پخت و پز

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال کدام است؟ +ویدئو مقایسه!

بهترین مدل سرخ کن تفال
بهترین سرخ کن تفال

 

همانطور که می‌دانید هواپز رژیمی تفال از جمله دستگاه‌های محبوب پخت و پز در ایران و جهان است. شناخت بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال نیز در ابتدا تا کنون از جمله چالش‌ها و سوالات کاربران و خریداران بوده است. پیدا کردن دستگاهی که هم قابلیت‌ها و برنامه‌های کامل پخت را دارا باشد هم از لحاظ طول عمر و سلامت غذایی، خیال مارا راحت کند.

جالب است بدانید کمپانی فرانسوی Tefal دو دستگاه منحصربه‌فرد و باکیفیت را روانه بازار کرده است که در دو سایز و با امکانات مشابه، بعنوان بهترین‌ هواپزهای این شرکت محبوب شناخته می‌شوند. به جرئت می‌توان گفت بهترین دستگاه درمقایسه با انواع مدل‌های این برند، سرخ کن تفال مدل EY801D می‌باشد. این هواپز با قابلیت جذاب گریل و امکان تقسیم مخزن و پخت دو نوع غذا بصورت همزمان، از جمله پرچم‌داران بازار سرخ کن در ایران محسوب می‌شود.

البته اگر خانواده‌ای کم جمعیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم مدل سایز کوچک بهترین سرخ کن بدون روغن تفال را تهیه کنید که 4.2 لیتر گنجایش دارد و کفاف یک خانواده 3 نفره را خواهد داد. متاسفانه به دلیل حجم کمتر مخزن، امکان تقسیم آن وجود نداشته و شما در هر بار استفاده تنها یک متود پخت را می‌توانید انتخاب کنید؛ سرخ کن تفال EY505 سایز کوچک‌تر این دستگاه بوده و امکاناتی مشابه EY801 دارد.

 

(ویدئو معرفی بهترین هواپزهای تفال)

بررسی ارزش خرید هر دستگاه باتوجه به تعداد افراد!

بطورکلی انواع سرخ کن تفال(tefal) باتوجه به سایز و امکانات جانبی، سطح ارزش خرید آنها مشخص خواهد شد. اما فروشگاه کالاکده باتوجه به ثبت تجربه مشتریان خود و همچنین تست کیفیت پخت هر دستگاه، با اطمینان کامل این دو دستگاه را معرفی کرده تا خیال شما از بابت خرید دستگاهی مطمئن، راحت شود. البته چنانچه مایل هستید در هزینه‌های خود بیشتر صرفه جویی کنید، بد نیست در ادامه با بررسی ارزش خرید مقرون بصرفه‌ترین تا بهترین سرخ کن تفال با ما همراه باشید.

بزرگترین سرخ کن دوقلو تفال

در پایان سال 1402 جدیدترین و بزرگترین سرخ کن تفال وارد بازار ایران شد. این دستگاه با گنجایش 8.3 لیتر انقلابی بزرگ‌ در میان مدل‌های هواپز تفال نام گرفت. توان و قدرت پخت باورنکردنی این دستگاه با توان 2700W توجه هر کاربری را به سمت خود جلب خواهد کرد. سرخ کن دوقلو تفال مدل EY905D که دارای دو مخزن مجزا با گنجایش‌های 5.2 لیتر و 3.1 لیتر می‌باشد، انتخابی بروز، قدرتمند و متناسب برای استفاده در خانواده‌ها پرجمعیت، یا پخت و پز در مواقع مهمانی می‌باشد.

 

بهترین مدل هواپز تفال

 

 

مقایسه بهترین مدل سرخ کن تفال با برندهای مطرح

در هنگام تهیه هواپز رژیمی، سوالات و ابهامات زیادی در ذهن خریدار پدید آمده، که پاسخ شفاف به آن، باعث سهولت در انتخاب بهترین دستگاه خواهد شد. از جمله سوالاتی که در این هنگام ذهن شمارا درگیر می‌کند، انتخاب برند سرخ کن می‌باشد. بهترین مدل‌های سرخ کن تفال می‌تواند یک انتخاب مطمئن و مقرون بصرفه برای استفاده‌های روزمره انواع خانوارها باشد. اما گاها مدل‌های این برند با یکی از برندهای مطرح جهانی یعنی فیلیپس، مقایسه می‌شوند. باید بگوییم که هر دو برند از سطح اول کیفیت و ساخت قطعات برخوردار بوده، اما تفاوت‌هایی در آنها وجود دارد که ممکن است، یکی به سلیقه شما و دیگری نباشد. برای مشاهده مقایسه و مطالعه مقایسه هواپز تفال و فیلیپس پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

تفاوت های سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس

 

معرفی مدل‌های برتر تفال

سرخ کن تفال مدل EY2018

(اقتصادی با کیفیت مطلوب)

اقتصادی‌ترین هواپز تفال در مقایسه با تمام دستگاه‌های رژیمی این برند، مدل 4 لیتری آنالوگ می‌باشد. این محصول با بدنه‌ای پلاستیکی و دو ولوم چرخشی برای تنظیم دما و زمان، از جمله سرخ کن‌های ساده و مقرون بصرفه به شمار میرود. کار با این محصول بسیار ساده صورت می‌گیرد و کیفیت پخت به نسبتا رضایت بخشی نیز دارد. اما بدنه سرخ کن تفال مدل EY201 از جنس پلاستیکی می‌باشد که از نظر ما دوام کمتری نسبت به بهترین‌های این برند دارد.

 

بهترین مدل سرخ کن تفال با قیمت مناسب


 

سرخ کن تفال مدل EY401D

(کیفیت خوب و طراحی جذاب)

حال اگر همان ظرفیت را در دستگاهی بادوام‌تر، همراه با کنترل پنل لمسی و برنامه‌های پیش فرض پخت، در نظر بگیریم؛ پیشنهاد خرید سرخ کن تفال مدل EY401D بسیار هوشمندانه است. این محصول با توان 1400W از لحاظ کیفیت ساخت بدنه و امکانات جانبی مانند نمایشگر دیجیتال، علاوه بر دوام بالاتر نسبت به مدل 2018 باعث می‌شود آشپزخانه شما جلوه‌ای خاص را به خود بگیرد. رنگ بدنه هواپز EY401D تمام سیلور می‌باشد و مناسب ست‌های نقره‌ای یا مشکی در آشپزخانه است.

 

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY401


 

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY701

(پرچم‌دار میان رده سرخ کن های تفال)

احتمالا شما هم جزو آن دسته افراد باشید که دوست دارید یک مرغ راسته 1.5 کیلوگرمی را در هواپز رژیمی خود سرخ کنید. باید بگویم که تاحدود زیادی فکر خریدن سرخ کن 4 لیتری را از سر خود بیرون کرده و سری‌های بالای 5 لیتر را دریابید. ظرفیت 5.6 لیتری این محصول در کنار نوع خاص طراحی مخزن، به شما این امکان را داده تا برای پخت روزمره یک خانواده 5 نفره مناسب باشد. امکانات سرخ کن تفال 701 کاملا مشابه مدل 401 بوده اما باتوجه به طراحی متفاوت و سایز بزرگ‌تر مخزن، به نسبت ارزش خرید بالاتری دارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده بادوام با روکش استیل در برخی از بخش‌ها تشکیل شده است که در مقایسه با رقبای هم سطح، دوام لازم را دارد.

 

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال مدل 701


 

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505D

(بهترین برای خانواده کم جمعیت)

در هنگامی که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، قصد خرید سرخ کن تفال را دارید و اولویت شما کیفیت پخت بدون روغن است. اما سوپرایز خواهید شد وقتی ببینید با درنظر گرفتن بودجه مطلوب می‌توانید یک دستگاه با دو قابلیت کاربردی را تهیه کنید. اضافه شدن امکان گریل GRILL مواد غذایی، بصورت مجزا با برنامه‌های پیش فرض هواپز(AIR FRY) از جمله ابتکارات جذاب کمپانی فرانسوی تفال بوده است. از این پس با استفاده از سرخ کن تفال 505 لذیذ‌ترین و خوش بافت‌ترین استیک‌های گوشت را آماده کرده و یا با سرو همبرگر خانگی، به سلامت و طعم مدنظرتان نزدیک‌تر شوید.

تا پیش از تجربه پخت با قابلیت گریل این دستگاه، گمان می‌کردیم شرکت تفال این آپشن را بیشتر برای تبلیغات و افزایش توجه نسبت به این محصول تعبیه کرده است. به عبارت دیگر فکر میکردیم گریل کردن با دستگاه سرخ کن، کمی دشوار بوده و بعید است چنین قابلیتی را با استفاده از المنت گرمایشی در مخزن هواپز صورت داد. اما پس از پخت همبرگر و مرغ گریل شده با استفاده از قابلیت گریل، متوجه کیفیت بینظیر پخت و تفاوت آن با حالت AIR FRY شدیم که بسیار جالب و درعین حال تحسین برانگیز بود.

 

بهترین مدل سرخ کن تفال EY505

 

لازم به ذکر است که بهترین سرخ کن تفال مدل EY505 با ظرفیت 4.2 لیتر مناسب یک خانواده 3 نفره می‌باشد که در دو رنگ سیلور-مشکی و تمام مشکی به بازار عرضه شده است. البته مدل آنالوگ این سری نیز با قابلیت گریل وجود دارد که نام آن EY501D می‌باشد و به کمک دو ولوم چرخشی، امکان پخت انواع مواد غذایی بدون قطره‌ای روغن فراهم می‌شود. بدیهی است که مدل آنالوگ قیمت مقرون بصرفه‌تری دارد.


 

از جمله بزرگ‌ترین مدل‌های سرخ کن بدون روغن تفال!

(پرفروش‌ترین، مناسب استفاده اکثریت)

در ابتدای این مقاله با صراحت گفتیم که بهترین هواپز برند Tefal مدل EY801D بوده که در کنار امکانات کامل، قابلیت گریل و توان بالای پخت، قابلیت تقسیم مخزن را نیز دارد. اگر بخواهم یک تعریف مختصر مفید از این دستگاه شرح دهم، بدون شک کیفیت بالای ساخت بدنه و پخت و پز با بهترین مدل سرخ کن تفال را در اولویت قرار خواهم داد. بارها این دستگاه را با انواع مواد غذایی تست کرده‌ایم و می‌دانیم چه ارزش خرید بالایی دارد.

همچنین باتوجه به مخزن 6.5 لیتری این محصول و سینی جداکننده مخزن، امکان پخت و پز روزمره برای یک خانواده 5 نفره آن هم با دو نوع مواد غذایی، فراهم خواهد شد. برای آنکه از این قابلیت استفاده کنید، لازم است سینی جداکننده را درون مخزن قرار داده و با انتخاب گزینه SYNC برنامه دوم دستگاه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که توان این هواپز 1830W بوده و تجربه پخت سریع و باکیفیتی را برای شما رقم خواهد زد.

 

بهترین مدل سرخ کن تفال 801


 

بزرگ ترین سایز سرخ کن بدون روغن تفال

(هیولای پر حجم و پر قدرت مناسب دورهمی‌ها)

حال در ابتدای سال 1403 و پس از آنکه یک ماه از انتشار مقاله بهترین سرخ کن تفال می‌گذرد، دستگاه جدید و دوقلوی این برند وارد بازار شد. حال باتوجه به امکانات و قدرت بالای این محصول، به جرئت می‌توان گفت EY905D بعنوان بهترین و کامل‌ترین هواپز تفال شناخته شده که یک سرو گردن از تمامی مدل‌ها بالاتر است. دو مخزن مجزا برای پخت دو مواد غذایی بصورت همزمان، در کنار توان 2700 واتی این محصول، لذت و تجربه‌ای باورنکردنی از پخت انواع مواد را در زمانی کوتاه برای شما رقم میزند.

 

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال دو مخزن

سوالات متداول درباره بهترین سرخ کن تفال

سرخ کن تفال بهتر است یا فیلیپس؟

کیفیت عملکرد هر دو برند توانسته رضایت اکثریت را جلب کند.

ارزان‌ترین و گران‌ترین سرخ کن‌های تفال کدام‌اند؟

درحال حاضر ارزان‌ترین دستگاه مدل EY201 بوده و گران‌ترین مدل EY905

هواپزهای تفال کم روغن هستند یا کاملا بدون روغن؟

برای پخت در انواع هواپز/سرخ کن تفال هیچ نیازی به استفاده از روغن نیست؟

از کجا بفهمیم سرخ کن تفال اصل است؟

مدل و نام برند tefal را بصورت انگلیسی در اینترنت سرچ کنید و در سایت کمپانی تفال، عکس و مشخصات را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید در قسمت منوی محصولات فروشگاه کالاکده، انواع دستگاه‌های اورجینال این برند را با بهترین قیمت مشاهده کنید.

بهترین سرخ کن تفال ساخت کدام کشور است؟

اکثریت سرخ کن های پرفروش تفال ساخت کشور چین و تحت لیسانس تفال فرانسه می‌باشند.

 

حالت GRILL در بهترین سرخ کن تفال برای چیست؟

جالب است بدانید در یک مقاله مفصل در رابطه با اینکه {گریل چیست} توضیحات کامل را ارائه کرده‌ایم. اما باتوجه به اینکه این قابلیت در دستگاه هواپز تفال گنجانده شده، لازم شد در این مقاله نیز توضیحاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بطورکلی گریل کردن مواد غذایی یک شیوه پخت می‌باشد که در آن بدون استفاده از روغن، می‌توانید انواع گوشت و مرغ را بصورت استیک، با بافت دلخواه خود(آبدار یا خشک)آماده کنید. همچنین اگر قصد پخت سبزیجات را به کمک قابلیت GRILL داشته باشید، مواد غذایی بصورت برشته و درعین حال آبدارتر از حالت سرخ کن، آماده خواهد شد.

از نظر من برای مواد غذایی نازک مانند فیله گوسفندی با برش نازک یا متوسط، بهتر است از حالت گریل استفاده شود تا درعین مغزپخت شدن، دچار خشکی در لایه‌های خارجی نشود. جالب است بدانید در حالت AIR FRY مواد غذایی به مراتب خشک‌تر از پخت گریل، خواهند شد.

 

بهترین سرخ کن تفال با قابلیت گریل

 

مقایسه بهترین هواپز تفال با سایر مدل‌های Tefal

اگر بخواهیم بهترین مدل هواپز تفال را باتوجه به گنجایش و توان گرمادهی مدل EY905 در نظر بگیریم. باید بگوییم که قدرت پخت این محصول چندین سطح بالاتر از سایر مدل‌ها بوده و در نتیجه تجربه پخت سریع‌تر مواد غذایی را رقم خواهد زد. برای افرادی که استفاده‌های بالای 5 نفر را دارند، عملا هیچ دستگاهی از برند تفال به جز مدل دوقلو مناسب و جوابگوی نخواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که بودجه درنظر گرفته شده برای خرید مدل دو مخزن، به مراتب بالاتر از دیگر دستگاه‌ها از بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال بوده که در هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

اما تنوع برنامه‌های پیش فرض و شیوه پخت در بزرگ ترین سایز سرخ کن بدون روغن تفال، با سایر مدل‌های دوکاره یکی بوده و کنترل پنل نیز تقریبا با همان امکانات است.

 

جمع بندی

در انتها باید بگوییم که باتوجه به ثبت تجربه و میزان تقاضا برای خرید این محصولات، ارزش خرید انواع سرخ کن تفال بالا بوده و جزو محصولات باکیفیت و پرفروش در بازار ایران به شمار می‌آیند. کیفیت پخت استاندارد و قیمت مقرون بصرفه در مقایسه با برندهای فیلیپس و نینجا، مزیت قابل توجه این محصولات محسوب می‌شود. درحال حاضر و در ابتدای سال 1403 سرخ کن تفال مدل EY905D بعنوان بزرگترین، پرقدرت‌ترین و بهترین دستگاه برند تفال شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که فروشگاه کالاکده هندیجان، انواع این محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت عرضه می‌کند که از سراسر ایران می‌توانید دستگاه خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین چنانچه سوالی در رابطه با کیفیت هر محصول یا مشاوره انتخاب دستگاه متناسب با نوع مصرف خود دارید، در انتهای این مقاله(در بخش دیدگاه)، سوال یا تجربه خود را برای ما بنویسید؛ بدون شک در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *