پخت و پز

بهترین سرخ کن بدون روغن با فروش عمده در کشور! +ویدئو معرفی

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن

بهترین هواپز رژیمی در بازار

 

آشنایی با بهترین مدل سرخ کن رژیمی

اگر شما هم به دنبال بهترین سرخ کن بدون روغن هستید، باید بگوییم این مقاله، آخرین تحقیق شما پیش از انتخاب خواهد بود. در این مطلب سعی داشته‌ایم بهترین مدل‌های هواپز رژیمی را از هر برند انتخاب کرده و مطابق بودجه‌های مختلف، دسته بندی کنیم. همچنین قصد داریم به معرفی مدل‌هایی بپردازیم که روزانه بصورت عمده در سراسر کشور پخش و توزیع می‌شوند.

امروزه با فراگیر شدن تبلیغات برای فروش دستگاه‌های هواپز، انتخاب محصولی که نیازهای آشپزی شما را برطرف کند و ارزش آن مطابق بودجه درنظرتان باشد، تا حدود زیادی دشوار شده است. در واقع هر کس می‌خواهد برند و دستگاه مورد نظر خود را، باکیفیت و کارآمد جلوه دهد. از این رو آگاهی داشتن نسبت به میزان تقاضای افراد برای خرید سرخ کن بدون روغن، شمارا در جهت انتخابی هوشمندانه قرار خواهد داد.

بدون شک می‌توان گفت، میزان تقاضا ارتباط مستقیم با سطح تجربه خرید و رضایت‌مندی افراد از هر دستگاه دارد.

 

 

قیمت بهترین سرخ کن بدون روغن

قیمت بهترین مدل سرخ کن بدون روغن بر اساس میزان گنجایش دستگاه، امکانات و سطح کیفی کمپانی تولید کننده تعیین می‌شود. بعنوان مثال مدل‌های کم حجم( 3-4 لیتر) دارای قیمت و امکانات کمتری نسبت به دستگاه‌های حجم می‌باشد.

از این رو برای انتخاب مدل دلخواه، ابتدا سایز مخزن را مطابق نیاز روزمره خانواده خود تعیین کنید. سپس با در نظر گرفتن بودجه خود، دستگاه سرخ کن را از برندهای حال حاضر بازار انتخاب کنید.

 

هواپز مارک بخریم یا نه؟

از جمله پربحث‌ترین و جنجالی‌ترین موضوعات روز فضای مجازی، تبلیغات بر سر این جمله است که آیا سرخ کن مارک معروف بخریم یا با انتخاب برندهای ناشناخته‌تر، در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم؟

همانطور که می‌دانید بهترین سرخ کن بدون روغن، دستگاهی است که متقاضیان زیادی دارد و تا به حال توانسته است جایگاه خود را در بازار بدست آورد. دستگاه هواپز کاربردهای گسترده‌ای در آشپزی دارد و چنانچه نسبت به انتخاب آن بی‌دقتی صورت گیرد، منجربه هدر رفتن هزینه یا عدم خوش پختی غذا خواهد شد. لذا برای آنکه یک دستگاه با طول عمر بالا داشته و انواع متودهای غذایی را درون آن آماده کنید، پیشنهاد قاطعانه ما خرید مارک معروف است.

 

انتخاب پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در ایران

 

بهترین برند هواپز نسل جدید!

امروزه برندهای معتبری که تجربه کار خود را پس داده‌اند، عبارتند از: فیلیپس – تفال – نینجا – کنوود و سنکور

این درحالیست که اکثریت افرادی که قصد خرید هواپز رژیمی را دارند، همواره در پی مقایسه سرخ کن فیلیپس و تفال می‌باشند و یکی از این دو برند را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند.

سوالات متداول

بهترین مارک سرخ کن کدام است؟

بدون شک سه برند تفال، فیلیپس و نینجا دارای بهترین هواپزهای رژیمی در بازار هستند.

بزرگ ترین گنجایش متعلق به کدام

سرخ کن نینجا مدل AF400 با 9.5 لیتر گنجایش

دستگاه های اقتصادی و باکیفیت کدام اند؟

سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن تفال مدل EY401D

سرخ کن نینجا مدل af100

محصولات چه ضمانتی دارند؟

تمام محصولات موجود در سایت کالاکده هندیجان دارای ضمانت اصالت و سلامت هستند و امکان مرجوعی دارند.

در ادامه با معرفی بهترین هواپز رژیمی که روزانه بصورت عمده در سراسر کشور توزیع شده و متقاضیان زیادی در بازار دارد، با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که این مدل‌ها را با تضمین کیفیت و با خیال راحت تهیه کنید و نگرانی از بابت سطح کیفی پخت نداشته باشید.

بهترین و پرفروش‌ترین سرخ کن بدون روغن | ارزان‌ترین تا گران‌ترین!

همانطور که گفتیم، ارزانترین و بهترین سرخ کن بدون روغن شامل مدل‌های سایز کوچک می‌باشد و هرچه حجم مخزن دستگاه بیشتر باشد، عموما قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. البته استثنا نیز وجود دارد و سطح کیفیت پخت و امکانات جانبی دستگاه نیز در این قضیه دخیل می‌باشد. در ادامه با مدلهای ارزان‌تر شروع کرده‌ایم و در آخر به گرانترین‌ها خواهیم رسید. توجه داشته باشید که پایان معرفی هر محصول، دستگاه‌های جایگزین آن را نیز معرفی کرده‌ایم.


 
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200

بدون شک پرفروش ترین هواپز سایز کوچک در بازار مدل 9200 یا آنالوگ کمپانی فیلیپس است. این دستگاه با گنجایش 4.2 لیتر مناسب استفاده روزمره یک خانواده 3 نفره می‌باشد. نحوه عملکرد این دستگاه بسیار ساده بوده و بوسیله دو ولوم چرخشی برای تنظیم دما و زمان، پخت را صورت می‌دهد. این دستگاه، اقتصادی‌ترین مدل هواپز رژیمی فیلیپس است و وجود آن در هر فروشگاه لوازم خانگی حیاتی است.

سرخ کن فیلیپس HD9200 باتوجه به قیمت مناسب و کیفیت پخت رضایت بخش، بهترین گزینه برای افراد مجرد و تازه مزدوج شده می‌باشد.

بهترین سرخ کن بدون روغن مدل HD9200

دستگاه‌های جایگزین با سایز مشابه:

تفال مدل EY201D

نینجا مدل AF100


 
سرخ کن تفال مدل EY505D

رنگ و طراحی جذاب این دستگاه در کنار کیفیت پخت و قیمت مقرون بصرفه، از جمله مزیت‌های بهترین سرخ کن بدون روغن با سایز 4.2 لیتر و با کنترل پنل لمسی می‌باشد. این دستگاه از کمپانی تفال فرانسه با ظاهر سیلور-مشکی و بادوام به بازار عرضه شده است. عملکرد این دستگاه با 8 برنامه پیش فرض پخت صورت گرفته و قابلیت تنظیمات دستی را نیز دارد. قیمت دستگاه به نسبت کیفیت آن بسیار رضایت‌بخش می‌باشد و امکان پخت انواع غذاهای ارگانیک و رژیمی را برایتان فراهم می‌کند. همچنین یکی از مزیت‌های ویژه این دستگاه، حالت تخصصی گریل می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید انواع استیک گوشت و مرغ تهیه کرده یا سبزیجات را برشته کنید.

بدنه سرخ کن تفال 505 از جنس استیل و پلاستیک طراحی شده و کنترل پنل تمام لسمی و شیک این ستگاه در قسمت بالای درب مخزن واقع شده است.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن مدل EY505 tefal

دستگاه‌های جایگزین:

فیلیپس مدل HD9252

تفال مدل EY401D


 
سرخ کن ایرفرایر نینجا مدل AF160

سرخ کن 5.3 لیتری با امکانات ویژه و کیفیت پخت کاملا رضایت بخش از کمپانی نینجا آمریکا، مدل AF160 می‌باشد. این دستگاه با توان 1750W یکی از پرقدرت‌ترین هواپزهای رژیمی بوده که برنامه‌های جذابی نیز برای پخت دارد.

ظاهر شیک و مستحکم دستگاه در کنار قابلیت‌هایی همچون فن کانوکشن و کاسه سرامیکی، باعث افزایش ارزش خرید این دستگاه شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به برنامه‌های منحصربه‌فرد میوه خشک کن، کبابی کردن، پخت ترد شده و...اشاره کرد. سرخ کن نینجا مدل AF160 مناسب یک خانواده تا جمعیت 4 نفر می‌باشد.

پرفروش ترین هواپز رژیمی در بازار

دستگاه‌ جایگزین:

سرخ کن تفال مدل EY701D


 
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

بارها گفته‌ایم که پرفروش‌ترین سرخ کن بدون روغن، دستگاه 6.2 لیتری فیلیپس است. این دستگاه با قیمت بسیار مناسب، عملکرد پخت فوق العاده رضایت‌بخش و قدرت مناسب، بعنوان پرمتقاضی‌ترین هواپز در سطح بازار شناخته می‌شود. این دستگاه حرفه‌ای با توان 2000W و گنجایش 6 لیتر، برای استفاده روزمره یک خانواده 4 نفره کافی است و درمواردی برای 5 نفر نیز کفاف می‌کند.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 دارای کنترل پنل لمسی و 7 برنامه پیش فرض پخت مرغ، ماهی، سبزیجات، همبرگر، پیتزا و...می‌باشد. فروش عمده این دستگاه در بندر هندیجان بصورت روزانه در جریان است.

بهترین سرخ کن بدون روغن مدل HD9270

دستگاه جایگزین:

سرخ کن فیلیپس HD9280 (تفاوت این مدل با 9270 در اضافه شدن قابلیت wifi و کنترل از راه دور است)

سرخ کن تفال مدل EY801D


 
سرخ کن نینجا دوقلو مدل AF300

اگر به دنبال یک هواپز رژیمی باکیفیت، مناسب یک خانواده 5 نفره می‌باشد؛ انتخاب دستگاه دوقلو نینجا از هوشمندانه‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌های ممکن است. این دستگاه با گنجایش 7.6 لیتر در کل، شامل دو مخزن مجزا برای پخت رژیمی است.

برنامه‌های منحصربه فرد این محصول همانند مدل AF160 شامل پخت کبابی، ترد شده، سرخ کن، گرم کن مجدد، پخت تخصصی کیک و میوه خشک کن می‌باشد. همچنین از طریق کنترل پنل دستگاه، امکان تنظیمات دستی و انتخاب مخزن دلخواه برای پخت تک مخزن یا جفت مخزن فراهم است. سرخ کن نینجا مدل AF300 بعنوان پرفروش‌ترین هواپز کمپانی نینجا در سال 2023 شناخته شد.

وجود فن کانوکشن در قسمت پشت دستگاه، نشان از سطح کیفی بالای پخت و کاهش بو در هنگام آشپزی می‌باشد.

بهترین سرخ کن بدون روغن دوقلو

دستگاه جایگزین:

سرخ کن کنوود مدل HFM75


 
سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

حال میرسیم به مدل‌های سایز بزرگ کمپانی فیلیپس، جایی که مدل HD9650 بعنوان یک دستگاه مقرون بصرفه و حجیم در بازار بصورت روزانه تبادل می‌شود. این دستگاه هواپز با توان 2200W و گنجایش 7.3 لیتری، تجربه پخت و پزی بینظیر را برایتان رقم میزند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 دارای فن کانوکشن در قسمت پشتی خود بوده تا از پخش بوی غذا در فضای اتاق جلوگیری کند. مانند سایر مدلهای فیلیپس، چندین برنامه پخت دارد که بوسیله ولوم چرخشی و نمایشگر دیجیتال قابل برنامه‌دهی است.

استفاده از این محصول برای یک خانواده 5 نفره بسیار مناسب و کافی است.

بهترین سرخ کن بدون روغن سایز بزرگ

دستگاه جایگزین:

سرخ کن فیلیپس HD9863

سرخ کن فیلیپس HD9880


 
سرخ کن دوقلو تفال مدل EY905

جدیدترین و حجیم‌ترین هواپز رژیمی برند تفال در سال 2024 وارد بازار شد تا برند فرانسوی tefal نیز در حوزه بهترین سرخ کن بدون روغن سایز بزرگ، وارد عرصه رقابت شود. این دستگاه از دو مخزن مجزا تشکیل شده و درمجموع 8.3 لیتر گنجایش دارد. حالت تخصصی گریل نیز مانند سری‌های دو کاره تفال در این دستگاه تعبیه شده است و اما توان گرمادهی دستگاه به شدت افزایش یافته و تا 2700W نیز میرسد. این قدرت نشان دهنده سرعت و کیفیت بالای پخت مواد غذایی در زمان کوتاه بوده و دیگر تفاوتی ندارد بافت مواد غذایی تا چه میزان سخت باشد.

مانند دیگر هواپزهای دوقلو، این دستگاه امکان استفاده بصورت تک مخزن و همچنین پخت دو نوع مواد غذایی را بصورت همزمان دارد. سرخ کن تفال دوقلو مدل ey905 انتخابی هوشمندانه برای مصرف روزانه خانواده پرجمعیت و همچنین متناسب با استفاده در میهمانی و دورهمی می‌باشد.

 

بهترین سرخ کن بدون روغن دوقلو


 

بزرگ‌ترین سرخ کن نینجا مدل AF400

یکی از بهترین و بزرگ ترین هواپزهای دوقلو بازار، سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF400 است. این دستگاه دو مخزنه، با توان بالای 2460W دارای حجم 9.5 لیتری است. این محصول متناسب با مصرف روزانه خانواده‌های پرجمعیت تا 7 نفر نیز می‌باشد.

وجود برنامه‌های پخت تخصصی کمپانی نینجا و توان گرمادهی بسیار بالای این هواپز، لذت پخت و آشپزی را دوچندان می‌کند. طراحی بادوام بدنه در کنار رنگ خاص این دستگاه، محبوبیت و ارزش خرید آن را بسیار بالاتر از پیش رسانده است. این سرخ کن یک انتخاب مناسب برای افرادی است که دوست دارند غذاهای مغز پخت و استیک گونه را در کمترین زمان و با بهترین طعم و مزه تجربه کنند.

بزرگترین و بهترین سرخ کن بدون روغن

دستگاه جایگزین:

درحال حاضر ندارد!


سرخ کن نینجا مدل AF500

بزرگ ترین و شاید بهترین هواپز رژیمی حال حاضر بازار است. گنجایش 10.4 لیتری مخزن این دستگاه متناسب با استفاده 8-10 نفر بوده و توان گرمادهی آن 2470W است. کاربردهای متنوع سرخ کن نینجا AF500 در برنامه‌های پیش فرض تعبیه شده که 7 برنامه خودکار دارد. قابلیت آماده سازی خمیر نیز از جمله مزیت‌های منحصربه‌فرد این محصول بوده که تنها در مدل‌های پیشرفته و معدودی مشاهده می‌شود.

این دستگاه شباهت زیادی با مدل 400 از همین برند دارد ولی برتری آن نسبت به سری های قبلی، قابلیت استفاده یکدست از مخزن را دارد و با استفاده از یک جداکننده می‌توان آن را به دو مخزن تبدیل کرد و دو نوع مواد غذایی را بصورت همزمان پخت کرد.

 

نینجا af500


 

جمع بندی

بطورکلی کیفیت انواع مدل‌های معرفی شده در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و شما عزیزان با خیالی آسوده، مدل دلخواه را بر اساس گنجایش، ظاهر و برند انتخاب کنید. لازم به ذکر است، تمامی این دستگاه‌ها را می‌توانید با ضمانت کیفیت، سلامت و اصالت کالا از لوازم خانگی کالاکده هندیجان تهیه کنید. البته توجه داشته باشید که کیفیت پخت هر دستگاه، جدای از موارد فنی و امکانات مخصوص هر برند و هواپز، به نحوه کار با محصول نیز بسیار وابسته است. بسیاری از افراد به دلیل اینکه آگاهی کامل از رعایت نکات استاندارد و ایمنی کار با این محصولات را ندارد، گمان می‌کنند محصول باکیفیتی خریداری کرده اند که در بدترین حالت، ممکن است به دستگاه خود نیز آسیب وارد کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه تجربه استفاده استاندارد را داشته باشید، بر روی لینک زیر کلیک نموده و مطلب را دقیق مطالعه کنید تا دستگاه شما طول عمری بالا داشته باشد.

طرز کار با سرخ کن بدون روغن

چانچه سوالی در خصوص انواع سرخ کن و هواپز رژیمی دارید یا تجربه استفاده از این محصولات را دارید؛ خوشحال می‌شویم در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید. در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *