آماده سازی غذا

بهترین گوشت کوب سه کاره در سال 2024 | 5 مدل پرفروش!

معرفی بهترین گوشت کوب سه کاره در سال 1402
بهترین مدل های گوشت کوب برقی سه کاره

 

معرفی مدل های پرفروش گوشت کوب برقی سه کاره در سال 1403

گوشت کوب سه کاره دستگاهی برای آماده سازی غذا با قابلیت ترکیب کردن، خرد کردن و همزدن انواع مواد غذایی میباشد. سه سری قابل تعویض این دستگاه ها، عمدتا شامل یک مخلوط کن دستی(سری اصلی)، خردکن کوچک یا متوسط و همچنین یک همزن بالونی یا معمولی است.

گوشت کوب برقی سه کاره پرمتقاضی ترین دستگاه آماده سازی مواد غذایی بوده که مدل های بسیاری از آن در بازار موجود است. در این مقاله قصد داریم با در نظر گرفتن پارامترهایی همچون کیفیت، قدرت، سطح رضایت و فروش، چندین مدل از بهترین مدل های این دسته از محصولات را معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که تمامی این مدل ها دارای کیفیتی ضمانت شده و مطمئن برای انجام انواع امور در هنگام آماده سازی مواد غذایی است. برای مشاهده انواع مدل‌های سه کاره و بررسی قیمت هر دستگاه، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید گوشت کوب برقی از کالاکده هندیجان

گوشت کوب سه کاره تفال

 

با گوشت کوب سه کاره چه کار میتوان کرد؟

بطورکلی گوشتکوب سه کاره دارای سه عملکرد پایه ترکیب کردن، خرد و پوره کردن و همزدن میباشد. در ادامه با قابلیت های هر سری آشنا خواهیم شد.

  • سری مخلوط کن دستی: HAND BLENDER یا به قول معروف گوشت کوب، سری اصلی این محصولات چند منظوره است. این سری دارای یک پایه فلزی بوده که یک سر آن به موتور و سر دیگر دارای تیغه های دو یا چهار پره در یک محفظه نیم کره طور، برای ترکیب کردن مواد غذایی میباشد.
گوشت کوب برقی سه کاره پرفروش

سری اصلی گوشت کوب برای ترکیب کردن

  • سری خردکن: یکی از کاربردی ترین سری های این دستگاه خردکن کوچک(کمتر از 1.5 لیتر) میباشد؛ که مناسب خرد و پوره کردن سبزیجات،گوشت و انواع مواد غذایی است. توان بالا در گوشت کوب سه کاره این امکان را به سری خردکن داده تا انواع مواد غذایی را در بافت‌های سخت و نرم، به سادگی خرد کند.
  • همزن بالونی یا معمولی: کاربرد همزن برقی نسبت به سایر سری ها کمی محدودتر است. در واقع همزن برای ترکیب کردن مواد نرم و آبکی مانند آرد،تخم مرغ، شربت،فرنی و…استفاده شده که برای تهیه کیک و شیرینی نیز بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که در برخی مدل های گوشت کوب سه کاره، هر دو نوع همزن وجود دارد.
گوشت کوب برقی سه کاره پرفروش

سری همزن

سوالات متداول

گوشت کوب سه کاره چه قابلیت هایی دارد؟
  • سری مخلوط کن (گوشت کوب)
  • خردکن
  • همزن بالونی یا معمولی
بدنه کدام دستگاه استحکام بیشتری دارد؟

گوشت کوب برقی نینجا از لحاظ سلامت و استحکام بدنه در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

محصولات معرفی شده اورجینال هستند؟

بله. تمام محصولات موجود در فروشگاه کالاکده هندیجان دارای ضمانت اصالت و سلامت هستند.

حداقل توان برای دستگاه سه کاره چقدر است؟

بطورکلی حداقل توان برای گوشت کوب باکیفیت 700W در نظر گرفته شده.

 

بهترین مارک گوشت کوب برقی سه کاره

شناخت مدل های برتر با میزان تقاضای بالا در میان مصرف کنندگان، همواره یکی از معتبرترین راهنماها در هنگام خرید میباشد. امروزه با پیشرفت فناوری و بهینه سازی طراحی دستگاه های پرکاربرد در زمینه لوازم خانگی، شناخت استانداردترین مدل ها همواره میتواند نظر شمارا جلب کند. در ادامه با معرفی 5 مدل از محصولات کمپانی های برتر و شناخته شده جهانی، با کالاکده همراه باشید.

 

1. گوشت کوب برقی فیلیپس سه کاره، بادوام و بصرفه

بی شک یکی از بهترین و مقرون بصرفه ترین محصولات را کمپانی فیلیپس روانه بازار کرده دستگاه HR2545 یکی از محبوب ترین آنهاست. مجموعه سه کاره آماده سازی غذا با توان 700W و با بهره گیری از فناوری های استاندارد، یک انتخاب بصرفه و مطمئن برای عزیزانی بوده که به رنگ شیک و ساده سفید(نسبتا شیری)علاقه خاصی دارند. این محصول کاربردی و بصرفه دارای تیغه های دوپره تیز و بادوام در یک محفظه با طراحی ضد پاشش میباشد. دوام بالای گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2545 باعث شده تا سالیان زیادی در خدمت شما باشد. همزن این دستگاه از نوع بالونی و از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است.

گوشت کوب برقی سه کاره فیلیپس رنگ سفید


 

2.گوشتکوب تفال سه کاره، ظرفیت و توان بالا

محصول پرقدرت همواره سرعت عملکرد شمارا در آشپزی بالا برده و باعث کاهش چالش های شما در هنگام آشپزی میشود. دستگاه سه کاره و بینظیر تفال با رنگ مشکی جذاب، ساخت کشور ترکیه

خرید و قیمت گوشت کوب برقی سه کاره تفال مدل HB1748

و تحت لیسانس کمپانی فرانسوی tefal است. توان بالای 1000W در کنار حجم 1.5 لیتری خردکن و تیغه های مستحکم و برنده سری مخلوط کن، امکان ترکیب کردن هر مواد غذایی را به شما خواهد داد.

تنها با یک دکمه یخ هارا پودر کرده و یک میان وعده یا نوشیدنی دلچسب را با گوشت کوب تفال سه کاره مدل HB1748 تجربه کنید. سری همزن این مجموعه از نوع بالونی نیست و مشابه دستگاه های همزن برقی رایج است.


 

3.گوشت کوب نینجا، مستحکم و کامل!

گاهی این جمله به گوشتان میخورد که <پول مارک را ندهید!>؛اما یک قضیه تنها یک دروغ محض است. کمپانی نینجا ثابت کرده است هر چه به کیفیت محصولات و قیمت آن بیفزاید، بازهم متقاضیان خاص خود را دارد. قیمت دستگاه سه کاره کاره نینجا به نسبت سایر مدل های گوشتکوب سه کاره، بالاتر است. این دستگاه با توان 850W و تیغه های 6 پره فولادی، قادر است یک ترکیب بینظیر و یک دست را به شما تحویل داده تا از بافت بینظیر آن لذت ببرید.

گوشت کوب برقی نینجا مدل CI100 دارای یک مزیت بینظیر بوده و به طور آنی به یک دستگاه همزن برقی حرفه ای تبدیل میشود. سری همزن این مجموعه به طور کامل بر روی موتور سوار شده و قابلیت جایگذاری سری همزن و خمیرزن را دارد. در واقع این محصول 4 کاره میباشد و به 5 سرعت متغییر قابل تنظیم است.

گوشت کوب سه کاره نینجا


 

4.گوشت کوب برقی سه کاره براون، قدرتمند با طراحی و ساخت رومانی

قدرت و طول عمر بالای دستگاه را، کمپانی براون طی این چند ساله ثابت کرده است. گوشت کوب براون مدل MQ5235 محصولی با توان 1000W ساخت کشور رومانی است که اخیرا از کمپانی آلمانی براون روانه بازار شده است.

نکته قابل توجه در این دستگاه تعداد سرعت های آن است که به 21 حالت قابل تنظیم بوده تا بتوانید به بافت دلخواه خود از ترکیبات مواد غذایی برسید. طراحی منحصربه فرد این دستگاه در قسمت تیغه و محفظه ضدپاشش، باعث شده تا گردش مواد به سادگی صورت بپذیرد و کار را برای شما ساده تر سازد. جنس بدنه این دستگاه در قسمت های دسته از پلاستیک و روکش سیلیکونی جهت دوام بهتر در دست شما طراحی شده و قسمت پایه گوشت کوب سه کاره نیز از استیل ضد زنگ طراحی شده است.

این محصول به زودی در کالاکده هندیجان موجود و قابل سفارش میشود.

گوشتکوب سه کاره براون


 

سه کاره و چهار کاره بینظیر و هوشمند فیلیپس

سری جدید فیلیپس در مدلهای پرقدرت و بهینه تری به بازار ارائه شده که نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند. رنگ بینظیر این دو محصول با توان و سرعت هوشمند در قسمت دسته، باعث شده تا بعنوان پرفروش ترین گوشت کوب برقی های سال کالاکده هندیجان باشند. دوام بالا، طراحی بینظیر، بدنه فولادی و پلاستیکی با طول عمر بالا از جمله ویژگی های قابل توجه این دو دستگاه میباشد.

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 با توان 800W دارای سه عملکرد خردکن، همزن بالونی و گوشت کوب با پایه فولادی و تیغه های برنده و ضد پاشش میباشد.

گوشت کوب برقی سه کاره فیلیپس هوشمند

عکس مربوط به دستگاه چهارکاره فیلیپس است.

حال با دیدن این محصول 4 کاره و قیمت مقرون بصرفه آن نسبت به مدل قبل، تعریفتان از زیبایی و خلاقیت عوض خواهد شد. یک قابلیت جذاب در کنار عملکردهای سه گانه این دستگاه، وجود سری اسلایسر برای سبزیجات و تهیه سالاد است. در واقع گوشت کوب فیلیپس مدل HR2657 دارای یک سری کوچک اضافه میباشد که بر روی خردکن قرار گرفته و کار اسلایس کردن را صورت میدهد.

تنظیمات سرعت این دستگاه باتوجه به فشار دست شما بر روی دسته محصول بصورت هوشمند تنظیم میشود.


جمع بندی

بطورکلی از لحاظ کارکرد و سطح رضایتمندی، تمامی این دستگاه ها از درصد بالایی برخوردار بوده و نگرانی از لحاظ ضعف یا خرابی گوشتکوب سه کاره نخواهید داشت.

اگر بخواهیم از لحاظ قیمتی در نظر بگیریم، تمامی اکثرا مدل ها دارای رنج مناسبی بوده و تنها دستگاه برند نینجا از سطح بالاتری بخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *