کن بدون روغن، به دلیل تنوع بالای مدل های آن،با چالش ها و دودلی هایی روبرو است. از این رو در این مقاله توضیحات کامل را در رابطه با گنجایش مناسب هر خانواده،توان و کیفیت پخت و همچنین ویژگی های منحصربه فرد هر سرخکن رژیمی،دادیم. از این رو با در نظر گرفتن این المان ها،محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات جامع‌تر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس را مطالعه نمایید.

کیفیت، سلامت و اصالت مدل های فیلیپس در فروشگاه کالاکده تضمینی بوده تا خیال شما عزیزان از خرید دستگاه هواپز راحت باشد. همواره در طول خرید و حتی پس از استفاده نیز می‌توانید از خدمات و مشاوره‌های رایگان این فروشگاه بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط و کاربردی

8 فکر در مورد “ پرفروش ترین سرخ کن رژیمی فیلیپس در بنادر جنوب کشور!

  1. بیتا پیشوایی گفت:

    سلام. ببخشید فیلیپس به جز اینا هواپز دیگه ای نداره؟

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر چندین مدل دیگه هم در بازار موجوده ولی ما سعی کردیم مدلهای جاافتاده تر و شناخته شده تر رو معرفی کنیم.
      اگر که مدلی علاوه بر اینها در فروشگاه موجود شد، توی همین مقاله معرفی میکنیم.

  2. امید گفت:

    سلام کدام یک از سایز بزرگها بهتره اتصال به گوشی چیزای اضافه نمیخواهم لطفاً مدل و قیمت رو بگید

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      بین تمام مدلهای سایز بزرگ(family size) فقط مدل HD9285 و مدل HD9880 قابلیت اتصال به گوشی و وای فای رو دارن.
      از بین تمام مدلهای سایز بزرگ مدل HD9650 قیمت مقرون بصرفه تری داره.

  3. محسن گفت:

    سلام مدلهایی که HD هستن نیاز به تعویض فیلتر دارن؟

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر. تمامی مدلهای سرخ کن بدون روغن فیلیپس با کد HD شروع میشن و به نوعی مشخصه اونهاست.
      منظورتون از فیلتر رو متوجه نشدم متاسفانه…اما موردی برای تعویض در این دستگاه ها وجود نداره و فقط نگهداری و طرز صحیح استفاده مهم هست.
      چنانچه سوال دیگه ای هم دارید،بنده مشتاقانه پاسخگو هستم.

  4. سهیل گفت:

    سلام آیا نینجا بهتر از فیلیپس نیست ؟

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      انتخاب بین سرخ کن بدون روغن نینجا و فیلیپس بیشتر سلیقه ای هست
      نینجا آپشن های بروزی داره و استحکام بدنه ش به نسبت بسیاری از مدلهای رایج فیلیپس بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *