شستشوی و نظافت

آخرین مدل جاروبرقی بوش ارزش خرید دارد؟ | بررسی 3 دستگاه محبوب!

آخرین سری جاروبرقی بوش را بشناسید!

بررسی ارزش خرید آخرین مدل جاروبرقی بوش سری 8

با ورود آخرین مدل جاروبرقی بوش به بازار لوازم خانگی، توجه بسیاری از مردم به سمت این محصولات جلب شد و رفته رفته جایگاه خود را پیدا کرد. اما این همواره بحث و حواشی حول محور کیفیت و اصالت این دستگاه‌ها وجود داشته که بطور کامل شفاف سازی نشده‌اند.

انواع جاروبرقی بوش اصل در بازار ایران، از لحاظ کیفیت و قیمت، تقریبا در یک سطح قرار داشته و تفاوت بارز آنها در طراحی و شکل ظاهری دستگاه است. اما همواره سوالاتی در زمینه اصالت و شناخت بهترین مدل‌های کمپانی بوش مطرح است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی 4 فاکتور اساسی در زمینه ارزش خرید جاروبرقی بوش سری 8 بپردازیم؛ همچنین 3 مدل پرفروش و محبوب این برند را معرفی کرده و در رابطه با کیفیت کار هر دستگاه، مقایسه‌ای صورت دهیم.

آخرین مدل جاروبرقی بوش سری 8

جاروبرقی بوش اصل ساخت کدام کشور است؟

جالب است بدانید یکی از بزرگترین چالش‌ها در هنگام انتخاب، تشخیص جاروبرقی بوش اصل می‌باشد. باید بگوییم درحال حاضر تعداد بسیار زیادی از این دستگاه‌ها بصورت تقلبی و غیر اصل در بازار عرضه می‌شوند تا سودجویانی از این فرصت بهره ببرند؛ از طرفی تشخیص این محصولات نیز به دلیل تنوع بالا، با سختی‌هایی روبرو است.

اما خوشبختانه آخرین مدل جاروبرقی بوش موجود در لوازم خانگی کالاکده هندیجان، کاملا اورجینال بوده و ساخت کشور آلمان است.

مهم‌ترین دلایل محبوبیت!

از تمام حدس و گمان‌ها که بگذریم، بطورکلی جاروبرقی بوش سری 8 بعنوان جدیدترین دستگاه‌های این برند، از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات با توان مکش قابل قبول و فاکتورهایی همچون ساخت بدنه مستحکم و صدای کم، از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و طی مدت اخیر، تقاضا برای خرید آنها بالاتر رفته است.

جالب است بدانید که کمپانی بوش، موتور این محصولات را تا 10 سال گارانتی کرده است.

بهره گیری از ترکیب رنگ جذاب در ساخت 3 مدل پرفروش این برند، باعث شده تا آخرین مدل جاروبرقی بوش، بعنوان یکی از ستون‌های شاخص در لوازم خانگی بندر هندیجان شناخته شود. در ادامه با بررسی 4 مشخصه اساسی برای اثبات ارزش خرید بالای این محصولات، با ما همراه شوید.

قیمت آخرین مدل جاروبرقی بوش

1.بررسی قدرت و میزان مکش

سیستم مکش آخرین مدل جاروبرقی بوش مجهز به فناوری Quattro Power است تا با کمترین مصرف انرژی، بیشترین میزان نظافت و پاک کنندگی را اعمال کند. مکش این دستگاه بوسیله ولوم قرار گرفته روی بدنه، قابل تنظیم در سطوح مختلف بوده تا با توجه به آن صدای جاروبرقی نیز تنظیم شود.

این ولوم در کمترین حالت خود با صدای سوپر سایلنت نیز، مکش بسیار مطلوبی داشته بطوریکه قابلیت بلند کردن لبه فرش و موکت را نیز دارد. بطورکلی مدل‌های بوش، با کمترین مصرف انرژی، بیشترین میزان مکش را نسبت به سایر رقبا دارند.

2.موتور هوشمند سوپر سایلنت

میزان صدای 74 دسی دبل در حالت عادی برای نظافت منزل و همچنین بهره گیری از موتور هوشمند قدرتمند در عین حال کم صدا، از جمله مزیت‌های جاروبرقی بوش سری 8 می‌باشد.

اگر بخواهیم صدای این محصولات را در حالت سوپر سایلنت تصور کنیم، باید بگوییم که حتی در زمان خوابیدن اعضای خانواده، بدون ایجاد مزاحمت، می‌توان هر گوشه منزل، به نظافت پرداخت.

سیستم عملکرد جاروبرقی بوش سری 8

3.بدنه ضد خش با طول عمر بالا

همانطور که می‌دانید، باتوجه به قیمت جاروبرقی، استفاده از آن برای یک الی دو سال نبوده و درنتیجه در هنگام خرید این محصولات، نهایت توجه و تحقیق را باید به عمل آورد. از طرفی این دستگاه همواره در معرض جابجایی و برخورد با سایر وسایل منزل قرار دارد. از این رو یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ها برای انتخاب جاروی باکیفیت، بررسی استحکام و کیفیت طراحی بدنه دستگاه است.

با یک نگاه اجمالی به بدنه جدیدترین مدل‌های جاروبرقی بوش، به ابتکار و خلاقیت کمپانی بوش پی می‌بریم؛ جایی که طراحی شیک این محصولات با بدنه مستحکم و لایه‌های ضد خش، ترکیب شده است. با وجود این دستگاه، تا سالیان سال خیال شما از تعمیر، تعویض و یا افت کیفیت جاروبرقی منزلتان آسوده است.

جنس شیلنگ آخرین مدل جاروبرقی بوش

علاوه بر بدنه مستحکم آخرین مدل جاروبرقی بوش، شیلنگ مکش این محصولات نیز دارای کیفیتی مثال زدنی است. استفاده از لایه کنفی و انعطاف پذیر با قطر مناسب داخلی، باعث شده تا از هرگونه پارگی یا پوسیدگی روی سطح شیلنگ جلوگیری شود. این مورد یکی از مزیت‌های قابل توجه این محصولات محسوب می‌شود که یکی از مهم‌ترین تفاوت و مقایسه جاروبرقی فیلیپس و بوش نیز می‌باشد.

4.رعایت نکات استاندارد بهداشت و سلامت!

از بحث کیفیت مکش و ساختار جاروبرقی که بگذریم، توجه به نکات بهداشتی برای حفظ سلامت اعضای خانواده بسیار حیاتی است. استفاده از فیتلر بهداشتی برای جلوگیری از ورود گردوغبار به قسمت موتور و همچنین ممانعت از پخش شدن آن در فضای منزل، مزیت‌هایی است که هر دستگاه جاروی مجهز و پیشرفته باید در خود داشته باشد.

آخرین مدل جاروبرقی بوش اصل آلمان با تعبیه فیلتر چند لایه Hepa این نگرانی را برطرف کرده و نظافت منزل را به تجربه‌ای لذت بخش و عاری از کثیفی‌ در بخش‌های مختلف جارو تبدیل می‌کند.

فیلتر هپا در آخرین مدل جاروبرقی بوش

قیمت آخرین مدل جاروبرقی بوش+معرفی 3 دستگاه محبوب

آخرین سری این محصولات شامل 3 دستگاه با زیبایی ظاهری منحصربه‌فرد و عملکردی ستودنی می‌باشند که امروزه بصورت روزانه متقاضیان زیادی نیز دارند. این محصولات تفاوت چندانی در کیفیت مکش و ساختار کلی ندارند اما باتوجه به برخی تغییرات اعمال شده، اختلاف قیمت بین این سه دستگاه دیده می‌شود.

در ادامه با معرفی آخرین مدل جاروبرقی بوش سری 8 و توضیحات مختصر در زمینه میزان فروش آنها، با ما همراه باشید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2

کم مصرف‌ترین جاروبرقی بوش با توان مکش 650W از جمله دستگاه‌های جذاب سری 8 برند آلمانی است. این محصول تمام مشخصات استاندارد و برتر این کمپانی را دارا بوده و با ترکیب رنگ جذاب مشکی-قرمز روانه بازار شده است. لازم به ذکر است قیمت این جاروبرقی، به نسبت دو مدل دیگر بوش بالاتر بوده و میزان تقاضا برای خرید آن کمتر است. از جمله مزیت‌های این دستگاه می‌توان به پارویی‌های مختلف این دستگاه اشاره کرد که مهم‌ترین آنها با قابلیت مکش هوشمند، مخصوص جمع کردن موی حیوانات است.

جاروبرقی بوش مدل 8pow2 قدرت مکش کمتری نسبت به سایر مدل‌ها نداشته و تنها مصرف انرژی آن کمتر است.

جاروبرقی بوش BGL8POW2

 


جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش مدل 8 گلد یک دستگاه شناخته شده و مطرح در بازار لوازم خانگی بوده و باتوجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر مدلهای سری 8 از میزان تقاضا و محبوبیت بالایی برخوردار است. جارو با توان 2200W عملکردی فوق العاده در فرایند مکش و نظافت دارد و مجهز به سیستم پیشرفته سوپر سایلنت نیز می‌باشد.

رنگ جذاب مشکی-طراحی در کنار طراحی شیک و غیر مات بدنه، باعث شده تا این دستگاه، یک انتخاب مطمئن و هوشمند برای افرادی باشد که قصد تهیه و تکمیل جهیزیه دارند.

خرید و قیمت آخرین مدل جاروبرقی بوش اورجینال در بندر


جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

بدون شک این دستگاه یک شاهکار به تمام معنا است. جاروبرقی بوش مدل 8pro5 با توان 1800W و بدنه بسیار مقاوم ضد خش، بعنوان پرچم‌دار برند بوش شناخته می‌شود. این محصول با رنگ جذاب خاکستری و بدنه‌ای منحصربه‌فرد نسبت به سایر مدل‌ها، توانسته نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند.

استفاده از بروزترین و هوشمندترین سیستم‌ها در مدل 8pro5 این دستگاه را به یکی از بهینه‌ترین لوازم برقی منزل تبدیل کرده است.

گرانترین جاروبرقی بوش سری 8


جمع بندی

بطورکلی انواع جاروبرقی بوش سری 8 از لحاظ کیفیت و طول عمر، در سطح کیفی بسیار مناسب قرار دارند و به نوعی می‌توان گفت: کار این دستگاه‌ها تضمینی است. از این رو در انتخاب مدل دلخواه خود، نگرانی نداشته باشید و سعی کنید بر اساس سلیقه خود، محصول دلخواه را انتخاب نمایید.

چنانچه بخواهیم میزان فروش این محصولات را بررسی کنیم، باید بگوییم مدل 8pow2 به نسبت دو مدل دیگر، فروش کمتری دارد. از طرفی دو مدل پرفروش این دستگاه با نام 8 گلد و 8pro5 درحال حاضر، پابه‌پای هم درحال رقابت در بازار می‌باشند.

4 فکر در مورد “ آخرین مدل جاروبرقی بوش ارزش خرید دارد؟ | بررسی 3 دستگاه محبوب!

  1. طرفدار کالای خارجی گفت:

    اصلااا در حد یک یادآوری اسمشونو نگفتین،،، جارو برقی سری ۸ بوش !!!! هم شد اسم؟؟؟ این چ راهنماییی مسخره ایه؟؟ قبمت هم نگفتین،،،، حالاا باید اعتمادم کنیم که اصله آلمانه؟؟؟؟

    1. ساسان گشتیل گفت:

      سلام وقت بخیر
      جاروبرقی‌های سری ۸ بوش چندین مدل داره که ما اینجا سه تاشو معرفی کردیم.
      قیمت هم در قسمت منوی محصولات بخش جاروبرقی درج شده، قرار نیست توی صفحه مقالات قیمت درج کنیم.
      تمام جاروبرقی‌ بوش که معرفی کردیم ساخت آلمان هستند.

      1. زندی گفت:

        سلام وقت بخیر میشه لطفا توضیح بدید چرا با اینکه سری۸pow2بااینکه ۶۵۰ وات هست گرونتره ممنون میشم

        1. ساسان گشتیل گفت:

          سلام وقت بخیر
          650w توان مکش دستگاه است که در سایر مدلها هم تقریبا همین میزان تعیین شده
          قدرت موتور مدل 8pow2 بین 2100-2700 وات تعیین شده و به همین دلیل قیمت بالاتری داره.
          البته یک پارویی اضافه مخصوص جمع کردن موی حیوانات هم دارد که سایر مدلهای سری 8 ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *