شستشوی و نظافت

راهنمای خرید بخارشوی کارچر | انتخاب سری متناسب با نوع مصرف!

راهنمای خرید و استفاده از بخارشوی کارچر

چرا باید بخارشو بخریم؟

پیش از آنکه اقدام به خرید دستگاه بخارشو برای نظافت منزل بکنید، لازم است راهنمای خرید بخارشوی کارچر را مطالعه نموده تا بهترین دستگاه را، مطابق نوع استفاده خود انتخاب کنید. البته پیش از همه چیز اگر هنوز با مفهوم و مزایا این دستگاه آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بخارشوی چیست؟ را مطالعه کنید. نظافت منزل اعم از چربی زدایی، از بین بردن لکه‌ها و رسوبات در نقاط مختلف مانند سرویس‌های بهداشتی یا نواحی مختلف آشپزخانه و کف خانه، نیازمند دستگاه نظافتی پرتوان و بادوام است.

از آنجا که تنوع بخارشو در بازار ایران زیاد نبوده و اکثریت افراد درپی پیدا کردن دستگاه شناخته شده و تضمینی می‌باشند؛ فروشگاه کالاکده نیز قصد دارد در این مقاله شمارا با انواع بخارشوی کرشر آشنا کند. البته آشنایی کلی نسبت به دستگاه‌های نظافتی این کمپانی آلمانی کافی نیست و نیاز است که مطابق استفاده خود، سری کارآمد را تهیه کنید.

راهنمای خرید بخارشوی کارچر ساخت آلمان

چرا باید بخارشوی کارچر بخریم؟

همانطور که گفتیم، نظافت و پاکیزگی منزل، یک امر بسیار حیاتی و حائز اهمیت بوده که هرگز پایان نمی‌یابد. برند کارچر یا کرشر یک کمپانی آلمانی مطرح در زمینه طراحی و تولید ابزار و وسایل نظافتی و کاربردی، در زمینه استفاده خانگی و صنعتی می‌باشد.

سالیان زیادی است که بخارشو کرشر بعنوان بهترین و کارآمدترین ابزار نظافتی در خانه‌ها شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد. توان بالای پرتاب بخار، کیفیت بالای ساخت و امکان نظافت بخش‌های متنوع از جمله ویژگی‌های کلی این محصولات به شمار می‌آید. از این رو باتوجه به اینکه این دستگاه‌، تجربه خود را در منازل و دربین افراد مختلف با کارایی‌های متنوع نظافتی پس داده است؛ لذا ارزش خرید آنها نیز بسیار بالا می‌باشد. جالب است بدانید که انواع بخارشوی کارچر ساخت و مونتاژ کشور آلمان است.

نقل قول: مدتی پیش یکی از آشنایان ما طی سفر کاری به کشور آلمان، اقدام به خرید بخارشو کارچر سری SC3 کرد. پس از بررسی کامل، متوجه شدیم که دستگاه با سری‌های اورجینال موجود در ایران هیچ تفاوتی ندارد.

از بین بردن رسوبات، باکتری‌ها و چربی‌های به جامانده بر روی اتصالات یا سینک ظرفشویی و اجاق گاز، پاک کردن لکه‌های کف منزل یا روی شیشه و دیوار، از جمله کاربردهایی بوده که کارچر در کسری از زمان برای شما انجام می‌دهد.

نحوه کارکرد بخارشو

بطورکلی دستگاه بخارشوی به کمک فرایند تبدیل آب به بخار و پرتاب کردن آن با قدرت بالا، نظافت سطوح مختلف را صورت می‌دهد. مزیت ویژه این محصولات عدم استفاده از مواد شوینده و شیمیایی می‌باشد تا سلامت شما و وسایل خانه تضمین کند. شروع کار با این محصول به اینگونه بوده که مخزن دستگاه را با آب پر کرده و سپس به برق متصل می‌کنید. حال کلید روشن شدن را فشار داده و 2 الی 4 دقیقه منتظر بمانید تا آماده به کار شود. پس از آن نازل مدنظرتان را مطابق محل مورد استفاده، در قسمت انتهای شیلنگ قرار دهید و فرایند نظافت را آغاز کنید.

چرا باید بخارشوی کارچر بخریم؟ راهنمای خرید

کاربرد بخارشوی چیست؟

آگاهی نسبت به کاربرد این محصولات، یکی از موارد مهمی است که تصمیم شما را برای خرید، قطعی می‌کند. لازم به ذکر است که این محصولات قابلیت مکندگی و جذب نداشته و برپایه پرتاب بخار کار می‌کنند. در ادامه راهنمای خرید بخارشوی کارچر، موارد قابل استفاده از دستگاه را یک به یک ذکر کرده‌ایم.

  1. سطوح صاف:کف سرامیکی، کاشی و پارکت / شیشه و کاغذ دیواری
  2. سرویس بهداشتی: انواع اتصالات مربوط به دستشویی، روشویی و…/ نواحی مختلف سرویس مانند توالت فرنگی و وان حمام
  3. نواحی آشپزخانه: هود/سینک ظرفشویی/اجاق گاز/کابینت MDF
  4. باکتری زدایی: تمیز کردن وسایل پارچه‌ای مانند عروسک/مبل و فرش و پرده و رخت‌خواب
  5. لکه‌زدایی لباس و پارچه‌های مختلف (در موارد 4 و 5 ترجیحا از حوله مخصوص همراه دستگاه بر روی نازل استفاده کنید تا آسیبی به جنس پارچه وارد نشود)
  6. درز و شکاف: انواع درز در و پنجره یا فضای بین سرامیک و کاشی

برای مطالعه گسترده‌تر در زمینه نواحی قابل استفاده، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کاربرد بخارشوی کارچر را مطالعه کنید.

راهنمای خرید بخارشوی متناسب با نوع مصرف!

کمپانی کارچر 4 سری مختلف و کاربردی را روانه بازار کرده که همه آنها کیفیت بسیار خوبی دارند و برای مصارف روزمره در منزل مناسب می‌باشند. اما نوع و میزان مصرف و انتظار شما از دستگاه، نقش کلیدی در انتخاب مدل دستگاه دارد. در واقع تفاوت بارز انواع دستگاه‌های بخارشو، در میزان و قدرت پرتاب بخار، نازل‌های کاربردی و مواردی همچون ظرفیت مخزن آب و مدت زمان آماده به‌کار محصول می‌باشد.

راهنمای خرید و استفاده از بخارشوی

ساده‌ترین و مقرون بصرفه‌ترین دستگاه کمپانی کرشر، بخارشوی کارچر مدل SC2 می‌باشد؛ این دستگاه توان کافی و بخاردهی لازم برای انجام امور لازم را دارد. این محصول یکی از پرفروش‌ترین مدلهای این برند در بازار ایران بوده و تاکنون سطح رضایت‌مندی بالایی داشته است. اما چنانچه درپی دستگاه نظافتی قوی‌تر با سهولت بیشتر در از بین بردن کثیفی‌ها هستید، در ادامه راهنمای خرید بخارشوی کارچر با ما همراه باشید.

به جز سری SC2 که قابل استفاده در تمام منازل ایرانی است، سری‌های 3 و 4 و 5 نیز به بازار ارائه شده‌است؛ اما چه چیزی باعث اختلاف قیمت میان مدلهای بخارشو می‌شود؟

برای مشاهده انواع بخارشوی کارچر بر روی کادر قرمز کلیک کنید.

توان بخاردهی مداوم

اصولا فرایند نظافت در این محصولات، به وسیله تولید و پرتاب بخار آب با فشار زیاد صورت می‌گیرد؛ از این رو هر دستگاه که قدرت موتور بالاتری دارد، سرعت و کیفیت پاک‌کنندگی بهتری نیز دارد.

بعنوان مثال چنانچه قصد دارید چربی‌های اشباع شده بر روی هود آشپزخانه خود را از بین ببرید، مدت زمانی که صرف این کار می‌کنید بسته به مدل دستگاه بخارشور شما است. مسلما سری‌های 4 و 5 در زمان کوتاه‌تری نسبت به سری 2 و 3 این کار را برایتان انجام می‌دهند.

تنوع نازل کاربردی

نازل کاربردی در قسمت انتهایی شیلنگ انتقال بخار قرار گرفته است. هر نازل با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، مناسب نظافت کردن نواحی خاصی است. بعنوان مثال نازل سوزنی برای پاک کردن فضای بین سرامیک‌ها یا درزهای در و پنجره بوده و نازل اصلی مستطیلی شکل، برای از نظافت سطوح صاف از جمله کف منزل، طراحی شده است.

در هنگام خرید حتما به عکس دستگاه در وبسایت اصلی کارچر(karcher) یا فروشگاه کالاکده هندیجان دقت فرمایید.

راهنمای خرید و اقلام همراه بخارشوی کارچر

حجم مخزن آب

یکی از چالش‌هایی که در زمان استفاده از بخارشوی با آن روبرو خواهید شد، احتمالا پر بودن مخزن آب دستگاه است. خالی شدن مخزن آب در حین استفاده و متوقف نکردن کار، منجرب خراجی دستگاه در طولانی مدت و از کار افتادن موتور خواهد شد. از این رو همواره سعی داشته باشید، مخزن دستگاه را از نصف بیشتر پر نگه دارید.

یکی از تفاوت‌های دیگر دستگاه‌های نظافت برپایه بخار، ظرفیت مخزن آب آن می‌باشد که در سری‌های پیشرفته‌تر، گنجایش بیشتری دارد. اما نگران نباشید، زیرا در هنگام استفاده از بخارشور نیز می‌توان مخزن را دوباره پر کرد.

ویدئو معرفی سری 4

جمع بندی

بطورکلی تهیه یک دستگاه شستشوی و نظافت مانند بخارشوی، انتخابی هوشمندانه برای داشتن خانه‌ای پاک و عاری از باکتری و آلودگی است. از آنجا که کرشر بعنوان شناخته شده‌ترین برند در این زمینه فعالیت دارد، پیشنهاد ما نیز خرید دستگاه از این برند معتبر می‌باشد.

در رابطه با انتخاب سری دستگاه، باید بگوییم که SC2 نیز کار شما را بطور کامل راه انداخته و هیچ عیب و ایراد و کم و کاستی ندارد. اما برای ساده‌تر و سریع‌تر از بین رفتن لکه و رسوبات قدیمی، می‌توانید به خرید سری‌های بالاتر نیز فکر کنید. درحال حاضر و طی سالهای اخیر، پرفروش‌ترین دستگاه کمپانی کارچر، بخارشوی کارچر SC3 بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *