پخت و پز

گریل برقی چه مارکی خوبه؟ | بررسی 3 برند با کاربری متفاوت!

بهترین مارک باربیکیو آپارتمانی

پاسخ به این سوال که گریل برقی چه مارکی خوبه؟ می‌تواند تا چندین پله شمارا در امور آشپزی، حرفه‌ای کند و زمان و دردسرهای پخت را کاهش دهد. با گرم شدن هوا، بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای لذت بردن از فضای باز و پختن غذاهای خوشمزه در فضایی مناسب برای کباب کردن با ذغال هستند. باربیکیو برقی یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند بدون دردسر زغال، از کباب کردن در منزل لذت ببرند. اما با وجود مارک های مختلف باربیکیو برقی در بازار، انتخاب بهترین گزینه می تواند دشوار باشد. این دستگاه ها البته مخصوص پخت های درون آپارتمانی نیز طراحی شده تا بدون ایجاد دود و بوی نامطبوع، استیک‌ها و برگرهای خوشمزه را برای شما آماده کند.

در این مقاله، ما سه تا از بهترین مارک های گریل برقی را بررسی می کنیم: نینجا، بوش و سانکور. ما ویژگی ها، مزایا و معایب هر مارک را بررسی خواهیم کرد و به مدل‌های پرفروش از هر برند اشاره میکنیم تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود کمک کنیم.

 

بهترین باربیکیو برقی

 

بهترین مارک باربیکیو آپارتمانی

همانطور که گفتیم سه برند مذکور از بیشترین تقاضا و بالاترین کیفیت در ایران برخوردارند. دلیل این حجم از تقاضا برای بهترین برند گریل برقی، دلایل زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت یکنواخت پخت، آبدار بودن بافت مواد غذایی، استحکام بدنه دستگاه و کاربری ساده اشاره کرد. هر برند با تعبیه سیستم‌های بخصوص ایمنی و پخت، در تلاش بوده تا بهترین دستگاه را روانه بازار کند و همین امر سبب شده تا این سه کمپانی مطرح، رقابت تنگاتنگی را داشته باشند. نکته قابل توجه بهترین مارک های باربیکیو آپارتمانی، تنوع بازه قیمت در کنار کیفیت استاندارد و حالت‌های مختلف پخت بوده تا دست شما برای انتخاب باز گذاشته شود و مطابق بودجه و نیاز خود گریل برقی ایده‌آل را انتخاب کنید. اگر تمایل دارید انواع دستگاه‌های باربیکیو را بصورت یکجا با قیمت بروز مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید و اگر قصد دارید با تحلیل و بررسی هر برند آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع باربیکیو آپارتمانی

 

نینجا: تنوع برنامه، هوشمندی و ایمنی

نینجا یکی از مارک های پیشرو در لوازم آشپزخانه است و باربیکیوهای برقی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. باربیکیوهای برقی نینجا به دلیل تنوع برنامه ها، سیستم های هوشمند و ایمنی و ساختار بسیار استاندارد شناخته شده اند.

یکی از ویژگی های بارز باربیکیوهای برقی نینجا، تنوع برنامه های آنهاست. این باربیکیوها دارای برنامه های مختلفی برای پخت انواع غذاها، از جمله استیک، مرغ، ماهی و سبزیجات هستند. همچنین دارای تنظیمات قابل تنظیم دما هستند، بنابراین می توانید به راحتی دمای پخت را برای غذای خود کنترل کنید. جالب است بدانید برخی از این دستگاه‌ها قابلیت سرخ کن بدون روغن، میوه خشک کن، پخت کیک و گرم کردن مجدد را نیز برای شما به بهترین شکل اجرا می‌کنند.

باربیکیوهای برقی نینجا همچنین به دلیل سیستم های هوشمند و ایمنی بالای خود شناخته شده اند. این باربیکیوها دارای سنسورهایی هستند که به طور خودکار دما را کنترل می کنند و از پخت بیش از حد غذا جلوگیری می کنند. همچنین این دستگاه‌ها که دارای درب‌های آسانسوری هستند، یک محفظه و فضای مناسب با پخت یکنواخت را فراهم می‌کنند تا غذای مورد نظر شما در سطح مورد نظرتان مغذ پخت شود. وجود سطوح مختلف برای گریل کردن، از جمله نکات قابل توجه سرخ کن و گریل نینجا است. گریل‌های این برند امریکایی به دلیل برخورداری از صفحه ضخیم سرامیکی نچسب، تجربه‌‌ای حرفه‌ای از کار با باربیکیو آپارتمانی را به شما ارائه می‌دهند.

 

بهترین مارک گریل برقی آپارتمانی

 

مدل‌های برتر نینجا:

Ninja Foodi AG301: این مدل دارای 4 برنامه پخت خودکار و چندین سطح تخصصی برای گریل کردن می‌باشد. دستگاه دارای بازه توان 1760 تا 2460 وات بوده که کیفیت پخت بسیار رضایت بخشی را به شما ارائه میدهد.
Ninja Foodi AG551: این مدل دارای 6 برنامه پخت و چندین سطح پیشرفته گریل می‌باشد. توان گرمادهی این باربیکیو نیز تفاوت چندانی با 301 ندارد و دلیل برتری‌اش تنوع حالت‌های پخت و کنترل پنل لمسی می‌باشد.

با استفاده از این دو دستگاه می‌توانید تجربه‌ای حرفه‌ای از گریل کردن و درست کردن استیک‌های خوش بافت و خوشمزه، در کنار خانواده و دوستان رقم بزنید.

 

نوتریکوک، برندی مشابه به نینجا

از دیگر دستگاه‌های باربیکیو آپارتمانی با قابلیت‌های متنوع پخت و پز می‌توان به برند جویای نام نوتریکوک اشاره کرد. البته این برند یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌ها در عرصه لوازم خانگی بوده که اخیرا وارد ایران شده است. یکی از گریل برقی‌های محبوب این برند که اتفاقا ظاهر و امکاناتی بسیار مشابه با مدل‌های نینجا دارد، مدل AFG960 می‌باشد. به زودی این محصول را به سایت کالاکده اضافه میکنیم. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش این دستگاه می‌توانید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

 

بوش: طراحی خاص، استحکام بالا

بوش یک مارک آلمانی است که همواره به دلیل عرضه لوازم خانگی با کیفیت و دوام بالا شناخته شده است. باربیکیوهای برقی بوش نیز از جمله محصولات پخت و پز جذاب این برند محسوب می‌شوند. باربیکیوهای برقی بوش به دلیل طراحی زیبا و کاربردی شناخته شده که در کنار قیمت مطلوب، گریل کردن انواع مواد غذایی را برای شما آسان می‌کند.

 

برندهای برتر گریل برقی

 

یکی از ویژگی های بارز باربیکیوهای برقی بوش، طراحی زیبای آنهاست. این باربیکیوها دارای طراحی شیک و مدرنی هستند که آنها را به یک مکمل عالی برای هر فضای باز و بسته تبدیل می کند. یکی از ویژگی‌های باربیکیوهای آپارتمانی نیز برند، طراحی خاص درب آن بوده که قابلیت تعیین زاویه برای عملکرد گرم نگهدارنده و پخت فرگونه را دارد. پخش یکنواخت گرما و برخورداری از صفحات ضخیم و نچسب، همواره ارزش خرید این محصولات را در سطح بالایی نگه داشته است.

مدل پرفروش بوش:

Bosch TCG4215: این مدل دارای یک صفحه نسبتا بزرگ، کنترل سطح گریل، درب خاص برای گرم نگهدارنده و تعیین سطح گرمایی گریل می‌باشد. این دستگاه برای پخت پیتزا و لازانیا بینظیر است زیرا شرایط یک فر کوچک را برایتان فراهم میکند.

 

سانکور: صفحات بزرگ، قیمت بصرفه!

سانکور یک مارک ژاپنی است که محصولاتی با کیفیت مطلوب و رضایت بخش دارد. باربیکیوهای برقی سانکور در سبک‌های مختلفی به بازار عرضه شده اند. باربیکیوهای برقی سانکور به دلیل صفحات بزرگ و قیمت مقرون به صرفه در بازار مشهورند و برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه ممکن یک دستگاه کاربردی و خوش کیفیت را تهیه کنند مناسب است.

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های بارز باربیکیوهای برقی سانکور، صفحات بزرگ آنهاست. این صفحات به اندازه کافی بزرگ هستند که به شما امکان می دهند مقدار زیادی غذا را به طور همزمان بپزید، که آنها را برای مهمانی ها و دورهمی های بزرگ ایده آل می کند. آنها همچنین دارای روکش نچسب هستند و تمیز کردن آنها بسیار ساده است

این دستگاه‌ها از برند خوش نام سنکور، دارای ویژگی‌های استانداردی همچون جمع کننده روغن و تعیین سطح گرمادهی هستند.

مدل پرفروش سانکور:

Sencor SBG106BK: این مدل دارای یک صفحه بزرگ، کنترل دما قابل تنظیم و یک سینی جمع آوری روغن است. SBG106 دارای یک قیمت بسیار مقرون بصرفه است.

Sencor SBG6650BK: درب دستگاه به شکل گریل های عادی باز می‌شود و از لحاظ تنظیمات سطح پخت و دما، کیفیت و ضخامت صفحات و همچنین استحکام ساختار در سطح بسیار عالی قرار دارد.

 

بهترین باربیکیو برقی خانگی

 

نکات مهم

  • تنوع مدل ها در هر سه مارک کم است.
  • قیمت این محصولات متنوع است و مارک نینجا بالاترین قیمت را دارد.
  • همه برندهای معرفی شده در زمینه گرمادهی یکنواخت، موتور بهینه، صفحات نچسب و استحکام بدنه، در جایگاه استاندارد و رضایت بخشی قرار دارند.
  • قبل از خرید باربیکیو برقی، مهم است که تحقیق کنید و مارک ها و مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود پیدا کنید. برای مشاوره در این زمینه می‌توانید در قسمت گفتگوی آنلاین(سمت راست-پایین صفحه) با مشاورین کالاکده هندیجان در ارتباط باشید تا در زمانی کوتاه، بهترین دستگاه را مطابق نیازتان پیدا کنید.

 

جمع‌ بندی و نتیجه گیری

انتخاب بهترین مارک باربیکیو برقی به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر به دنبال باربیکیویی با تنوع برنامه ها، سیستم های هوشمند و ایمنی و ساختار بسیار استاندارد هستید، نینجا گزینه خوبی است اما قیمت آن بسیار بالاست. اگر به دنبال گریل برقی با طراحی زیبا و امکاناتی کاربردی هستید، بوش گزینه خوبی است. و اگر به دنبال باربیکیویی با صفحات بزرگ و قیمت مقرون به صرفه هستید، سانکور گزینه‌ای هوشمندانه است.

در این میان نام های دیگری نیز مانند برند مایر و کنوود وجود دارند و کیفیت پخت آنها نیز مطلوب است اما به پای آوازه، شهرت و کیفیت بهترین مارک گریل برقی نمی‌رسند.

سوالات متداول

گریل یا باربیکیو آپارتمانی چه کاربردی دارد؟

لطفا برای خواندن این مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کاربرد گریل برقی

مجهزترین باربیکیو آپارتمانی در ایران کدام است؟
پیشنهاد کالاکده هندیجان

اگر به دنبال یک دستگاه برای کبابی کردن و گریل کردن با کیفیت بسیار عالی و قیمت مطلوب هستید. بر روی لینک زیر کلیک کرده و قیمت و مشخصات را بررسی نمایید.

 

گریل بوش مدل TCG4215

مطالب مشابه و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *