پخت و پز

بهترین مولتی کوکر نینجا مناسب خانواده پر جمعیت+آموزش کار با دستگاه

بهترین پلوپز زودپز نینجا

معرفی بهترین مدل مولتی کوکر نینجا آمریکا

بهترین مولتی کوکر نینجا، دستگاه پخت و پز پرقدرت و هوشمند چندمنظوره کمپانی آمریکایی بوده که امکانات گسترده و مجهزی برای رقم زدن تجربه آشپزی لذت بخش و سریع دارد. این سری محصولات در پایان سال 2023 شامل سه دستگاه باکیفیت و پرتوان، با برنامه‌های جانبی متنوع هستند. تفاوت بارز این سه محصول در توان پخت(سرعت و قدرت)، سوپاپ‌های اطمینان بیشتر(ایمنی محصول)و همچنین گنجایش و برنامه‌های پیش فرض می‌باشد.

در میان سه مدل پرکابرد و باکیفیت از این دستگاه‌های چند منظوره، که شامل سری‌های op300/op500/ol750 هستند؛ متنوع‌ترین برنامه‌ها و سریع‌ترین زمان پخت را مولتی کوکر نینجا مدل OL750 دارد. این محصول با حجم 7.5 لیتری، بعنوان یکی از حجیم‌ترین دستگاه‌های پخت، مناسب یک خانواده تا جمعیت 6 نفر می‌باشد. در عین تنوع بالای امکانات و سیستم‌های هوشمند دستگاه، کار با این محصول بسیار ساده و به وسیله چند لمس ساده صورت می‌گیرد.

جدیدترین مولتی کوکر نینجا

پخت برنج با مولتی کوکر نینجا ممکن است؟

این محصولات با استفاده از سیستم‌های بروز و هوشمند و بکارگیری بهترین متریال در ساخت بدنه، پخت انواع غذاهای پلویی، خورشتی، سرخ شده، گریل و…را در زمانی کوتاه فراهم می‌کند. همچنین بسیاری از میان وعده‌ها مانند کیک و شیرنی و افزودنی‌هایی مانند ماست را می‌توان با استفاده از برنامه‌های موجود، آماده سرو کرد.

پخت برنج به شیوه‌های مختلف با استفاده از انواع مولتی کوکر نینجا امکان پذیر است.

ویدئو معرفی بهترین پلوپز زودپز نینجا

 

 

مهم‌ترین تفاوت‌های سه دستگاه

  • گنجایش مخزن: ظرفیت مخزن سری op300 مناسب استفاده 5 نفر و به میزان 6 لیتر در حالت حداکثری گنجایش دارد؛ درحالیکه دو مدل دیگر با 7.5 لیتر گنجایش، از جمله حجیم‌ترین دستگاه‌های موجود محسوب می‌شوند.
  • توان گرمادهی و پخت: در جدیدترین مولتی کوکر نینجا توان پخت درحالت حداکثری به 1760W می‌رسد که در سری op500 نیز به همین میزان است. اما سری 300 همانطور که گنجایش کمتری دارد، توان مصرفی آن نیز حدود 1460W خواهد رسید. توان بالاتر موجب افزایش سرعت پخت و همچنین مغز پخت شدن بیشتر مواد غذایی خواهد شد.
  • برنامه‌های پیش فرض: با اینکه هر سه دستگاه، امکان پخت به شیوه‌های مختلف آشپزی را دارند، اما تنوع برنامه پخت، همواره یک مزیت جذاب برای هر دستگاهی به شمار میرود. تنوع متودهای پخت پیش فرض در این دستگاه‌ها 7 و 10 و 15 برنامه جامع می‌باشد که مدل OL750 دارای کامل‌ترین قابلیت‌ها می‌باشد.

بهترین مولتی کوکر نینجا مدل Op300

آموزش طرز استفاده مولتی کوکر نینجا

کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده است و می‌توان گفت تنها بخش پیچیده کار با مولتی کوکر نینجا، برنامه‌دهی آن بوده که با شناخت هر برنامه، میسر شما برای یادگیری صفر تا صد کار با پلوپز زودپز نینجا هموار می‌شود.

ابتدا درب دستگاه را باز کرده و مواد مورد نظر را درون مخزن قرار دهید. دقت داشته باشید که درصورت تمایل برای بخارپز کردن مواد غذایی بهتر است، پیش از آن سبد فلزی مجموعه را درون مخزن جایگذاری کنید. همچنین اگر قصد دارید دستگاه شما حالت سرخ کن بدون روغن نینجا را بگیرد، ظرف مشکی رنگ مخصوص را درون مخزن قرار دهید و سپس مواد را درون آن بریزید.

حال نوبت آن رسیده، درب دستگاه را به آرامی قرار داده تا قفل ایمنی آن فعال شود. توجه داشته باشید که دو سری ابتدایی بهترین مولتی کوکر نینجا یعنی op300 و Op500 دارای یک درب اضافه، مخصوص برای پخت سریع می‌باشند. این درب با فناوری انحصاری TrendCrisp باعث پخت سریع‌تر تا 70% درصد خواهد شد و هر غذایی را در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه، آماده می‌کند.

حال باتوجه به مواد غذایی و نوع پخت دلخواه‌تان، به کمک ولوم روی کنترل پنل، برنامه دلخواه را انتخاب کرده و شروع را بزنید. پس از آن دستگاه بطور خودکار فرایند پخت را کنترل کرده، سپس در اتمام آن، متوقف شده و غذای گرم شما آماده است.

انواع برنامه پخت پلوپز نینجا

بهترین مدل مولتی کوکر نینجا (ninja) شامل 15 متود پخت و پز پیش فرض بوده که در ادامه هر کدام با توصیف خواهیم کرد. لازم به ذکر است دو دستگاه دیگر، برنامه‌های محدودتری دارند اما شامل همین 15 برنامه می‌شوند. در هنگام خرید حتما به نام برنامه‌ها توجه داشته باشید.

  • PRESSURE: برنامه پخت درحالت زودپز
  • STEAM&CRISP: بخارپز کردن مواد غذایی همراه با مغز پخت شدن(ترد و خشک)
  • STEAM&BAKE: بخارپز کردن با حالت نیمه پز و آبدار
  • AIR FRY: متود پخت سرخ کن بدون روغن(در این حالت از ظرف مخصوص مشکی رنگ استفاده کنید.)
  • BROIL: کبابی کردن سبزیجات، گوشت، مرغ و…
  • BAKE/ROAST: پخت کیک و شیرینی و حالت کبابی ملایم
  • DEHYDRATE: حالت میوه خشک کن دستگاه

 

کنترل پنل بهترین مولتی کوکر نینجا

  • PROOF: پخت در فشار و حالت یکنواخت
  • SEAR/SAUTE: برنامه مخصوص تفت دادن و سرخ کردن کم روغن
  • STEAM: پخت با بخار هوا(معمولا برای غذاهای بخارپز شده خشک)
  • SOUS VIDE: یک نوع پخت فرانسوی است که مواد غذایی را در حالت خلا و بسته بندی شده، پخت خواهد کرد.
  • SLOW COOK: پخت در حالت آرام پز برای سوپ و غذاهای خورشتی بسیار مناسب است.
  • YOGURT: برنامه تخصصی تهیه ماست

جدای از برنامه‌های پخت پیش فرض، شما می‌توانید با تنظیم دما و زمان دلخواه خود، انواع مواد غذایی را در شرایط مطلوب پخت کنید.

سوویچ ریلی در جدیدترین مولتی کوکر نینجا برای چیست؟

همانطور که در تصور می‌بینید، یک سوویچ ریلی بالای کنترل پنل جدیدترین دستگاه چند منظوره نینجا قرار دارد. این سوویچ هم برای قفل و بازگشایی دستگاه بکار میرود و هم تنظیم فشار برای پخت‌های مختلف می‌باشد. چنانچه این سوویچ را در سمت راست قرار دهید، امکان پخت برای غذاهای سرخ کردنی و هواپز شده استفاده می‌شود که می‌توانید در این حالت درب دستگاه را نیز بگشایید.

قرار گرفتن این کلید در وسط برای غذاهای بخارپز شده با اعمال فشار مطلوب بوده و در حالت سمت چپ، دستگاه بطور کامل قفل شده و مناسب پخت زودپز و پرفشار برای مغز پخت کردن مواد غذایی می‌باشد.

آشنایی با بهترین زودپز برقی نینجا

جالب است بدانید تمامی مدل‌های پخت و پز چند منظوره کمپانی نینجا، برپایه عملکرد زودپز با اعمال فشار لازم و رعایت تمامی موارد استاندارد و ایمنی می‌باشد. از این رو هرچه کیفیت و سرعت پخت دستگاه باتوجه به توان گرمادهی بالاتر باشد، عملکرد زودپز نیز تقویت شده و در امر آشپزی شما بسیار موثر است. بدون شک برند نینجا را می‌توان یکی از عرضه کنندگان بهترین مارک زودپز برقی در جهان دانست.

بهترین مولتی کوکر نینجا با قیمت واردکننده!

درحال حاضر بهترین مدل مولتی کوکر نینجا موجود در بازار ایران شامل سه مدل op300/op500 و جدیدترین و کامل‌ترین آن یعنی OL750 می‌باشد. به دلیل میزان عرضه کم محصولات نینجا در ایران، قیمت‌های متفاوتی در سراسر کشور برای آنها تعیین می‌کنند. عرضه این محصولات عمدتا در بنادر جنوبی صورت گرفته و قیمت نینجا در این مناطق، مقرون بصرفه‌تر خواهد بود.

عرضه کننده اکثر محصولات نینجا در سراسر کشور، لوازم خانگی کالاکده هندیجان می‌باشد که تمام محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت ارائه می‌کند. همچنین تا یک‌سال پس از خرید نیز می‌توانید از مشاوره‌های آموزشی برای کار با دستگاه یا عیب‌یابی آن بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *