پخت و پز

نکات عجیب کار با سرخ کن نینجا آمریکا + آموزش!

سرخ کن نینجا-kalakadehhendijan

قابلیت های ویژه کار با سرخ کن نینجا آمریکا+معرفی انواع مدلها زیر قیمت در بازار!

از جمله محصولاتی که در مدت زمان کوتاه به محبوبیتی مثال زدنی رسیده؛ انواع مدلهای سرخ کن نینجا می باشند. کار با این محصولات کمی با سایر برند ها از جمله سرخ کن فیلیپس متفاوت است. ویژگی های منحصربه فرد و بسیار کاربردی که به طور کامل از آنها خواهیم گفت و پاسخ تمام سوالات شما را میدهیم. اما این سوال را از خودمان میپرسیم که چرا به یک باره هواپز نینجا به شهرت و محبوبیت رسید.؟ دلیل و امتیاز مثبت برند آمریکایی نینجا چیست؟ و آیا هر مدل آن برای استفاده ما مناسب و مفید است.؟ در ادامه با معرفی انواع مدل ها،آموزش نحوه کار و ویژگی های هر کدام با ما همراه باشید.

استفاده از یک محصول آن هم با کاربرد های متنوع و حیاتی که هر کدام از آنها را میتوان در یک محصول جداگانه پیدا کرد؛بسیار میتواند جذاب،به صرفه و ساده تر باشد. دستگاه های پخت و پز دارای چندین عملکرد پخت متفاوت است که شاید مهم ترین ویژگی و دلیل محبوبیت آن،تنوع برنامه های پخت میباشد. پیش از این در رابطه با مزایای خرید محصولات چند منظوره در مقاله انتخاب جهیزیه عروس نکات مهمی را نوشته ایم.

نکات عجیب محصول و تنوع برنامه سرخ کن نینجا

برنامه های تنوع و کاربردی هواپز (ninja)،هر کدام،عملکرد کامل یک محصول را دارد که ما هر کدام را بطور مفصل توضیح خواهیم داد. البته لازم به ذکر است برخی از سرخکن ها دارای 4 و برخی 6 برنامه میباشند؛در ادامه خواهیم گفت که هر مدل چه عملکردهایی را دارد.

عکس-برنامه سرخ کن نینجا

برنامه پخت حداکثری(MAX CRIPS): با انتخاب این برنامه دستگاه در حالت پخت با دمای 240 درجه سانتی گراد قرار میگیرد. استفاده از حاکثر دما برای مواد غذایی به منظور ترد شدن آن صورت میگیرد. معمولا برای موادی مانند گوشت که بافت مقاوم و سفتی دارند؛میتوان از این حالت برای پخته شدن بهتر آن کمک گرفت. این حالت برای سوخاری کردن مواد غذایی از جمله مرغ بسیار مناسب است.

میوه خشک کن(DEHYDRATE): یکی از ویژگی های عجیب سرخ کن نینجا،عملکرد مجزا برای حالت میوه خشک کن است که دما و زمان را متناسب با خشک کردن تنظیم میکند. میدانید که خرید میوه خشک کن بصورت جداگانه،فارغ از هزینه های اضافی،این ایراد را در خود دارد که برای خشکاندن میوه و سبزیجات حداقل به 9 ساعت زمان نیاز دارد.

برنامه AIR FRY(سرخ کن): اما عملکرد اصلی تمامی این محصولات پخت به حالت سرخ کن آن هم بدون استفاده از قطره ای روغن است. تقریبا اکثر سرخ کن های بدون روغن دارای یک عملکرد میباشند که میتوان غذاها و میان وعده های مختلفی را با کمک این  دستگاه ها پخت و تهیه کرد. نینجا با بکارگیری فناوری های بروز،عملکرد این دستگاه هارا گسترش داده است.

عملکرد کباب کردن(ROAST): همانطور که از اسم این برنامه معلوم است،برای برشته کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی از این حالت استفاده میشود. دما و زمان و میزان چرخش هوای داغ درون محفظه به گونه ای تنظیم میشود که انواع سبزیجات،گوشت و مرغ را بتوانید با این عملکرد فوق العاده کاربردی،برشته و کباب کنید.

برنامه گرم کن مجدد(REHEAT): شاید تنها دستگاه هواپز بازار که بصورت مجزا عملکرد گرم نگهدارنده یا گرم کن مجدد غذا را داشته باشد،هواپز نینجا است. این حالت برای عزیزانی که همواره به غذای گرم علاقه دارند،بسیار مفید میباشد؛جایی که درکمترین زمان ممکن،همواره میتوانید غذای گرم و تازه را نوش جان کنید. برای پخت پیتزا میتوانید از برنامه گرم کن مجدد استفاده کنید.

پخت شیرینی(BAKE): از بهترین ویژگی هایی که میتواند استفاده از هر سرخ کن را برای افراد خانواده جذاب کند؛عملکرد پخت کیک،شیرین و دسر میباشد. بسیاری از دستگاه های هواپز از جمله سرخ کن فیلیپس این عملکرد را به خوبی انجام میدهند؛اما نینجا این قابلیت را بصورت جداگانه قرار داده است و بصورت تخصصی و بسیار باکیفیت این کار را انجام میدهد. توجه داشته باشید بسیاری از برندها،این عملکرد را با تنظیم دما و زمان در خود دارند اما نتیجه ی مطلوبی از پخت شیرینی جات و یا کیک حاصل نمیشود.

پخت کیک در سرخ کن نینجا

یکی از ساده ترین روش های پخت کیک در آشپزخانه استفاده از سرخ کن بدون روغن میباشد. در مدلهای هواپز نینجا به دلیل ارتفاع بلندتر سبد نسبت به سایر برندها،کیک و شیرینی جات به بهترین شکل و با پف بسیار مطلوبی آماده خواهند شد. کافیست مواد آماده شده را در یک ظرف بریزید و در مخزن سرخ کن نینجا قرار دهید. برنامه BAKE را انتخاب کرده و تا اتمام پخت کیک از لحظات خود نهایت بهره را ببرید.

معرفی انواع مدل ها و بهترین هواپز نینجا

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا تمامی مدلهای سرخ کن نینجا،شامل برنامه های ذکر شده میباشند.؟ جواب این سوال خیر است. تنوع سایز و برنامه یکی از مهم ترین تفاوت های این سرخ کن آمریکایی است. اگر به دنبال یک هستید که تمامی این برنامه هارا دارا باشد و از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد؛پیشنهاد ما پرفروش ترین مدل این برند یعنی سرخ کن دوقلو مدل af300 است. لازم به ذکر است که این محصول شامل 6 برنامه پخت و دو سبد مجزا برای پختن دو غذا بصورت همزمان می باشد. در ادامه برخی از دستگاه های پخت و پز این برند را معرفی میکنیم.

هواپز نینجا مدل AF100

عکس- سرخ کن نینجا AF100

این دستگاه از کوچک ترین های برند به شمار می آید. گنجایش مخزن آن 3.8 لیتر و نهایتا مناسب استفاده 3 الی 4 نفر باشد. دستگاه دارای 4 برنامه پخت پیش فرض(سرخ کن،کباب،گرم کن مجدد و میوه خشک کن)است که با کنترل پنل نیمه لمسی قابل برنامه ریزی و تنظیم میباشد.


سرخ کن نینجا af160

 

عکس-سرخ کن نینجا 160

یکی دیگر از مدلهایی که تمام 6 برنامه مختص برند را به خود اختصاص داده؛مدل 5.2 لیتری نینجا است که همواره میتواند نیازهای پخت و پز یک خانواده 5 نفری را به عهده بگیرد. رنگ طوسی-خاکستری دستگاه آن هم از جنس پلاستیک مرغوب و علایق دار،باعث شده مدل af160 پس از مدل دوقلو(af300) از محبوبیت خاصی برخوردار شود.


سرخ کن دوقلو نینجا مدل af300

عکس-سرخ کن دوقلو نینجا

بالاتر گفتیم که شاید به جرئت بتوان گفت بهترین هواپز این برند، سرخ کن دوقلو نینجا یا همان ninja af300 است. این محصول شامل 6 برنامه پیش فرض با صفحه نمایشگر لمسی-دیجیتالی است. دستگاه دارای دو سبد مجزا برای پخت و پز میباشد و از این رو میتوانید به دلخواه از یک سبد استفاده کنید. همچنین مزیت دیگر این محصول،پخت دو نوع غذا با دو برنامه متفاوت،بطور همزمان میباشد که دست شمارا برای آشپزی باز می گذارد.


کباب پز/باربیکیو/سرخ کن نینجا ag301

عکس-سرخ کن و باربیکیو نینجا

اما میرسیم به یکی از جذاب ترین محصولات پخت و پز در دنیا،محصول چند منظوره شرکت نینجا با دو حالت برای سرخ کردن بدون روغن و گریل یا همان باربیکیو که برای برشته کردن و تهیه استیک بکار میرود. این دستگاه در حالت عادی شامل 4 برنامه پخت(سرخ کن،پخت کیک،کباب کردن و میوه خشک کن)میباشد. ظرفیت دستگاه با سبد سرخ کن 4 لیتر و در حالت گریل 6 لیتر طراحی شده. ظاهر دستگاه بسیار زیبا و دارای بدنه ای مقاوم و بادوام است.


سرخ کن و گریل نینجا مدل AG551
سرخ کن باربیکیو نینجا مدل AG551

ninja ag551

دستگاه سرخ کن و گریل نینجا مدل AG551 دستگاهی با قابلیت های چند منظوره پخت و پز از جمله سرخ کن بدون روغن و گریل برقی(باربیکیو)میباشد. توان این دستگاه 2460W بوده که به تسریع و کیفیت فرایند پخت کمک شایانی میکند. این دستگاه داری چند صفحه مختلف با روکش سرامیکی نچسب بوده که بصورت اختصاصی مناسب سرخ کردن و گریل کردن مواد غذایی میباشد. برنامه های پیش فرض پخت و پز در این دستگاه شامل برنامه سرخ کن،کبابی کردن،گریل،میوه خشک کن،پخت کیک و شیرینی و عملکرد گرم کن مجدد میباشد. کار با این دستگاه بسیار ساده است و تنها کافیست برنامه دلخواه را از طریق کنترل پنل لمسی این محصول انتخاب کنید و یا دما و زمان را بصورت دستی تنظیم کنید.

بدنه گریل نینجا مدل AG551 از استیل بسیار بادوام و پلاستیک تشکیل شده که در عین دوام بالا،زیبایی منحصربه فردی نیز دارد.


سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF400

سرخ کن نینجا مدل af400 دارای بیشترین گنجایش در مقایسه با تمامی هواپزهای نسل جدید در بازار است. گنجایش این دستگاه 9.5 لیتر میباشد. این دستگاه با توان بسیار بالای 2460W و دو مخزن مجزا با ظرفیت 4.75+4.75 عملکردی فوق العاده برای انواع پخت و پز بدون روغن دارد. هواپز نینجا دوقلو دارای 6 برنامه پیش فرض پخت مخصوص نینجا میباشد. بدنه سرخ کن بدون روغن نینجا دارای استحکامی مثال زدنی و بسیار شیک بوده و ابعاد نسبتا بزرگی نیز دارد. سبد و مخزن این دستگاه با روکش سرامیکی نچسب پوشانده شده که در هیچ دمایی خاصیت سرطانی نداشته و فرایند پخت سالمی را طی میکند.

وجود فن کانوکشن در قسمت پشت دستگاه،باعث تسریع در فرایند پخت و همچنین جلوگیری از پخش بوی غذا در فضای خانه میشود.

سرخ کن دوقلو نینجا مدل af400

ninja af400


مشخصات کلی محصولات+طرز استفاده از سرخ کن نینجا

  • جنس بدنه: جنس بدنه دو مدل اول یعنی af100 و af160 از یک نوع پلاستیک طوسی رنگ مرغوب،نزدیک به سیلیکون با دوام ساخته شده. در مدلهای بالاتر یعنی af300 این جنس کمی فشرده تر و رنگ بدنه دستگاه کمی تیره تر و تقریبا به رنگ مشکی در می آید. مدل سرخ کن/باربیکیو نیز از جنس و رنگ استیل و پلاستیک مشکی می باشد.
  • توان دستگاه(توان تولید گرما): حداکثر توان مصرفی در هر مدل سرخ کن نینجا بین 1550 وات در پایین ترین مدل و تا 1850 وات نیز در مدلهای بالاتر دیده می شود. لازم به ذکر است توان هر هواپز های نسل جدید بر اساس کیفیت و گنجایش دستگاه،مشخص می شوند. در نتیجه واضح است که هر چه حجم بیشتر باشد،توان بالاتری را نیازمند است.
  • جنس مخزن(سبد): نوع مخزن در مدلهای مختلف این برند به شکل گرد(در مدلهای تک سبد)و بصورت مستطیلی(مدلهای دو سبد)دیده میشود. جنس مخزن ها استیل ضد زنگ با روکش تفلون نچسب و بسیار باکیفیت می باشد.

عکس- مخزن گرد سرخ کن نینجا

  • سیتم ها و عملکرد: تمامی مدلهای هواپز نینجا دارای سیستم های بروزی که انواع سرخ کن های همچون فیلیپس و تفال دارا هستند،میباشد. عملکرد آن بصورت سیستم گردش های داغ درون محفظه است. همچنین دارای سیستم قطع خودکار و تنظیم دما و زمان نیز میباشد.

قیمت+مشخصات کامل+امکان خرید

برای مشاهده صفحه خرید و مشخصات جداگانه محصولات برند نینجا،میتوانید از طریق لینک سبز رنگ زیر در سایت فروشگاه کالاکده هندیجان اقدام کنید.

عکس-فلش راهنما

محصولات پخت و پز نینجا آمریکا

 

عکس-بهترین سرخ کن نینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *