قهوه و تجهیزات

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی از لحاظ عصاره گیری

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

پرفروش ترین دستگاه قهوه ساز مباشی کدام است؟

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی را سطح رضایت مندی و همچنین مشخصه هایی مانند کیفیت عصاره گیری و مقرون بصرفه بودن آن تعیین میکند. در سال 2023 میلادی از میان تمامی مدل ها، تنها یک دستگاه از برند Mebashi توانسته است 40% فروش و تقاضا را به خود اختصاص دهد.

این دستگاه قهوه ساز با کیفیت عصاره گیری مطلوب از اسپرسو، مشابه کافه رستوران ها و البته قیمت بسیار عالی، انتخابی هوشمندانه بعنوان یک دستگاه خانگی است. اسپرسو ساز مباشی مدل EMC2034 بعنوان محبوب ترین محصول برند مباشی در سال 1402 شناخته شده است.

این محصول با توان بالا و همچنین کیفیت ساخت بسیار مستحکم، پا به پای دستگاه های حرفه ای فرایند عصاره گیری را صورت میدهد. از جمله مزیت های این دستگاه میتوان به پرتافیلتر فشار استاندارد و پمپ و بویلر نیمه صنعتی و ریخته گری شده از آلومنیوم اشاره کرد. بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی مناسب استفاده های خانگی و حتی کافه رستوران های کوچک نیز میباشد.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی نیمه صنعتی یا خانگی بخریم؟

در واقع تنوع مدل های قهوه ساز مباشی بسیار بالا بوده و همین امر سبب شده تا تصمیم گیری برای انتخاب مدل مطلوب، کمی دشوار شود. بطورکلی دستگاه های سرو اسپرسو کمپانی Mebashi به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم میشوند. برای مصارف خانگی بهتر است که با صرفه جویی در هزینه ها، از دسته خانگی و نیمه صنعتی، دستگاه خود را انتخاب کنید.

باتوجه به سابقه لوازم خانگی کالاکده هندیجان در زمینه فروش و عرضه این محصولات، پیشنهاد ما خرید مدلهای نیمه صنعتی است. این دسته محصولات به دلیل توان بالاتر نسبت به مدلهای خانگی و همچنین سبک پرتافیلتر فشار استاندارد، عصاره بهتری از قهوه میگیرد؛ بقول عامیانه، اسپرسو شما خامه بهتری خواهد داشت.

دلیل محبوبیت اسپرسو ساز مباشی چیست؟

در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی، عمدتا با مسائلی همچون کیفیت عصاره گیری، طراحی دستگاه و همچنین رنگ بدنه آن مواجه خواهید شد. انتخاب مدلی که این سه فاکتور را مطابق خواسته شما داشته باشید، مقداری دشوار و گیج کننده است. برند مباشی تا کنون بیش از 30 مدل قهوه ساز را به بازار عرضه کرده که هر مدل دارای رنگ بندی های خاص و متفاوت است. تمامی این محصولات قابلیت سرو اسپرسو بصورت تک شات و دبل شات را داشته و با استفاده از نازل کناری دستگاه، امکان تولید کف شیر و نوشیدنی هایی همچون کاپوچینو، لاته و…وجود دارد.

در واقع شما عزیزان ابتدا دستگاه را بر اساس مشخصات فنی انتخاب کرده و سپس رنگ دلخواه خود را خریداری میکنید. این یک مزیت بزرگ است که دیگر برندها در آن غفلت کرده اند.

آشنایی مختصر با برند مباشی

مباشی یک کمپانی ژاپنی بوده که بصورت تخصصی در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی فعالیت دارد. خط تولید این شرکت در کشور چین بوده و سالانه محصولاتی همچون سرخ کن بدون روغن، اسپرسو ساز، آسیاب قهوه مباشی و سایر اقلام مورد نیاز در منزل را به بازار جهانی روانه می‌کند. دلیل سطح رضایت‎‌مندی بالا از محصولات این شرکت، بدون شک کیفیت خوب در کنار قیمت بسیار مقرون بصرفه می‌باشد. البته از این مسئله که تنوع انواع دستگاه‌های مباشی بالا بوده و رنگ‌بندی‌های متفاوتی نیز دارند، نمی‌توان گذشت. این شرکت کمک کرده است تا مطابق سلیقه تمامی افراد، باکیفیت خوب و قیمت مناسب، لوازم اساسی منزل را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

معرفی مدل های برتر و پرفروش در بنادر جنوب کشور!

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی را میتوان از میزان تقاضایی که در بازارهای بنادر جنوبی کشور از جمله گناوه و هندیجان وجود دارد، شناسایی کرد. این دو بندر با واردات مستقیم و انبوهی که از دبی صورت میدهند، مرجعی معتبر برای بررسی دستگاه های بروز و باکیفیت لوازم خانگی در ایران میباشند.

در ادامه با معرفی بهترین مدل های قهوه ساز مباشی بر اساس کیفیت، سطح رضایت مندی و همچنین میزان تقاضایی که در بازار بنادر جنوبی دارند، با ما همراه شوید. همچنین اگر قصد دارید با بهترین برندهای حال حاضر قهوه ساز آشنا شوید و مدل‌های برتر آن را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

 
اسپرسو ساز مباشی 2104

یک دستگاه نیمه صنعتی قدرتمند مناسب استفاده در منزل و حتی کافه رستوران های جمع و جور میباشد. این دستگاه دارای استحکام بالا بدنه و همچنین ساختاری شیک و جذاب است. عملکرد تمام اتوماتیک دستگاه در کنار بویلر و پمپ حرفه ای، باعث شده تا اسپرسو ساز مباشی مدل CCM 2104 بعنوان یک قهوه ساز حرفه ای در بازار بندر شناخته شود.

ابعاد و وزن این مدل نسبت به سایر دستگاه های خانگی، بیشتر بوده و برای مصارف کافه های کوچک مناسب تر است. فشار بخار ECM2104 تا 20 بار است و توان گرمادهی آن برای عصاره گیری 1450W میباشد.

اسپرسوساز مباشی نیمه صنعتی مدل 2104

 

این مدل دارای 2 رنگ سیلور و مشکی میباشد.


اسپرسو ساز مباشی 2045

از جمله جدیدترین و پرتوان ترین دستگاه هایی که سال 2023 توسط کمپانی مباشی ژاپن به بازار عرضه شد و تا کنون با استقبال بالایی همراه بوده است. بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2045 با توان 1450W بعنوان یکی از جدیدترین غول های این برند معرفی شده و در دو رنگ جذاب سیلور و دودی روانه بازار شده است.

این مدل قهوه ساز مباشی همانند سایر مدلهای نیمه صنعتی، استحکامی مثال زدنی دارد. اقلام همراه این دستگاه شامل پرتافیلتر فشار استاندارد و پیچر و تمپر آهنی میباشد. لازم به ذکر است که این اسپرسو ساز مجهز به سیستم Thermoblock یا آماده سازی سریع برای سرو میباشد.

اسپرسوساز مباشی مدل 2045 نیمه صنعتی


اسپرسو ساز مباشی 2034

همانطور که گفتیم پرفروش ترین و مقرون بصرفه ترین دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای خانگی، مدل ECM2034 است. این محصول با بدنه ای استیل در رنگ های سیلور، مشکی و کرمی در بازار دیده میشود و جزو پرمتقاضی ترین لوازم برقی خانگی محسوب میشود.

سیستم دم آوری و پمپ های هدایت آب داغ در بخش داخلی این دستگاه، باعث شده تا فرایند عصاره گیری به بهترین شکل صورت گیرد و یک اسپرسو با کرمای مناسب را برای شما سرو کند. توان دستگاه 1350W بوده که قادر است روزانه بین 10-15 شات اسپرسو آماده کند.

باتوجه به نازل بخار دستگاه و فشار بخار 20 بار آن، قهوه ساز مباشی مدل 2034 یک انتخاب مطمئن برای تهیه نوشیدنی های برپایه قهوه نیز میباشد.

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی 2034

عملکرد این مدل نیز بصورت تمام اتوماتیک است و دارای قطع کن خودکار میباشد.

 

مقایسه عملکردی بین انواع بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

با شناخت مدل‌های برتر قهوه ساز مباشی که قیمت درخوری برای خرید دارند، لازم است برخی از آنها را که کاربردها و مشخصات متفاوتی دارند، با یکدیگر مقایسه شود. این مقایسه به منظور اطمینان شما از انتخاب دستگاه متناسب با نوع مصرف شما خواهد بود. پیش از آن لازم است یادآوری کنیم که کیفیت دستگاه اسپرسو ساز ارتباط مستقیم با طرز استفاده از دستگاه و آگاهی کامل به فرایند عصاره‌گیری استاندارد می‌باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه یک اسپرسو با غلظت مناسب و کرمای دوست داشتنی، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

طرز تهیه اسپرسو با اسپرسو ساز خانگی

اگر به مقایسه بهترین اسپرسو ساز مباشی بپردازیم، لازم است از میان مدل‌های نیمه صنعتی، این بررسی را صورت دهیم. دستگاه‌هایی مانند ECM2034 یا ECM2033 که مقرون بصرفه‌ترین سری‌های نیمه صنعتی این برند بوده، از میزان فروش بسیار بالایی برخوردارند. جالب است بدانید باتوجه به بودجه‌ای که برای تهیه این دستگاه‌ها درنظر می‌گیرد، سطح رضایت بخشی بالاتری نسبت به سری‌های برتر دلونگی، به شما دست خواهد داد. این رضایت‌مندی، برآمده از کیفیت بالای عصاره‌گیری در کنار استحکام بالای دستگاه این محصولات خوش قیمت و باکیفیت است.

چنانچه علاقه زیادی به اسپرسو و استفاده از ماشین اسپرسو ساز حرفه‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بهترین مدل‌های اسپرسو ساز مباشی با قیمت‌های بالاتر بزنید. جایی که سری‌هایی مانند 2057 از جمله شناخته شده‌ترین آنها می‌باشد که قابلیت آسیاب کردن خودکار قهوه را نیز در کنار سرو اسپرسو، تعبیه کرده‌اند.


جمع بندی و گپی دوستانه

بطورکلی تهیه بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی، نیازمند تحقیق و بررسی در مدلهای نیمه صنعتی این کمپانی میباشد. میدانیم که امروزه با توجه به محبوبیت نوشیدنی اسپرسو، تقاضا برای خرید دستگاه های خانگی بسیار بالا رفته است. از طرفی تنوع مدل ها و برندها در این زمینه سرگیجه آور بوده و گاه بر اثر عدم تحقیق کافی یا توجه به تبلیغات غلط، منجربه انتخاب اشتباه توسط خریدار خواهد شد.

توجه داشته باشید که مدلهای خانگی نیز برای افرادی که شناخت کافی به قهوه ندارند و تنها به کافئین آن نیازمند هستند نیز، انتخاب معقول و بصرفه ای است. اما چنانچه دوست دارید در منزل خود یک دستگاه حرفه ای داشته باشید تا اسپرسو شما مشابه کافه های گران قیمت و لاکچری شود؛ پیشنهاد ما خرید اسپرسو ساز نیمه صنعتی است.

حال اگر تجربه استفاده از این محصولات را دارید یا سوالی در این زمینه ذهن شمارا درگیر کرده است؛ خوش حال میشیم در پایین این مقاله و در قسمت دیدگاه، نظر و تجربه خود را برای ما بنویسید. در زمانی کوتاه پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

AUTHOR OF THIS ARTICLE: SASAN GASHTIL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *