نوشیدنی ساز

بهترین مخلوط کن پاناسونیک اصل ژاپن+نحوه کار

بهترین مخلوط کن پاناسونیک

راهنمای خرید بهترین مخلوط کن پاناسونیک+معرفی مدلهای چند کاره و پرفروش!

برای شناخت و خرید بهترین مخلوط کن پاناسونیک،ابتدا باید چند مشخصه و ویژگی را بسیار دقت درنظر بگیرید. چند موضوع اساسی مطرح است، آن هم نوع و میزان کارکرد محصول و چگونگی استفاده در منزل، که در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار هستند.

پیش از این در رابطه با مخلوط کن ها (از نوع دستی) و کاربرد آنها، در مقاله گوشت کوب چندکاره توضیحاتی تهیه و منتشر کرده‎ایم.

در واقع چرخش تیغه مخلوط کن و گوشت کوب به یک شکل است و نوشیدنی هایی که میتوان تهیه کرد تقریبا مشابه هم هستند.

پس دلیل برتری مخلوط کن نسبت به گوشت کوب(مخلوط کن) دستی چیست؟

همانطور که همه میدانیم،توان و جنس بدنه دستگاه از مهم ترین مشخصه ها برای برتری و تفاوت یک محصول، نسبت به سایر مدلها میباشد. پس در انتهای این مطلب،به این نتیجه میرسیم که برای تهیه نوشیدنی های سرد و گرم،با طعم بهتر و بافت دلخواه، مخلوط کن بسیار انتخاب بهتری است.

چرا مخلوط کن پاناسونیک خوبه؟

اگر قصد دارید اسموتی یا شیک های خنک و خوشمزه را در خانه تهیه کنید؛باید به دنبال مخلوط کنی باشید که قابلیت خردکردن یخ را به خوبی داشته باشد. دستگاهی با توان بالا و جنس مقاوم، نگرانی شما را از مشکلاتی همچون آسیب رسیدن به پارچ و یا توان ناکافی موتور،برطرف میکند.

پس بهترین گزینه،انتخاب برندی معتبر با مشخصات مناسب استفاده و نیاز شماست. انتخاب بهترین مخلوط کن پاناسونیک، در بین انبوهی از مارک های موجود در بازار،نشان دهنده اطمینان و اعتماد شما به محصول و برندی معتبر است؛همانطور که میدانیم برند پاناسونیک سالهاست جواب خود را در زمینه لوازم خانگی پس داده و انتظارات را بطور حداکثری برآورده کرده است.

در ادامه با مشخصات و ویژگی های انواع مخلوط کن پاناسونیک آشنا خواهید شد؛ممکن است در پایان، انتخاب واحد شما برند پاناسونیک ژاپن باشد.

بهترین مخلوط کن پاناسونیک ساخت کجاست؟

یکی از نکاتی که بسیار نظر کاربران را درباره این محصولات به خود جلب کرده است؛کشور سازنده برخی از محصولات پاناسونیک است. بهترین مدل مخلوط کن پاناسونیک ساخت کشور مالزی و تحت لیسانس ژاپن هستند. همین امر موجب اعتماد بیشتر مردم نسبت به کیفیت و اصالت کالا می‎شود.

البته برخی مدلهای این برند که در ادامه معرفی خواهیم کرد؛ساخت کشور چین هستند،اما به هیچ عنوان دلیلی برای افت کیفیت این محصولات نیست.

مخلوطکن های پاناسونیک را بهتر بشناسیم.

  • توان دستگاه و قدرت موتور: یکی از معیارهای مهم در انتخاب مخلوط کن،بدون شک قدرت موتور یا همان توان دستگاه میباشد. جالب است بدانید،خردکردن یخ یا تهیه یک اسموتی و شیک در سطحی هم تراز کافه رستورانها،رابطه نزدیک با توان موتور دارد. بهترین مدل مخلوط کن پاناسونیک،دارای توان بین 700 تا 1000 وات هستند. این میزان بسیار مناسب استفاده خانگی میباشد.
  • گنجایش پارچ مخلوط کن: معیار و مشخصه اندازه گیری پارچ،لیتر است. دستگاه های خانگی بین 1.5 تا 2.5 لیتر حجم دارند؛که محصولات پاناسونیک نیز در همین محدوده قرار دارند. توجه داشته باشید که گنجایش پارچ باید با توان و سرعت دستگاه همخوانی داشته باشد.
  • جنس پارچ: نوع تنگ مخلوط کن معمولا از مواردی است که اکثرا سلیقه ای انتخاب و پسندیده میشود. عده‎ای که پارچ پلاستیکی میپسندند به این دلیل است،که وزن کمتری دارد و جابجایی و شستشوی آن آسانتر است. اما تنگ شیشه ای به دلیل دوام و زیبایی بیشتر و همچنین مقاومت بیشتر در برابر ضربات یخ درون انتخاب میشوند. معمولا در اکثر کافه رستوران ها از مدلهای پارچ پلاستیکی استفاده میکنند و در پارچ شیشه ای محبوبیت بیشتری دارد. چندین مدل از بهترین مخلوط کن پاناسونیک از جنس شیشه مقاوم است.

  • جنس بدنه: در بین مدلهای پاناسونیک، هم بدنه پلاستیکی و هم استیل ضد زنگ دیده میشود. تفاوت زیادی در کیفیت و کارکرد محصول ندارند، اما در اکثر موارد برای مصارف خانگی از پارچ شیشه ای و بدنه‏‏‎ی استیل ضد زنگ،مانند مخلوط کن پاناسونیک مدل 5070 استفاده میشود.
  • نوع و جنس تیغه: نوع و جنس تیغه به این خاطر مهم و حیاتی است،که این قسمت از دستگاه مسئولیت نهایی کردن توان و قدرت موتور را برعهده دارد. در بهترین مخلوط کن پاناسونیک جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند؛همچنین معمولا به شکل چهار تیغه طراحی شده اند.

ویژگی های منحصر به فرد مخلوط کن ها!

از ویژگی های این محصولات میتوان به تنظیمات سرعت و حالت پالس آنها اشاره کرد. حالت پالس مخلوط کن همان سرعت لحظه‎ای است که معمولا برای مواد غذایی با بافت سفت، مانند یخ بکار میرود. مخلوط کن پاناسونیک دارای پایه ضد لغزش و صدای بسیار کمی میباشد. این امر باعث میشود در هنگام کار با دستگاه، کمترین آلودگی صوتی در خانه ایجاد شود. اما شاید جالب باشید به این نکته هم اشاره کنیم؛مهم ترین ویژگی محصولات پاناسونیک، کیفیت بالا و کارایی طولانی و بادوام آنهاست.

 

 

طرز کار با مخلوط کن پاناسونیک

  1. دستگاه را به برق متصل کرده و دکمه روشن/خاموش را بزنید.
  2. مواد دلخواه را در پارچ بریزید(ترجیحا 75 درصد ظرفیت پارچ پر شود نه بیشتر)
  3. یکی از سرعت ها را انتخاب کنید یا ولوم را روی آن حالت قرار دهید.
  4. در هنگام کار میتوانید با دسته‏‏‎ی همراه مخلوط کن،مواد داخل پارچ را هم بزنید.
  5. وقتی مواد به میزان دلخواه یا یکنواخت رسید؛پارچ را از دستگاه جدا کرده و محتویات آن را در لیوان بریزید.

مخلوط کن چند کاره پاناسونیک

در اکثر مدلهای پاناسونیک،معمولا یک الی دو آسیاب کوچک همراه مخلوط کن میباشد. معمولا یکی از آنها آسیاب تر و دیگری خشک است. برای استفاده از آسیاب ها،پارچ را بچرخانید تا از روی جایگاه دستگاه خارج شود؛سپس به جای آن یکی از آسیاب ها را در آن جایگاه با چرخاندن،قرار دهید.

اگر مخلوط کنی مدنظر شماست که کاربرد بیشتری دارد و از برند پاناسونیک، ساخت مالزی باشد؛باید به فکر خرید آبمیوه گیر سه کاره پاناسونیک باشید.

قیمت مخلوط کن پاناسونیک!

رنج قیمت این محصولات متفاوت است و معمولا بین 2 تا 5 میلیون درحال نوسان هستند. اما برای انتخاب یک مدل از این برند که خیال شمارا از همه بابت راحت کند؛در ادامه با معرفی چند مدل از بهترین ها و امکان خرید مخلوط کن پاناسونیک اصل با ما همراه باشید.

انواع مخلوط کن پاناسونیک+معرفی 5 مدل از بهترین‎ها

آسیاب مخلوط کن پاناسونیک مدل 5070 ساخت کشور مالزی:

  • توان 800وات
  • دو حالت سرعت+پالس+یخ شکن
  • بدنه استیل-پارچ شیشه‎ای
  • دارای دو آسیاب تر و خشک

 

مخلوط کن پاناسونیک مدل 3070 ساخت مالزی:

  • توان 600وات
  • حجمپارچ 1.5 لیتر شیشه ای
  • دو سرعته دارای آسیاب

مخلوط کن پاناسونیک مدل 5321:

  • توان 700وات
  • ظرفیت 1.5 تا 2 لیتر
  • پارچ شیشه
  • تنظیمات سرعت
  • دارای آسیاب

پاناسونیک مدل 5421:

  • توان 800 وات
  • دارای تنظیمات سرعت
  • دارای دو آسیاب
  • پارچ شیشه ای 1.5 تا 2 لیتر

مخلوط کن پاناسونیک مدل 1081:

  • پارچ 1 لیتر شیشه ای
  • توان 550 وات
  • تک سرعته
  • دارای حالت پالس
  • دارای تک آسیاب

توصیه های مهم در رابطه با مخلوط کن ها!

  1. سرعت دستگاه را عجولانه تغییر ندهید؛ممکن است به موتور آسیب وارد شود.
  2. در زمینه تمیزکاری پارچ و تیغه بسیار حساس باشید.
  3. از ریختن سنگ،شیشه و…در پارچ خودداری کنید.
  4. هرگز هنگام کار،درب دستگاه را جدا نکنید.
  5. در هنگام فعالیت مخلوط کن،چیزی به غیر از مواد غذایی یا شیر به آن اضافه نکنید.
  6. مراقب باشید پارچ مخلوط کن یا آسیاب،بطور کامل روی دستگاه چفت شده باشد.
همچنین برای انتخاب بهترین مخلوط کن پاناسونیک،متناسب با نوشیدنی و خوراکی هایی که مدنظر شماست؛میتوانید با مشاور فروش ما در ارتباط باشید. با مراجعه به ما،به دلخواه رنگ،مدل و برند مخلوط کن را انتخاب کرده،تا ما بهترین گزینه ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *