لوازم خانگی

طرح همکاری در فروش سایت کالاکده | تو بفروش ما ارسال می‌کنیم!

همکاری در فروش کالاکده

سیستم دراپ شیپینگ کالاکده

 

سیستم همکاری در فروش یا دراپ شیپینگ کالاکده چیست؟

سیستم همکاری در فروش یکی از راه‌های کسب درآمد بدون دردسر در منزل بوده که هیچ نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارد. در این شیوه افراد می‌توانند محصولات مورد نظر خود را بصورت اینترنتی به فروش رسانده و برای تامین و ارسال کالا، با یک فروشگاه معتبر همکاری کنند. به عبار دیگر شما یک کالا را به فروش می‌رسانید سپس آن را از تامین کننده خریداری می‌کنید و آنها موظف هستند محصول را با نام شما(بعنوان فرستنده) به آدرس گیرنده(مشتری شما) ارسال کنند. در این روش شما می‌توانید در هر بستری که دوست دارید بازاریابی خود را آغاز کنید و باتولید محتوا و جلب رضایت کاربران خود، به آنها محصول بفروشید. توجه داشته باشید که اطمینان از سلامت و اصالت کالای مدنظرتان، تنها به اعتبار تامین کننده بستگی دارد؛ در نتیجه باید تحقیقات لازم را در زمینه اعتماد به منبع تهیه محصولات خود انجام دهید.

 

شرایط همکاری در فروش کالاکده هندیجان

قطعا در ابتدای مسیر همکاری، سوالاتی در رابطه با نحوه شروع فعالیت، شرایط ارسال کالا، قیمت‌های همکاری و…برای شما پیش می‌آید. برای اطلاع از شرایط آغاز کار، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط همکاری در فروش کالاکده هندیجان

  1. با مطالعه بخش شرایط، حال شما پاسخ به برخی سوالات خود را دریافت کرده‌اید و در مرحله بعد لازم است نسبت به راه اندازی فروشگاه خود اقدام کنید.
  2. در مرحله بعد باتوجه به مشخصات محصولات موجود در کالاکده هندیجان، تولید محتوا را آغاز کنید و همزمان به جذب مخاطب بپردازید.
  3. قیمت محصولات درج شده در سایت، قاعدتا بالاتر از قیمت همکاری بوده که ما به شما خواهیم داد.
  4. برای اطلاع از قیمت همکاری، همواره کانال واتساپ را چک کنید و برای اطمینان بیشتر در هنگام فروش، برای استعلام موجودی و قیمت، با ادمین کانال در ارتباط باشید.
  5. پس از آنکه محصولی را به فروش رساندید، نام و مدل دستگاه را به همراه آدرس کامل گیرنده، برای ادمین کانال ارسال کنید.
  6. واریز وجه را انجام دهید تا محصول شما بررسی شود و با نام شما بعنوان فرستنده برای مشتری‌تان ارسال گردد.
  7. بسته‌ها بین 5 الی 7 روزکاری به دست گیرنده خواهد رسید.

 

دراپ شیپینگ کالاکده

مزایا و معایب دراپ شیپینگ سایت کالاکده

همکاری با هر فروشگاه و تامین کننده‌ای مزایا و معایب خود را دارد، اما کنترل شرایط برای بهبود همکاری از جمله مواردی بوده که طرفین همکاری باید آن را رعایت کرده و نسبت به قوانین پایبندی خود را ثابت کنند. بدون شک یکی از مزیت‌های تامین کالا از سایت کالاکده هندیجان، قیمت‌های مناسب لوازم خانگی است. این فروشگاه به دلیل موقعیت جغرافیایی بندری و همجواری با خلیج فارس، واردات بسیاری از محصولات را بصورت مستقیم از امارات صورت می‌دهد. این به آن معناست که شما بسیاری از محصولات را از وارد کننده تهیه می‌کنید و آستانه سود شما بالاتر می‌رود.

درحال حاضر نیز بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، چه در بستر گوگل و چه اینستاگرام یا کانال‌های واتساپی/تلگرامی، محصولات خود را از ما تهیه می‌کنند و ما بصورت مستقیم برای مشتری‌هایشان ارسال می‌کنیم. ارسال کالا با سیستم‌های حمل و نقل پست ایران و تیپاکس صورت می‌گیرد و تمام کالاها بیمه می‌شوند.

معایب:

یکی از معایب همکاری با سایت کالاکده، نوسانات ارزی بوده که تاثیر مستقیم و سریع بر روی قیمت محصولات دارد. از آنجا که این فروشگاه سعی دارد همواره بهترین قیمت‌های لوازم خانگی را در سراسر کشور داشته باشد. قیمت محصولات را باتوجه به نرخ درهم امارات تعیین کرده و با نوسانات ارز، قیمت محصولات نیز تغییر خواهد کرد. البته ما همواره سعی داریم با کنترل شرایط، قمیت بروزشده را در اختیار شما قرار دهیم. اما توجه داشته باشید که هرگاه قصد فروش محصولی را داشتید، پیش از نهایی کردن، با ادمین کانال واتساپ در ارتباط باشید.

 

چه محصولاتی برای فروش همکاری داریم؟

تمامی محصولات در حوزه لوازم خانگی از برندهای بوش، فیلیپس، نینجا، اسمگ، تفال، کنوود، بلک اند دکر، دلونگی، مباشی، نوا، سنکور، نوتریکوک و مایر در سیستم همکاری در فروش کالاکده قرار دارند. البته توجه داشته باشید که ما محصولات ما شامل موارد زیر نمی‌شوند و خواهشا در این زمینه هیچ گونه سوالی از ما نپرسید.

  • یخچال و فریزر
  • کولر و بخاری
  • انواع هود و گازهای صفحه‌ای و اجاق گاز
  • تلویزیون و اسپیکر
  • مایکروویو و فر و اون توستر

 

ارتباط سریع با ما

برای مشاوره در زمینه همکاری در فروش سایت کالاکده و همچنین راه اندازی کسب و کار آنلاین خود، در قسمت گفتگوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید یا برای ثبت نام مستقیم، با شماره تماس زیر در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *