لوازم خانگی

نکات مهم خرید از لوازم خانگی هندیجان چیست؟

لوازم خانگی هندیجان-کالاکده هندیجان

نکات مهم و مزیت های خرید لوازم خانگی از بندر هندیجان

خرید از فروشگاه لوازم خانگی هندیجان شرایط و نکاتی دارد که هر فرد در هنگام خرید اینترنتی کالای خانگی لازم است به آن دقت کند. از چگونگی فرایند سفارش گرفته،تا نحوه اعتماد به فروشنده و اطمینان از محصول را در این مطلب توضیح داده‎ایم. پس در ادامه با صفر تا صد خرید از بندر هندیجان با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی بندر هندیجان(هندیجان کجاست؟)

عکس-بندر هندیجان(شب)عکس-بندر هندیجان(روز)

بندر تجاری هندیجان در جنوبی ترین نقطه استان خوزستان و در جوار خلیج فارس قرار دارد. این بندر از شرق به استان بوشهر و در کنار بندر دیلم و بندر گناوه قرار گرفته؛و از شمال-غربی به بندر امام خمینی نزدیک است. با توجه به نقطه جغرافیایی و مجاورت با خلیج فارس،معمولا این بندر آب و هوای مرطوب و شرجی دارد که در بعضی از فصول تا حدود زیادی غیرقابل تحمل میشود. از این رو هندیجان در کنار بندر گناوه از قطب های بزرگ محصولات وارداتی در کشور به شمار می آیند.

از هندیجان چی بخریم؟

باید به این نکته نیز توجه داشت که خرید تمام محصولات از هندیجان،بدلیل شرایط بندری توصیه نمیشود. درست است که لوازم خانگی هندیجان در طی چند سال اخیر و با محصولات اورجینال با قیمت مناسب،توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که بسیاری از محصولات وارداتی،اجازه ترخیص از هندیجان را ندارند. از طرفی بندر هندیجان یک بندر بزرگ صیدگاهی میباشد که طعم ماهی های آن اللخصوص شوریده،زبانزد عامه هم وطنان است. در نتیجه توصیه ای که میشود این است که خرید کالای خانگی و ماهی و میگو،بهترین پیشنهاد برای خرید اینترنتی و حضوری از شهرستان هندیجان است.

لوازم خانگی بندر هندیجان

لوازم خانگی ارزان!

مزیت خرید کالای خانگی از شهرهای بندری(هم جوار خلیج فارس) در این است که واردات مستقیم و بدون واسطه کالا بصورت روزانه صورت میگیرد. از این رو تمامی محصولات مرغوب و باکیفیت در بازار لوازم خانگی بندر گناوه و هندیجان موجود است. از طرفی چون فرایند کار بدون واسطه و مستقیم با لنج باربری صورت گرفته،قیمت محصولات در این دو بندر تجاری،نسبت به سراسر کشور بسیار مناسب تر و به صرفه است.

شرایط خرید،ارسال و اعتماد

شرایط خرید از لوازم خانگی هندیجان از طریق خرید اینترنتی از سایت ها و پیج های اینستاگرم و همچنین بصورت مراجعه حضوری امکان پذیر است. اما لازمه این خرید اعتماد به فروشگاه و اطمینان به اصالت و سلامت محصول دلخواه میباشد. در هنگام ثبت سفارش از سایت لوازم خانگی هندیجان حتما به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه،در پایین سایت(صفحه اصلی)دقت کنید و اطلاعات مربوط به فروشگاه و سابقه آنها را بررسی کنید.

اگر هم صفحه اینستاگرامی از کالای خانگی در بندر هندیجان را سراغ دارید و قصد سفارش محصول از آن را دارید. در مرحله اول سایت و نماد اعتماد را چک کنید؛اگر فروشگاه فاقد این دو مورد بود،سعی کنید با مشتریان آنها از طریق استوری های رضایت مشتری ارتباط بگیرید.

ما در فروشگاه کالاکده هندیجان این اعتماد سازی را بطور تمام و کمال در اختیار کاربران و مشتریان عزیز قرار داده ایم. کالاکده هم دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر میباشد و هم پیج اینستاگرام معتبر و دارای رضایت مشتری و ویدئو معرفی محصول دارد.

شرایط ارسال محصول از بندر هندیجان به  سراسر کشور

ارسال لوازم خانگی از هندیجان معمولا با پست و تیپاکس صورت میگیرد. البته درمواردی که ابعاد محصولات زیاد میباشد،ارسال با باربری ها صورت خواهد گرفت. در هنگام ارسال حتما به فروشنده گوشزد کنید که محصول تست شده را با بسته بندی خود فروشگاه به سامانه های ارسال محصول تحویل دهد. در مواردی که بسته بندی به خوبی صورت نمیگیرد؛امکان ضربه خوردن محصول وجود دارد.

کدام برندها بیشترین تقاضای خرید را دارند؟

در بازار لوازم خانگی هندیجان بهترین و پرآوازه ترین برندهای جهانی بصورت روزانه خرید و فروش میشوند. برندهایی همچون فیلیپس، نینجا، بوش، پاناسونیک، سامسونگ، کارچر، اسمگ و…همواره در برخی فروشگاه ها مشاهده میشود.

پیج اینستاگرام لوازم خانگی هندیجان

صفحه اینستاگرام فروشگاه ما با ارائه ویدئو معرفی محصولات با حضور فروشنده،مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته و هایلات های ثبت رضایت مشتری در اختیار همگان میباشد. آدرس پیج اینستاگرام فروشگاه کالاکده هندیجان kalakadeh_hendijan مباشد که در قسمت سرچ اینستاگرام میتوانید بصورت انگلیسی یا فارسی سرچ کنید و وارد صفحه شوید.

عکس-بازار لوازم خانگی ههندیجان

چرا فروشگاه کالاکده هندیجان را انتخاب کنیم؟

همانطور که پیشتر گفتیم، پیج و سایت فروشگاه کالاکده هندیجان یک بستر با اعتمادسازی کامل برای بازدید و خرید لوازم خانگی از هندیجان میباشد. سایت ما در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه کالای خانه و آشپزخانه،مطالب آموزشی و معرفی محصولات را در بخش مقالات سایت قرار داده است،که دسترسی به آن بسیار ساده است. کالاکده یک مرجع کامل برای آموزش و فروش محصولات اصل و اورجینال از بهترین و معروفترین برندهای بازارهای جهانی مانند سرخ کن بدون روغن یا دستگاه های اسپرسوساز خانگی میباشد. همچنین میتوانید دیگر محصولات خانه و آشپزخانه را از قسمت منوی سایت مشاهده و اقدام به خرید کنید. کالاکده تعهد می دهد که هیچ گونه محصول فاقد اصالت را نه ارائه و نه تایید میکند.

همچنین فروشگاه ما عرضه کننده بروزترین و پبشرفته ترین محصولات از جمله لوازم خانگی برند نینجا است.

نحوه ارتباط و شماره تلفن لوازم خانگی هندیجان

شیوه ارتباط با فروشگاه کالاکده از طریق دایرکت اینستاگرام،تماس تلفنی،چت واتساپ و بازدید حضوری امکان پذیر است. تمامی حقوق سایت و فروشگاه در اختیار مجموعه کالاکده هندیجان و با مدیریت “ساسان گشتیل” میباشد. جهت ارتباط با ما از طریق شماره تماس ها و لینک های ارتباطی زیر اقدام کنید.

  • تلفن و واتساپ: 09165394609
  • آدرس اینستاگرام: kalakadeh_hendijan
  • آدرس جهت بازدید حضوری: استان خوزستان،بندر هندیجان-شمالی،پاساژ رودخانه،فروشگاه کالاکده هندیجان

رضایت مشتری عزیز از تهران

رضایت مشتری عزیز بعد از خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

چنانچه دیدگاه یا سوالی داشتید،قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید؛در اسرع وقت پاسخگوی نظرات شما عزیزان هستیم.

نویسنده مقاله: ساسان گشتیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *