شستشوی و نظافت

آشنایی با بهترین اتو بخار تفال اصل فرانسه | آخرین سری!

بهترین اتو بخار تفال ساخت فرانسه

نکات مهم خرید اتو بخار تفال ساخت کشور فرانسه

خرید و اطمینان از کیفیت اتو همواره یکی از مهم ترین چالش های افراد میباشد. با شناخت بهترین اتو بخار تفال ساخت کشور فرانسه،ممکن است دید شما از یک اتو بخار باکیفیت کمی تغییر کند و مجذوب کیفیت و امکانات آخرین سری اتو دستی تفال شوید.

در طراحی،ساخت،قدرت موتور و امکانات کاربردی این محصولات از مرغوب ترین متریال و بروزترین فناوری ها بکاررفته است. باوجود اتو تفال فرانسه،سهولت در کار اتو کشیدن لباس ها دوچندان شده و عملکرد خوب آن باعث میشود همواره ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.

جدیدترین سری اتو بخار تفال یعنی سری 9000 این کمپانی،کامل ترین و بهترین کیفیت را در میان سایر مدل ها دارا میباشد. همچنین در جهت حفظ و سلامت پارچه در هنگام اتو کشیدن،توجهات لازم را داشته تا به هیچ وجه پارچه شما آسیب نبیند.

در هنگام خرید اتو بخار دستی لازم است به کیفیت کفی،توان،بخاردهی و دیگر امکانات جانبی دستگاه توجه ای ویژه شود.

خرید اتو بخار تفال اصل فرانسه

معرفی آخرین مدل اتو تفال فرانسه سری FV9000

بهترین اتو بخار تفال سری 9000 بوده که صفر تا صد ساخت و عرضه کالا،در کشور فرانسه صورت میگیرد. این محصولات شامل بدنه ای بسیار بادوام و ظاهری شیک و بینظیر میباشند. سه مدل برتر سری 9 شامل سه تا از بهترین مدل های اتو تفال یعنی مدل FV9845 و FV9848 و درنهایت FV9850 بوده که در ادامه با معرفی کاربرد و نحوه کارکرد آنها آشنا خواهیم شد.

توان اتو بخار تفال اصل فرانسه

توان بهترین اتو بخار تفال اصل فرانسه

توان هر سه مدل از بهترین اتو بخار تفال، 3200W بوده که بیشترین میزان قدرت و گرمادهی در مقایسه با تمامی مدل های اتو بخار در بازار میباشد. مسلما هر چه توان و قدرت موتور اتو بیشتر باشد،از بین بردن چروک ها ساده تر و سریع تر انجام خواهد شد.

بدلیل توان بالای اتو بخار تفال دستی سری 9،مدت زمان لازم برای گرم شدن دستگاه بسیار کوتاه بوده و تنها در چند ثانیه به دمای مطلوب تان میرسد. بطورکلی توان این سری اتو به قدری بالاست که تا ساعت ها قادرید از دستگاه استفاده کنید.

کیفیت عملکرد بخاردهی

بعد از توان اتو بخار دستی،مهم ترین فاکتور برای تشخیص اتو باکیفیت،میزان و نوع بخاردهی آن است. بهترین اتو بخار تفال در حالت عادی و پیوسته،در بازه یک دقیقه ای حدود 60 گرم بخاردهی مداوم و پیوسته دارد.

با استفاده از دکمه پخش بخاری که در قسمت بالای محصول قرار گرفته،امکان پخش بخار لحظه ای به میزان 290 گرم وجود دارد. در مواقعی که چروک روی پارچه ضخیم ایجاد شده است،استفاده از حالت بخاردهی لحظه ای بسیار کاربردی و راه گشا است.

همچنین این دستگاه قابلیت بخاردهی بصورت عمودی را نیز دارد و برای اتو کشیدن در حالت ایستاده(لباس)نیز مناسب است.

بخاردهی عالی اتو بخار تفال فرانسه

بخاردهی لحظه ای

کفی DURILIUM AIRGLIDE AUTOCLEAN

یکی از بزرگترین مزیت های سری 9 جنس کفی بهترین اتو بخار تفال فرانسه است. فناوری و طراحی کفی دوریلیوم اختصاصی کمپانی تفال بوده و دارای ویژگی های بسیار جالبی است. این کفی با پایه سرامیک-فلزی با پوشش انامل بوده و یک پوشش دولایه بهبهود یافته با محتوای کوارتز،طراحی شده است.

از مزیت های این کفی میتوان به ضریب لغزش آن اشاره کرد که تا 33 درصد بیشتر از تمامی کفی های موجود در بازار است. این کفی قابلیت Auto clean داشته و بصورت خودکار پایه کفی را پاکسازی میکند.

جنس کفی آخرین مدل اتو تفال بسیار مرغوب بوده و تمام و کمال از پارچه شما محافظت خواهد کرد.

کف اتو بخار تفال اصل فرانسه

کفی دوریلیومی

مخزن رسوب اتو تفال فرانسه

از مهم ترین فاکتورهایی که امروزه بعنوان کیفیت برتر در میان مدل های اتو بخار دستی شناخته میشود؛مخزن جمع آوری رسوب است. این مخزن در قسمت پایه بهترین اتو بخار تفال تعبیه شده و به سادگی قابل جداسازی و نظافت است. رسوبات ناشی از بخاردهی پیوسته در قسمت پشت کفی بوجود آمده ولی به کمک سیستم رسوب زدایی و مخزن آن،این چالش به سادگی حل میشود.

وجود مخزن رسوب در اتو باعث افزایش طول عمر و حفظ کیفیت و کاراریی دستگاه خواهد شد.

اتو بخار تفال سری 9000

مخزن رسوب

طراحی و جنس بدنه

قطعا شما نیز مجذوب طراحی و جذابیت اتو تفال فرانسه خواهید شد. طراحی ویژه و بادوام بدنه این دستگاه،تجربه دلنشینی از استفاده و اتو کشیدن در برایتان به ارمغان می آورد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک بسیار بادوام و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده که تمامی استانداردهای ارگونومی را نیز دارا میباشد.

سیستم ضد چکه

گاها متوجه این موضوع میشوید که در هنگام کار با اتو بخار،آب درون مخزن از طریق سوراخ های کفی دستگاه چکه میکند. این چالش پیچیده و طاقت فرسا تنها با استفاده از سیستم ضد چکه قابل حل است. سیستم تعبیه شده در بهترین اتو تفال باعث جلوگیری از نفوذ و راه یابی بیش از حد آب شده تا حتی قطره ای اضافی بر روی پارچه یا لباس چکه نکند.

جنس و طول کابل

طول کابل آخرین مدل اتو تفال 2.5 متر بوده که بسیار قابل تحسین و کاربردی است. گاها ما با مشکل یافتن پریز برق در اطراف خود مواجه هستیم؛طول بالای این کابل بسیار راه گشا است.

جنس کابل برق این سه مدل،کنفی بوده که برخلاف سایر اتو هایی که کابل پلاستیکی دارند،از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است.

قیمت و ارزش خرید اتو بخار فرانسوی تفال

بررسی ارزش خرید و قیمت اتو بخار تفال اصل فرانسه

قیمت اتو بخار تفال اصل فرانسه در مقایسه با سایر مدلهای اتو بخار تفال کمی بالاتر میباشد. البته به جرئت میتوان گفت کیفیت و کارکرد اتوهای سری 9 تفال،مثال زدنی بوده و قابل مقایسه با بسیاری از مدلهای همین برند نیست.

با توجه به توان 3200 واتی و امکانات ویژه ای همچون کفی دوریلیومی و مخزن رسوب،خرید اتوهای سری 9 تفال،از ارزش بالایی برخوارد هستند.

کمپانی تفال در زمینه ساخت اتو،سالهاست با بهترین مدل های اتو بخار فیلیپس رقابت میکند.

جدیدترین مدل اتو بخار تفال با تضمین کیفیت و اصالت

پیش از خرید جدیدترین مدل اتو بخار تفال ساخت کشور فرانسه،لازم است به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید.

  1. از اصالت کالا مطمئن شوید(بسیاری از اتو بخار های تفال ساخت کشور چین هستند)
  2. از جایی خریداری کنید که سلامت کالا را تضمین کرده و خیال شما از وجود ایراد یا شکستگی راحت باشد.
  3. برای خرید اتو بخار،مدل ها با قیمت های مناسب تری نیز موجود است. اگر قصد خرید اتو درجه یک دارید،مدلهای تفال سری 9000 پیشنهاد میشود.
  4. برای خرید مدل دلخواه خود از سایت کالاکده بندر هندیجان،از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

خرید اتو بخار تفال مدل FV9845

اتو بخار تفال مدل 9845


خرید اتو بخار تفال فرانسه مدل FV9848

اتو بخار تفال مدل FV9848


آخرین مدل اتو بخار تفال مدل FV9850

خرید اتو بخار تفال مدل 9850

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *