قهوه و تجهیزات

بهترین اسپرسو سازهای نیمه صنعتی با کمتر از 15 میلیون!

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی

بهترین اسپرسو سازهای نیمه صنعتی خانگی

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی در بخش‌های اساسی با سایر دستگاه های قهوه ساز معمولی در بازار متفاوت است. این محصولات که از پمپ‌های نیرومند برای اعمال فشار به پودر قهوه، جهت عصاره‌گیری استاندارد برخوردار هستند، انتخابی مطمئن برای افرادی است که به طعم و عطر اسپرسو، توجه بخصوصی دارند. همچنین در ساختار و بخش‌های مهم قهوه ساز نیمه صنعتی، از متریال باکیفیتی استفاده شده تا طول عمری درازتر را به همراه داشته باشند. وجود پرتافیلتر غیر تحت فشار که عمدتا با سایز 58 طراحی شده‌اند، بافت اسپرسو را مشابه سبک‌های کافه رستوران‌های شکیل به شما تحویل خواهد داد.

در واقع بهترین مدل‌های اسپرسو ساز نیمه صنعتی که قابلیت استفاده در منزل را دارند، با کاربری آسان و قدرت بالا، تجربه نوشیدن اسپرسو و سایر نوشیدنی‌ها مانند کاپوچینو در کافه‌های لوکس را، در منزل برای شما رقم میزنند. اعمال فشار استاندارد و تنظیم دمای اصولی برای سرو اسپرسو، جهت نگه داری و حفظ عطر و طعم طبیعی قهوه، از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های قابل توجه دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی است.

بهترین دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی

مقایسه عملکرد دستگاه‌های نیمه صنعتی و معمولی

کم کم باید تمام افراد این واقعیت را بپذیرند که سرو یک اسپرسو با خامه استاندارد، از یک دستگاه خانگی معمولی بر نمی‌آید. نه آنکه کیفیت مطلوب برای استفاده‌های روزمره در منزل و محل کار را نداشته باشند؛ بلکه به دلیل برخورداری از پمپ و بویلر ساده و همچنین وجود پرتافیلتر تحت فشار، امکان خروج خامه استاندارد و دلچسب از دستگاه معمولی، دور از باور است. از این رو در این مقاله سعی داریم انواع مدل‌های بهترین دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، که قیمت مناسبی دارند و برای استفاده‌ در منزل و محل کار پیشنهاد می‌شوند را به شما معرفی کنیم. چنانچه دوست دارید با اصول و ترفندهای متفاوت سرو اسپرسو با خامه و بافت استاندارد را در منزل تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تهیه اسپرسو با خامه ، در منزل

بطورکلی دستگاه اسپرسو ساز خانگی که قابلیت استفاده مستمر و طولانی مدت را داشته باشد، لازم است از لحاظ کیفیت ساخت متریال و همچنین مشخصات فنی، شاخص‌های استانداردی را رعایت کرده باشد. از این رو مدل‌های خانگی در مقایسه با نیمه صنعتی، از سطح کیفی پایین‌تر در ساخت بدنه برخوردار بوده و کشش لازم برای سروهای مستمر را در طول روز ندارند و ممکن است دمای موتور این دستگاه‌ها بالا برود.

ویژگی های بهترین دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی

پرتافیلتر حرفه‌ای و غیر تحت فشار: برخلاف مدل‌های معمولی اسپرسو ساز خانگی،دستگاه‌های نیمه صنعتی دارای پرتافیلتر تحت فشار نمی‌باشند. در واقع بهترین مدل‌های قهوه ساز نیمه صنعتی در بخش کلیدی خود(پرتافیلتر)از نوع غیر تحت فشار استفاده نموده که استانداردترین سری برای کلیه ماشین‌های سرو اسپرسو می‌باشد. این پرتافیلر از سوراخ‌های ریز بسیاری برخوردار بوده تا اسپرسو را با فشار استاندارد، به سمت دو دریچه خروجی هدایت کند. عبور اسپرسو از این مسیر، باعث شده تا شما یک اسپرسو با غلظت و خامه استاندارد را سرو و نوش جان کنید.

 

مدل‌های برتر اسپرسوساز نیمه صنعتی

توان بالای موتور در گرمادهی: توان هر دستگاه اسپرسوساز، ارتباط مستقیم با قدرت عصاره‌گیری و کشش برای سروهای متعدد دارد. توان یک دستگاه درصورت آنکه میزان حداقلی 1350W را نداشته باشد، ممکن است درهنگام استفاده با مواردی همچون داغی موتور و افت کیفیت عصاره‌گیری دچار شده و درنتیجه شمارا ناچار می‌کند اقدام به عیب یابی اسپرسو ساز کنید. البته باید در نظر داشته باشید که شما واقعا به طعم، بافت و عطر اسپرسو تا چه میزان اهمیت می‌دهید؛ زیرا بسیاری از دستگاه‌های معمولی خانگی از کیفیت بسیار رضایت‌بخشیی برای عموم افراد برخودار هستند.

پمپ و بویلر اسپرسو ساز نیمه صنعتی: یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های قهوه ساز که مربوط به میزان فشار وارد شده به پودر قهوه می‌باشد، پمپ و بویلر آن است. این بخش در مدل‌های نیمه صنعتی از آلومنیوم ریخته‌گیری شده طراحی و ساخته شده تا علاوه بر دوام بالا، بر کیفیت عصاره‌گیری نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. لازم به ذکر است که این پمپ‌ها درصورت خرابی قابل تعویض بوده و نمونه جایگزین آن در کشور یافت می‌شود. این درحالیست که پمپ دستگاه معمولی خانگی، از سطح کیفی پایین‌تری برخودار است.

بدنه مستحکم و شیک: اکثر کمپانی‌های سازنده، از ترکیب استیل ضد زنگ مقاوم و پلاستیک چند لایه فشرده، در ساخت و طراحی بهترین مدل‌های اسپرسو ساز نیمه صنعتی خانگی استفاده کرده‌اند. ظاهر شیک در کنار استحکام بالا، به ارزش خرید دستگاه نیمه صنعتی افزوده و نوید بخش این است که تا سالیان سال این دستگاه در گوشه آشپزخانه یا در دفتر کار شما، مشغول سرو اسپرسو می‌باشد. البته برخی از مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، قابلیت استفاده در کافه رستوران‌های کوچک را نیز دارند.

بهترین مارک اسپرسو ساز نیمه صنعتی

 

نازل بخار خوش ساخت با فشار بالا: هر مدل از بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی دارای یک نازل بخار در بخش کناری خود می‌باشد. کاربرد نازل بخار به منظور تولید کف شیر و سرو نوشیدنی‌هایی همچون کاپوچینو و لاته، مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به فشار بخار مدل‌های باکیفیت که در بازه 15 الی 20 بار قرار دارند، در زمانی کوتاه می‌توانید کف شیر را به بهترین نحوه آماده کنید.

قابلیت سرو اتوماتیک با فشردن یک دکمه: یک مزیت دیگر که ارزش خرید این محصولات را بالا برده است، سیستم سرو اتوماتیک است. در واقع برای سرو کردن اسپرسو، تنها با فشردن یک دکمه کار را برای خود تمام کرده و منتظر بمانید تا به میزان استاندارد، اسپرسو خارج شود. پس از آن دستگاه بطور خودکار فرایند عصاره‌گیری را متوقف خواهد کرد. این درحالیست که اکثریت دستگاه‌های معمولی خانگی، نیاز دارند تا بصورت دستی، عملکرد آنها متوقف شود.

اقلام همراه برای استفاده بهتر: در رابطه با ویژگی‌های ظاهری این محصولات و کیفیت کارکرد آنها، بصورت کامل توضیح دادیم. حال میخواهیم جزئیاتی را بگوییم که بصورت کلی در نوع سرو بسیار موثر می‌باشد. هر دستگاه از بهترین مدل‌های اسپرسو ساز نیمه صنعتی خانگی که اتفاقا قیمت‌های مناسبی نیز دارند، در کنار خود، دارای یکسری وسایل کامل کننده می‌باشند. وجود تمپر آهنی به جهت افزایش کیفیت عصاره‌گیری استاندارد و همچنین پیچر(شیرجوش) برای تهیه کف شیر با سهولت بیشتر، برتری چشمگیری را نسبت به مدل‌های معمولی نشان می‌دهد.

انتخاب بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی

بهترین مارک اسپرسو ساز نیمه صنعتی

شناخت بهترین مارک اسپرسو ساز نیمه صنعتی، از جمله مراحل مهمی بوده که پیش از خرید هر دستگاه باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید. بهترین برندها همواره توانسته‌اند سطح رضایت‌بخشی بالایی را کسب کرده و جایگاهی ویژه را در بازار هر کشور تصاحب کنند. شناخت مارک‌های برتر، علاوه بر آنکه تصمیم‌گیری را بر شما ساده خواهد کرد، باعث شده تا با خیالی آسوده، درپی دستگاهی با ظاهر مورد پسند خودتان باشید. درحال حاضر برندهای مطرحی که در ایران وجود دارند شامل مباشی(mebashi)، نوا(nova) بوده که کیفیت تمام مدل‌هایی نیمه صنعتی آنها ثابت شده است. البته نام برخی برندها مانند لواک و جیمیلای نیز به گوش میرسد اما میزان تقاضا برای دو برند مطرح ژاپنی بسیار بالاتر بوده و اصلا قابل مقایسه نیستند.

مباشی

بدون شک می‌توان گفت برند مباشی، دارای متنوع‌ترین مدل‌های اسپرسو ساز خانگی و نیمه صنعتی می‌باشد. این کمپانی سعی کرده است با طراحی و عرضه مدل‌های متنوع در رنگ‌بندی‌های مختلف، مطابق سلیقه هر فرد، دستگاهی متناسب با بودجه هر خانواده، تولید و عرضه کند. این برند در معرفی مدل‌های برتر اسپرسو ساز نیمه صنعتی نیز دست پیش را گرفته و امروزه بسیاری از دستگاه‌های پرطرفدار در بازار ایران، از برند mebashi می‌باشند. بازه قیمتی گسترده این محصولات و وجود دستگاه‌هایی باکیفیت بالا و قیمت مناسب، باعث شده تا ارزش خرید اسپرسو ساز مباشی، دوچندان شود. تمامی محصولات این برند ساخت کشور چین و تحت لیسانس مباشی ژاپن هستند.

نوا

شاید کمتر کسی باشد که باوجود علاقه به اسپرسو، نام برند پرآوازه نوا را نشنیده باشد. برندی که نام و آوازه دستگاه‌های خانگی و نیمه صنعتی آن در سراسر کشور پیچیده است. کمپانی ژاپنی که محصولات خود را در کشور چین تولید کرده و عمدتا با رنگ بندی سیلور وارد بازار می‌کند. البته نکته منفی در رابطه با این برند تنوع پایین مدل‌های نیمه صنعتی آن بوده که باعث شده افراد به سمت خرید مدل‌های مباشی کشانده شوند. معروف‌ترین دستگاه این برند، اسپرسو ساز مباشی نیمه صنعتی مدل 128 می‌باشد.

مدل‌های برتر اسپرسو ساز نیمه صنعتی

در ادامه با بررسی چند مدل برتر اسپرسو ساز نیمه صنعتی خانگی با ما همراه باشید. قیمت تمامی این دستگاه‌ها زیر 15 میلیون تومان بوده که برای مصارف خانگی بسیار پیشنهاد می‌شوند. توجه داشته باشید که درجه قهوه آسیاب شده و نوع قهوه استفاده شده در دستگاه نیمه صنعتی، نقش کلیدی در خامه‌دهی دستگاه شما دارد. از این رو سعی کنید بصورت هفتگی قهوه تازه تهیه کنید یا به فکر خرید یک دستگاه آسیاب قهوه باشید که کار شما ساده و درعین حال حرفه‌ای‌تر شود.

اسپرسو ساز نوا مدل NCM128

معروف‌ترین اسپرسو ساز کمپانی نوا با ظاهری شیک، ساده و درعین حال باکیفیت عصاره‌گیری بینظیر. اسپرسو ساز نیمه صنعتی نوا 128 با امکانات کامل یک قهوه ساز نیمه صنعتی، بعنوان پرطرفدارترین مدل این برند ژاپنی شناخته می‌شود. استفاده از بدنه استیل و مشکی، در کنار کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساخت بدنه و اجزای فنی، نشان دهنده طول عمر و قدرت بالای این دستگاه است. اگر قصد دارید دستگاهی از برند نوا با بالاترین سطح کیفیت را تهیه کنید، خرید این دستگاه هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن است.

لازم به ذکر است که مدل جایگزین این محصول از برند مباشی، مدل ECM2043 بوده که در فروشگاه کالاکده هندیجان موجود است.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی نوا


اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2034

همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفتیم، تنوع مدل‌های مباشی بسیار بالا بوده بطوریکه انتخاب را برای مخاطب چالش برانگیز خواهد کرد. از میان تمامی دستگاه‌های این برند، یکی از باکیفیت‌ترین و درعین حال مقرون بصرفه‌ترین دستگاه‌ها، اسپرسو ساز مباشی 2034 است. قیمت بسیار مناسب این محصول، در نگاه اول ممکن است باعث شک و تردید مخاطب در خرید آن شود؛ اما پس از تحقیق و استفاده از تجربه مصرف کنندگان، متوجه کیفیت و سطح رضایت‌بخشی باورنکردنی این دستگاه خواهید شد. لازم به ذکر است که این محصول در سه رنگ مشکی، سیلور و کرم به بازار عرضه شده و شما می‌توانید متناسب با ست لوازم آشپزخانه، یک رنگ از آن را انتخاب کنید.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی


 

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2104

از جمله جدیدترین دستگاه‌هایی که در بازار لوازم خانگی بندر مشاهده می‌شود و هنوز در فروشگاه‌های سایر نقاط کشور عرضه نشده است، مدل 2104 مباشی است. از جمله مدل‌های بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی که مناسب استفاده در منزل و حتی کافه رستوران‌های کوچک نیز بوده، می‌توان به اسپرسو ساز مباشی ECM2104 اشاره کرد. توان گرمادهی بالا و همچنین طراحی مستحکم و بینظیر بدنه دستگاه، علاوه بر افزودن به کیفیت عصاره‌گیری، جلوه‌ای خاص را به آشپزخانه شما خواهد بخشید. عرضه این محصول در رنگ دودی و سیلور، مختص خاص پسندها و افرادی است که به ست‌های تیره علاقه خاصی نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است که متریال استفاده شده در ساخت اجزای فنی و بدنه این دستگاه، از مدل‌هایی مانند 2034 بهتر بوده و به همین دلیل از سطح قیمت بالاتری بخوردار است. مدل مشابه و تقریبا هم تراز با این دستگاه ECM2045 از برند مباشی است.

اسپرسوساز مباشی نیمه صنعتی مدل 2104


اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2108

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که اخیرا وارد بازار شده و فروشگاه‌های معدودی از جمله کالاکده هندیجان آن را موجود دارند، این دستگاه منحصربه‌فرد می‌باشد. وجود قابلیت سرو کلدبرو(قهوه سرد) باعث شده تا با دستگاهی باکیفیت با آپشن منحصربه‌فرد روبرو شویم. کلد برو فرایند دم آوری قهوه با آب سرد می‌باشد که اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی مدل 2108 آن را بصورت اتوماتیک برای شما انجام می‌هد. وجود پمپ نیمه صنعتی و پرتافیلتر سایز 58 در کنار ظاهر شیک این محصول در رنگ‌بندی مشکی و کرم، ارزش خرید بالایی را نصیب این دستگاه کرده است.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2108


اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2053

بنظر جالب میرسد اگر بهترین دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، از قابلیت آسیاب قهوه خودکار نیز برخوردار باشد. بااین وجود دیگر نیازی به خرید دستگاه آسیاب بصورت جداگانه ندارید. کیفیت بالای ساخت بدنه و برخورداری از استحکام لازم این دستگاه، باعث شده تا اکثریت برای مصارف در سوپرمارکت‌های کوچک و کافه رستوران‌ها از آن استفاده کنند. البته باید درنظر داشته باشید که ابعاد و وزن این دستگاه بالا بوده و برای مصارف خانگی اگرچه کیفیت بسیار خوبی دارد، اما باچالش‌هایی نیز همراه می‌باشد. در طراحی این دستگاه نیز از ساختار تمام استیل استفاده شده تا زیبایی و استحکام را یکباره تقدیم شما بکند.

بهترین قهوه ساز نیمه صنعتی


نکات مهم برای راه اندازی و نگه‌داری بهتر!

  1. پیش از راه اندازی، حتما درپوش قرمز رنگ مخزن آب را جدا کنید.
  2. مخزن را از نصف بیشتر پر کنید و سعی کنید از آب تصفیه استفاده کنید.
  3. پیش از قرار دادن پرتافیلتر در جایگاه خود، دستگاه را هواگیری کنید.
  4. به هیچ عنوان بستک پرتافیلتر را بیش از 70 درصد گنجایش خود، پر نکنید.
  5. قهوه را بصورت یکدست و صحیح تمپ کنید.
  6. پس از هر بار استفاده، پرتافیلتر و بخش درگاه خروجی دستگاه را تمیز کنید.
  7. هر چند ماه یکبار دستگاه خود را با مواد شوینده مخصوص، رسوب زدایی کنید.
  8. در هنگام راه اندازی چنانچه با مشکی مواجه شدید، میتوانید با مشاورین فروشگاه کالاکده بصورت آنلاین در ارتباط باشید.

جمع بندی و نتیجه‌گیری

بطورکلی انتخاب بهترین دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، در مقایسه با مدل‌های ساده خانگی از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. این قضیه هنگامی صدق می‌کند که شما از بهترین مارک‌ها مانند اسپرسو ساز مباشی یا نوا یکی را انتخاب کرده و بصورت استاندارد از آن استفاده کنید. خرید از این برندها، در مرحله اول خیال شمارا از بابت کیفیت راحت کرده و در مرحله دوم دست شمارا برای انتخاب دستگاه متناسب با سلیقه شما باز می‌گذارد.

به دلیل آنکه خرید اسپرسو ساز خانگی با چالش‌های زیادی برخوردار می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم این محصولات را از فروشگاه معتبری خریداری کنید که اطلاعات کامل در رابطه با راه اندازی و نگه داری از این محصولات را داشته باشد. کالاکده هندیجان با سابقه چندین و چند ساله در عرضه این محصولات با بهترین قیمت‌ها در ایران، شمارا تا از لحظه تصمیم‌گیری برای خرید تا اولین اسپرسویی که با دستگاه‌تان نوش جان می‌کنید، بصورت آنلاین همراهی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *