پخت و پز

پرفروش ترین هواپز نینجا در بازار جهانی سال 2023

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن نینجا

بیشترین میزان فروش سرخ کن نینجا در بازار جهانی مربوط به کدام مدل است؟

بر اساس گزارشات سالانه کمپانی نینجا امریکا و سایت پربازدید آمازون، بیشترین تقضا برای خرید سرخ کن در سال 2023، مربوط به هواپز نینجا دوقلو مدل AF300 میباشد. این دستگاه با دو مخزن مجزا، امکان پخت همزمان دو نوع غذا را فراهم میکند. میزان گنجایش این دستگاه 7.6 لیتر بوده و برای مصرف رومزه یک خانواده 5 الی 6 نفره بسیار مناسب و مطلوب است.

اما سوال اینجاست که باتوجه به تنوع مدلهای سرخ کن نینجا و میزان رضایت بخشی حداکثری از این هواپزها، چرا مدل af300 بیشترین تقاضا و محبوبیت را در کشور آمریکا و حتی ایران داشته است؟

در ادامه به بررسی ویژگی ها و دلایل مهم محبوبیت این دستگاه خواهیم پرداخت و سعی میکنیم تفاوت های شاخص این مدل با سایر دستگاه های پخت و پز برند نینجا را بطور خلاصه و مفید توضیح دهیم.

پر فروش ترین سرخ کن نینجا در سال 2023

مهم ترین دلایل محبوبیت هواپز نینجا دوقلو

بطورکلی برند ninja دارای 2 مدل هواپز دوقلو میباشد که با نام های af300 و af400 در بازار لوازم خانگی شناخته میشوند.

سرخ کن نینجا مدل AF400 در کنار اینکه با گنجایش 9.5 لیتری بزرگ ترین دستگاه پخت و پز محسوب میشود؛اما بدلیل وزن و قیمت بالا، در مقایسه با مدل مشابه خود یعنی af300 چندان مورد توجه و تقاضا قرار نگرفت.

حال به بررسی مهم ترین فاکتورهای محبوبیت هواپز دوقلو نینجا مدل 7.6 لیتری میپردازیم.

برنامه های جامع و کاربردی پخت

کمپانی نینجا برخلاف سایر برندها، در زمینه برنامه دهی به دستگاه های پخت و پز، ایده و خلاقیت مختص خود را دارد که با تمامی مدلهای هواپز موجود در بازار متفاوت است.

برنامه های جالب و شگفت انگیزی مانند کبابی کردن، میوه خشک کن، پخت تخصصی کیک، گریل کردن، سرخ کن بدون روغن و حالت Max Crisp از جمله برنامه های پیش فرض این دستگاه میباشند که مدل af300 دارای کامل ترین نسخه آن است.

پرفروش ترین هواپز نینجا دوقلو

کنترل پنل هواپز دوقلو نینجا مدل af300

برنامه Max Crisp چیست؟

پخت با حداکثر دمای ممکن( 240 درجه سانتی گراد) از جمله مواردی بوده که به محبوبیت هواپز نینجا کمک شایانی کرده است. در این حالت باتوجه به گرمای بسیار زیاد و همچنین چرخش بسیار مطلوب هوای درون محفظه، علاوه بر مغز پخت شدن مواد غذایی، باعث صرفه جویی در زمان پخت نیز خواهد شد.

لازم به ذکر است که بسیاری از مدلهای برجسته سرخ کن در حالت حداکثری تا 220 درجه قابلیت تولید گرما دارند.

گنجایش مطلوب

تقریبا اکثریت ما در خانواده هایی با جمعیت 4 الی 6 نفره زندگی میکنیم. وعده های اصلی غذایی بصورت هماهنگ باید سرو شود و چه بهتر دستگاه شما ظرفیت ساپورت کردن تمامی اعضا را داشته باشد.

هواپز نینجا دوقلو با ظرفیت 7.6 لیتر این امکان را به شما داده تا یک غذای ثابت یا دو غذای متنوع را بطور همزمان پخت کنید. همچنین برای مواقعی که تعداد افراد کمتر باشد، یک مخزن 3.8 لیتری در اختیار شماست که قابلیت گنجاندن یک مخزن کامل 1.5 کیلوگرمی را دارد.

البته مدل af400 گنجایش بیشتری دارد ولی وزن و ابعاد آن بسیار زیاد است و جابجایی آن مقداری دشوار میباشد.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن نینجا در سال 2023

جنس و طراحی مخزن

زیباترین طراحی

زیبایی ظاهری هر دستگاه از مهم ترین فاکتورها در هنگام انتخاب و خرید آن است. سرخ کن نینجا با طراحی خاص و شیکی که دارد، جلوه ای خاص و متفاوت به آشپزخانه شما بخشیده و انگیزه آشپزی را برایتان چند برابر میکند.

بدنه خارجی این دستگاه به رنگ مشکی و بسیار خیره کننده طراحی شده که دوام بسیار خوبی نیز دارد. دوام و استحکام بدنه این دستگاه یک سر و گردن از تمامی مدلهای سرخ کن بدون روغن فیلیپس بالاتر است.

کنترل پنل لمسی این دستگاه در نهایت زیبایی طراحی شده و تاثیر بسزایی در نمای این هواپز باکیفیت داشته است. همچنین دسته ها و نوار استیل رنگ فن کانوکشن، در کنار رنگ مشکی دستگاه، ترکیبی بینظیر را تشکیل داده اند.

میزان رضایت بخشی بر اساس تجربه

در هنگام خرید هر محصول، مهم ترین نکته ای که باعث ترغیب شما به انتخاب آن میشود؛ تجربه استفاده و رضایت مندی دیگران است. هواپز نینجا از ابتدای عرضه تا به اینجا، بیشترین میزان رضایت مندی را در میان کاربران و همچنین خانوارها داشته و دارد.

از تبلیغ های عجیب و غریب برای هر محصول که چشم پوشی کنیم، بهترین دلیل برای خرید یک محصول، بهره گیری از تجربه دیگران است.

در سال 2023 از هر 10 نفری که سرخ کن بدون روغن نینجا را تهیه کرده اند، انتخاب 4.5 نفر مدل af300 بوده است که آماری خیره کننده در سطح جهانی میباشد.

بهترین هواپز نینجا دوقلو در سال 2023

نسبت قیمت هواپز نینجا به کیفیت!

بی شک یکی از مهم ترین فاکتورها برای افزایش محبوبیت این دستگاه، قیمت مطلوب هواپز دوقلو نینجا میباشد.

بیایید یک مقایسه ساده بکنیم؛ در پایان سال 2023 اگر قصد خرید سرخ کن سایز بزرگ فیلیپس را داشته باشید، در بهترین حالت باید 11 میلیون تومان هزینه کنید. جالب است بدانید گنجایش هواپز سایز بزرگ فیلیپس 7.3 لیتر است.

حال این بازه قیمتی را با سرخکن نینجا مدل 300 مقایسه کنید؛جایی که حداقل 2 میلیون تومان به نفع خریدار بوده و گنجایش نسبی بالاتری نیز دارد.

فن کانوکشن قدرتمند

فن کانوکشن در قسمت بالای هواپز نشان دهنده حرفه ای بودن و کامل بودن این دستگاه است. در واقع فن کانوکشن قابلیت جلوگیری از پخش بوی غذا در هنگام پخت را دارد. همچنین باعث سهولت در چرخش هوای درون محفظه شده و پخت یکنواختی را رقم میزند.

جالب است بدانید تنها 10 درصد مدلهای سرخ کن بدون روغن دارای فن کانوکشن میباشند.

بصرفه ترین هواپز دوقلو نینجا در سال 2023

وزن و ابعاد مناسب

وزن هواپز نینجا مدل af300 حدود 8 کیلوگرم است که به نسبت گنجایش و دو مخزنه بودن دستگاه، بسیار میزان مطلوبی است. ابعاد محصول نیز بگونه ای بوده که قابلیت قراردادن در نقاط مختلف آشپزخانه را داشته و جابجایی آن کار ساده ای است.

در مدل af400 بدلیل ابعاد و وزن بسیار بالا، امکان انتقال دستگاه بسیار دشوار میباشد که همین امر باعث کاهش محبوبیت آن نیز شده است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مهم ترین دلایل برتری و تفاوت این هواپز را با دیگر مدلها و برندها بیان کنیم. خرید این دستگاه برای عموم خانوارها انتخابی هوشمندانه و مناسب است که به نسبت قیمت مطلوبی که دارد، ارزش خرید آن نیز بالا رفته است.

بطورکلی سرخ کن بدون روغن نینجا امروزه از بهترین و پرمتقاضی ترین دستگاه های پخت و پز رژیمی در بازار بوده که در سال 2023 جزو پرچم داران این زمینه بود. باتوجه به بررسی های صورت گرفته، توجه به سمت برند نینجا، بیش از پیش افزایش یافته است. گمان میرود در سالیان آینده قشر زیادی از مردم به سمت خرید محصولات نینجا میل و علاقه ای بیشتر نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *