شستشوی و نظافت

بهترین مارک اتو بخار خارجی در بندر هندیجان | 2 برند پرفروش!

بهترین مارک اتو بخار دستی

بهترین برند اتو بخار چیست؟

بهترین مارک اتو بخار قطعا از دل کمپانی‌های مطرح خارجی بیرون آمده و کیفیت و دوام آنها، یک سر و گردن بالاتر از برندهای داخلی است. طراحی اجزای اساسی دستگاه مانند موتور و سیستم‌های بکاررفته برای ایجاد شرایط بهینه اتو کشیدن، از جمله مزیت‌های برندهای وارداتی می‌باشد.

مسلما طراحی و شرایط بهتر برای بهترین برند اتو بخار خانگی، باعث شده تا سرعت عملکرد دستگاه، نظافت و آراستگی شما افزایش یافته و همچنین هیچ‌گونه آسیبی به جنس پارچه وارد نشود.

بهترین برند اتو بخار خانگی

امروزه با تنوع بسیار زیاد کمپانی‌های خارجی در زمینه ساخت و طراحی اتو خانگی، به جرئت می‌توان گفت: بهترین مارک در این عرصه، اتو بخار فیلیپس می‌باشد. تنوع بالای قیمت و بهینه سازی انواع بخش‌های اتو، از جمله مزیت‌های بزرگ این کمپانی مطرح هلندی(philips) است. طی چند سال اخیر این برند با تولید اتوهای دستی و ایستاده، توانسته است رضایت اکثریت را از لحاظ دوام، کیفیت عملکرد و قیمت مقرون بصرفه جلب کند.

در کنار بهترین مارک اتو بخار خارجی، یک کمپانی فرانسوی قرار دارد که پابه‌پای فیلیپس، تلاش کرده عرصه را همواره برای رقابت حفظ کند. انواع اتو بخار تفال ، ساخت کشور فرانسه، از بهترین و بادوام‌ترین دستگاه‌های خانگی می‌باشند که متقاضیان خاص خود را نیز دارند.

خصوصیات بهترین اتو دستی خانگی

مشخصه‌های بسیاری برای تعیین و شناخت بهترین مارک اتو بخار خانگی وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فناوری‌های بهینه در زمینه بخاردهی مداوم و لحظه‌ای دستگاه اشاره کرد. در واقع یک اتو باید توان گرمادهی لازم برای از بین بردن چین و چروک و همچنین بخاردهی پیوسته برای آراسته شدن یک دست پارچه را داشته باشد.

از طرفی در کنار وزن و ابعاد مناسب، دارای طراحی خوش دستی بوده که به جای مسائل دشوار اتو کردن، لذت را به امور روزمره اعمال کند. اما مهم‌تر از تمام موارد، تنوع قیمت اتو بخار است که مطابق نوع نیاز و بودجه مصرف کننده، دستگاهی خوب و بادوام ارائه کند. در ادامه با بررسی چند مشخصه برای شناخت بهترین برندها با ما همراه شوید.

پرفروش ترین و بهترین اتو خانگی

کیفیت بخاردهی بهترین مارک اتو بخار

قدرت و یکنواختی بخاردهی از آن جهت در خرید اتو بخار حائز اهمیت بوده که نقش کلیدی را در از بین بردن چین و چروک‌های نازک و ضخیم برعهده خواهد داشت. بهترین مارک اتو بخار خانگی دارای 2 سبک بخاردهی بصورت افقی و عمودی می‌باشد که بسته به شرایط اتو کشیدن، هر دو قابلیت به کار خواهد آمد. حالت عمودی برای لباس‌های آویزان شده و افقی در هنگام استفاده از میز اتو، بسیار کاربرد است.

بطور معمول توان و قدرت بخاردهی در بهترین برند اتو بخار در حالت حداقلی 2200W بوده که حدودا 40 گرم بخار را در یک دقیقه به سمت پارچه هدایت می‌کند. قاعدتا افزایش این میزان منجربه افزایش سرعت و قدرت از بین بردن چین و چروک لباس خواهد شد. همچنین هر دستگاهی باید قابلیت پرتاب لحظه‌ای بخار را دارا باشد تا در هنگام ضرورت برای از بین بردن چروک بر روی لباس ضخیم، از آن بهره‌مند شوید.

جنس و طراحی کف

طراحی و جنس کفی اتو، مهم‌ترین مشخصه در حفظ سلامت پارچه و آراستگی لباس می‌باشد. امروزه در بهترین برندهای اتو بخار خانگی، فناوری‌های بهینه‌ای در زمینه طراحی این بخش تعبیه شده، تا فرایند اتو کشیدن، به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. همچنین وجود لایه‌های نانو و تکنولوژی‌های تشخیص جنس پارچه، کمک خواهد کرد که هیچ لکه یا چسبندگی در هنگام برخورد کفی با لباس ایجاد نشود.

معمولا جنس کف در بهترین مارک اتو بخار فیلیپس از دسته steam glid بوده که هیچ‌گونه صدمه‌ای به جنس پارچه وارد نخواهد کرد. همچنین با لایه‌های بهینه خارجی، کف اتو به سادگی بر روی لباس لیز خواهد خورد.

کفی بهترین مارک اتو بخار خانگی

طراحی ارگونومیک

وزن و ابعاد اتو دستی همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در انتخاب مدل دلخواه است. چنانچه یک محصول وزن بالایی داشته باشد یا بقول معروف خوش دست نباشد، موجب دشواری فرایند اتو کشیدن لباس خواهد شد. این مسئله البته در دستگاه‌های اتو بخار ایستاده صادق نیست، اما برای مدلهای دستی بسیار حائز اهمیت است.

نکته قابل توجه و خوشحال کننده این است که دو برند برتر اتو بخار یعنی فیلیپس و تفال، از لحاظ ساختاری، تمام استانداردهای ارگونومی را رعایت کرده‌اند. همچنین از وزن و ابعادی مناسب برخوردار بوده تا آراسته شدن شما، لذت بخش و سریع صورت گیرد.

مخزن و سیستم جمع آوری رسوب

نظافت و طول عمر بالا در دستگاه اتو دستی و ایستاده، نیازمند نگه داری صحیح و بهینه دستگاه است. پس از مدتی استفاده مداوم از اتو، به دلیل عبور حجم زیادی از بخار از بخش‌های خروجی دستگاه، احتمال ایجاد و اشباع رسوب بسیار بالا خواهد رفت. از این جهت وجود سیستم رسوب زدایی برای یک دستگاه از جمله مهم‌ترین فاکتورها برای افزایش طول عمر آن می‌باشد.

در برخی از جدیدترین اتوهای عرضه شده به بازار، یک مخزن جداشونده در پایین محصول، برای جمع آوری رسوبات قرار دارد که به سادگی قابل شستشو می‌باشد، برخورداری از این ویژگی، موجب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

مخزن رسوب در بهترین برند اتو دستی

مخزن رسوب گیر

تنظیمات کنترل دما و عملکرد

کنترل دما نیز از دیگر فاکتورهای مهم برای تسلط بیشتر بر عملکرد و تعادل دمایی باتوجه به نوع پارچه و میزان چروکیدگی می‌باشد. تقریبا تمامی دستگاه‌های اتو بخار خانگی دارای یک ولوم قابل تنظیم برای تعیین دمای بخاردهی هستند. این امر سبب می‌شود تا باتوجه به ضخامت پارچه، دمای بخار را تنظیم کرده تا علاوه بر آسیب ندیدن لباس، سرعت و دقت عملکرد نیز افزایش یابد.

اخیرا بهترین مارک اتو بخار فیلیپس اقدام به تولید 2 دستگاه پیشرفته و هوشمند کرده است، که نیازی به تنظیم دما ندارد. این دو محصول، باتوجه به تعبیه فناوری هوش مصنوعی، قادر به تشخیص نوع پارچه بوده و بر آن اساس، دما را بصورت خودکار تغییر می‌دهد.

برای مشاهده انواع اتو بخار بر روی کادر قرمز کلیک کنید.

سیستم ایمنی و ضد چکه

یکی از شاخص‌های هر دستگاه لوازم برقی، برخورداری از امنیت کافی برای جلوگیری از بروز هر خطا و مشکلی است. وجود سیستم ایمنی به منظور عدم سوختگی پارچه در مواقعی که اتو مدت زیادی روی لباس قرار دارد، از جمله مزیت‌های بهترین مارک اتو خانگی محسوب می‌شود. در جدیدترین سری‌های عرضه شده به بازار، امکان تغییر به حالت stand by وجود داشته تا درصورت عدم استفاده از دستگاه، به طور خودکار دما کاهش یابد.

سیستم ضد چکه نیز از واجب‌ترین ویژگی‌هاییست که همه اتو بخارها لازم است از آن برخوردار باشند. در هنگامی که مخزن آب دستگاه پر باشد و درحال اتو کشیدن لباس خود باشید، یکی از اتفاقات نگران کننده، چکه کردن آب از سوراخ‌های کفی دستگاه می‌باشد. به منظور رفع این وضعیت، کمپانی‌های مطرح جهانی، با تعبیه فناوری‌هایی در جهت بهینه سازی اتو، سیستم ضد چکه را تعبیه کرده‌اند.

بهترین برند اتو بخار هوشمند

اتو اتوماتیک فیلیپس از جمله هوشمندترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اتو خانگی بوده که در سال 2023 به بازار عرضه شده است. این دستگاه با برخورداری از فناوری هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص اجسام اصابت کننده به کفی را داشته با هیچ گونه آسیبی در هیچ شرایطی به پارچه شما وارد نشود. جالب است بدانید این دستگاه هیچ دکمه‌ای(به جز دکمه پرتاب بخار لحظه)ندارد و صفر تا صد کار بصورت اتوماتیک صورت میگیرد.

بهترین مارک اتو بخار اتوماتیک

اتو بخار هوشمند فیلیپس این قابلیت را دارد که در حالت بخاردهی پیوسته، با اصابت به یک بادکنک، هیچ صدمه‌ای به آن وارد نکرده و بادکنک بادشده کاملا سالم بماند و نترکد. کمااینکه با نزدیک شدن به پارچه، دما به سرعت تغییر خواهد یافت تا مطابق نوع لباس، بخاردهی لازم را صورت دهد.

جمع بندی

بطورکلی امروزه با گسترش فروشگاه‌های لوازم خانگی در سراسر کشور و داغ شدن تنور تبلیغات، مغازه‌داران سعی دارند همواره برند دلخواه خود را به مشتریان پیشنهاد دهند. تنوع بالای مدلها و برندهای اتو بخار در بازار ایران، باعث ایجاد چالش‌هایی برای خریداران شده است.

اگر شما نیز به دنبال یک محصول با ارزان‌ترین قیمت ممکن هستید و کیفیت و دوام دستگاه اولویت شما نیست، می‌توانید هر دستگاهی که ارزان‌تر باشد را خریداری کنید. اما محصول خوش کیفیتی که طول عمر بالایی داشته باشد و هیچ گونه صدمه‌ای به پارچه شما وارد نکند، نیازمند خرید بهترین برندهای اتو بخار است. محصولات دو کمپانی مطرح فیلیپس و تفال را با ضمانت اصالت و سلامت، از هر کجای ایران عزیز که هستید، می‌توانید از لوازم خانگی کالاکده هندیجان تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *