شستشوی و نظافت

پیشنهاد ویژه انتخاب بخارشوی برای نظافت مبل و فرش!

بهترین بخارشوی برای مبل و فرش

چرا نظافت و شستن مبل با بخارشوی پیشنهاد می‌شود؟

استفاده از بخارشوی برای مبل و فرش، یک انتخاب رضایت‌بخش و تجربه شده برای نظافت و میکروب زدایی از این نقاط می‌باشد. یافتن یک محصول کارآمد و پرقدرت که قادر باشد؛ در زمانی کوتاه، انواع لکه و ویروس های به‌جامانده از از بین ببرد، مقداری دشوار و چالش برانگیز است.

از طرفی بهره گیری از روش‌های قدیمی مانند شستن با مواد شوینده و…در کنار سختی اجرای کار، به جنس پارچه نیز آسیب می‌رساند. در نتیجه افت کیفیت و طول عمر فرش، مبل یا پرده و سایر وسایل مشابه پارچه ای را به همراه دارد. حال باید در نظر داشته باشید کدام بخارشوی برای میزان استفاده و محل‌های مورد نظر شما برای نظافت، کارآمدتر و رضایت‌بخش می‌باشد.

 

 

کاربرد بخارشوی برای مبل و نظافت فرش

بهترین دستگاه برای پاکسازی و میکروب‌زدایی سطوح مختلف

همه می‌دانیم، امروزه تعداد و تنوع محصولات ساخت چین در بازار بسیار شایع و چشمگیر شده است. از این‌رو مردم ایران، به دلیل شرایط اقتصادی و بالا رفتن نرخ ارز، همواره درپی خرید دستگاهی با طول عمر بالا می‌باشند. کمپانی آلمانی کارچر(karcher) در زمینه طراحی و ساخت لوازم برقی نظافتی، سالیان درازی‌ست که زبانزد عام و خاص بوده است.

یکی از مزیت‌های قابل توجه محصولات این کمپانی برای مردم کشور ما، فرایند تولید صفر تا صد این محصولات در کشور آلمان می‌باشد. بهترین دستگاه بخارشوی برای مبل و نظافت سایر سطوح سخت و نرم منزل نیز، از این برند معتبر بوده که تا به امروز توانسته است، رضایت اکثریت افراد به کسب کند.

بهترین بخارشوی کارچر شامل 4 سری متنوع بوده که به نسبت توان بخاردهی و سرعت عملکرد، دارای تفاوت قیمت می‌باشند. سری 2 تا 5 این دسته محصولات، به دلیل توان کافی برای نظافت سطوح مختلف و برخورداری از امکانات و سری‌های پاکسازی، دارای محبوبیت فراوانی هستند.

بخارشوی برای مبل بهتر است یا سطوح دیگر؟

بطور خلاصه و مختصر بگوییم که به جز استفاده بخارشوی برای مبل، باتوجه به پرتاب بخار بالا و قابلیت فعالیت مداوم، این دستگاه از برند کارچر، مناسب برای انواع سطوح است. از جمله مهم ترین این نواحی می‌توان به سطوح سخت مانند کف اتاق، پارکت، سرامیک، کاشی، شیشه، دیوار و…اشاره نمود. البته این محصول در نواحی رسوب گرفته نیز تاثیر انکارناپذیری دارد؛ نظافت سطوحی همچون شیرآلات، سینک ظرفشویی، هود، اجاق و…را نیز به این دستگاه پرکاربرد بسپارید.

به جز کاربرد لکه زدایی و چربی زدایی، استفاده از بخارشوی کارچر، برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها بر روی سطوح پارچه‌ای نیز پیشنهاد می‌شود. چانچه قصد دارید بصورت جامع در رابطه با فواید این محصول بدانید، مطالعه مقاله کاربرد بخارشوی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شستن مبل و سطح مختلف با بخارشوی

نحوه نظافت و شستن مبل با بخارشوی

باید بدانید که شستن فرش با بخارشوی عملا پیشنهاد نمی‌شود و به منظور این کار لازم است دستگاه فرش شوی تهیه کنید. عملکرد بخارشوی بر پایه بخار آب بوده و عاری از مواد شوینده و شیمیایی است؛ از این رو نمی‌تواند کار شستشوی را بصورت تخصصی صورت دهد.

اما برای پاکسازی، لکه زدایی و همچنین میکروب‌زدایی از نواحی مختلف مانند مبل و فرش بسیار مناسب است. نحوه نظافت مبل با بخارشوی را در ادامه صورت مرحله به مرحله شرح داده‌ایم.

  1. ابتدا با استفاده از یک برس پرزگیر یا دستگاه جاروبرقی، تمامی گردوغبار و پرزهای روی مبل یا فرش را پاک کنید.
  2. حدالامکان قسمت‌های مختلف مبل را از هم جدا کرده تا سهولت اجرا دوچندان شود.
  3. سری دلخواه خود را روی نازل بخار دستگاه بخارشوی قرار داده و پد حوله‌ای را بر روی آن نصب کنید.
  4. مخزن آب دستگاه را کاملا پر کنید(به هیچ وجه در مخزن بخارشوی از افزودنی‌ها یا مواد شوینده استفاده نکیند.)
  5. دستگاه را روشن کرده و دقایقی منتظر بمانید تا به دمای مطلوب برای نظافت و بخاردهی برسد.
  6. با حرکات نرم و منظم، سری نازل بخار را بر روی مبل بکشید و درصورت نیاز برای رفع لکه‌های ماندگارتر، از دکمه پرتاب بخار استفاده کنید.
  7. لازم به ذکر است که به هیچ وجه از اعمال فشار برای پاکسازی کمک نگیرید، زیرا ممکن است به جنس پارچه مبل آسیب برساند.

بخارشوی قدرتمند برای سطوح مختلف و مبل

کدام سری کارچر را انتخاب کنیم؟

چانچه مواد استفاده شما از بخارشوی برای مبل و موارد مشابه پارچه‌ای می‌باشد؛ انتخاب سری 2 نیز کاملا پاسخگوی نیازتان است. البته این بدین معنا نیست که با سری 2 نمی‌توان سطوح مختلف خانه را نظافت کرد؛ به عبارت دیگر باید بگوییم که باتوجه به توان و بخاردهی کمتر نسبت به سری های 3 و 4 مدت زمان مورد نیاز برای پاکسازی سطوح سخت و دشوار، بالاتر می‌رود.

بخارشوی کارچر مدل SC3 با توان و فشار بخار مناسب، بعنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری از برند آلمانی در بازار موجود است. با استفاده از این دستگاه در زمانی مطلوب و با پرتاب بخاری مناسب، اقسام نقاط منزل، اعم از سطوح سخت و نرم را پاکسازی و لکه‌زدایی کنید. لازم به ذکر است که سری های 4 و 5 دارای قدرت گرمادهی بیشتری بوده اما باتوجه به قیمت مطلوب‌تر و سطح رضایت‌مندی سری SC3 این دستگاه متقاضیان بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *