قهوه و تجهیزات

مزیت‎ های استفاده از آسیاب قهوه خانگی | پیشنهاد خرید!

عکس-آسیاب قهوه خانگی

مزایای استفاده از آسیاب قهوه خانگی |راهنمای خرید+آموزش

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که به طعم و عطر قهوه خود بسیار اهمیت میدهید. استفاده از دستگاه آسیاب قهوه خانگی،باید در اولویت کار شما قرار گیرد. از آنجا که مدل‎های بسیار متنوعی از دستگاه آسیاب در بازار موجود است؛انتخاب دستگاهی که نیازهای شما برای سرو قهوه یا اسپرسو را برآورده کند،کمی دشوار خواهد شد. در این مقاله ابتدا قصد داریم دلایل استفاده از این دستگاه را برای شما توضیح دهیم و سپس به آموزش کار با محصول بپردازیم. همچنین در پایان مقاله چند مدل از بهترین آسیاب ها را با بهترین قیمت معرفی کرده ایم.

چرا باید دستگاه آسیاب قهوه بخریم؟

کار با دستگاه اسپرسو ساز خانگی یا هر وسیله دم آوری قهوه،نیازمند پودر قهوه میباشد. تهیه قهوه پودر شده به دو روش امکان پذیر است؛روش اول خرید پودر از کافی شاپ ها و دیگری آسیاب کردن دانه قهوه در منزل توسط مصرف کننده میباشد. اما باید به این نکته توجه داشت که پودر،پس از گذشت چند روز(دو الی سه هفته)عطر و طعم اولیه و تازگی خود را از دست میدهد. پس اگر میخواهید قهوه شما بوی مطبوع و تازگی خاص خود را حفظ کند،بهتر است به فکر خرید یک دستگاه آسیاب قهوه خانگی باشید. البته شما عزیزان میتوانید از روش اول نیز استفاده کنید،اما پیشنهاد ما این است که در صورت تمایل برای خرید پودر،مقدار کمی تهیه کنید. با این کار در مدت زمان کوتاه آن مقدار را مصرف کرده و نگران از دست رفتن عطر و طعم اولیه قهوه خود نیستید. اما نکته قابل توجه این است که شاید شما بخواهید بیش از یک روش سرو قهوه را در منزل امتحان کنید. برای این کار باید درجه آسیاب را بنا به نوع سرو تغییر دهید؛به عبارت دیگر هر دستگاه دم آوری،درجه خاص خود را دارد.

از این رو پیشنهاد ما این است که با تهیه یک دستگاه اسیاب خانگی قوی،دست خود را برای انواع روش سرو باز بگذارید و از طعم و عطر تازه قهوه خود لذت ببرید.

انواع درجه متناسب با شیوه دم آوری قهوه

عکس-درجه آسیاب قهوه خانگی

همانطور که گفتیم،امروزه روش های متنوعی برای سرو قهوه در جهان وجود دارد. از این رو باید توجه داشته باشیم که درجه آسیاب را متناسب با دستگاه قهوه ساز خود تنظیم کنیم. بعنوان مثال شما برای سرو با دستگاه اسپرسو ساز خانگی باید قهوه با درجه آسیاب ریز را انتخاب کنید اما برای نوشیدن قهوه دمی(فرانسه)،نیازمند تنظیم درجه بر روی حالت متوسط(درجه 7)میباشید. چنانچه دانه های قهوه با درجه نامناسب با دستگاه،آسیاب شوند طعم و مزه آن بسیار دور از آنچه انتظار دارید خواهد شد. لازم به ذکر است برای دستگاه اسپرسو که بسیار به سایز دانه ها حساس میباشد. استفاده از دانه بسیار ریز یا درشت،در دراز مدت به دستگاه شما آسیب میرساند و کیفیت عملکرد آن را کاهش میدهد. برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه درجه بندی اینجا کلیک کنید.

آسیاب قهوه دستی بهتر است یا برقی؟

اگر مصرف روزانه قهوه شما به میزان بسیار کم میباشد و یا قصد دارید در محل های مختلف مانند محل کار و مسافرت،قهوه سرو کنید؛باید بگوییم برای استفاده یک نفر،آسیاب دستی انتخاب مناسب تری است زیرا قابلیت حمل و جابجایی راحتی دارد. همچنین قیمت مدلهای دستی به مراتب مقرون بصرفه تر میباشد. اما یک نکته را باید توجه داشته باشید که استفاده از این شیوه،کمی دشوارتر بوده و نیازمند توان دست شما نیز میباشد. بعنوان مثال چنانچه بخواهید برای 3 الی 4 نفر این کار را انجام دهید؛ممکن است خسته شوید و حتی به درجه دلخواه خود نرسید. از طرف دیگر دستگاه آسیاب قهوه خانگی برقی این سری دردسرهارا ندارد و در زمان کوتاه میتوانید برای چندین نفر دانه هارا آسیاب کرده و قهوه دلخواه خود را نوش جان کنید.

تنظیم درجه آسیاب به چه صورت است؟

برای تنظیم و درجه بندی دلخواه خود،با توجه به محل قرارگیری ولوم درجه آسیاب،امکان تعیین سایز دلخواه به سادگی امکان پذیر است. در مدلهای آسیاب خانگی برای تنظیم دقیق تر،یک فلش روبروی ولوم جایگذاری شده است.

عکس-آسیاب قهوه برقی حرفه ای

آسیاب قهوه خانگی چی بخرم؟+نکات مهم در هنگام خرید!

میرسیم به مهم ترین بخش این مقاله که تصمیم گیری درزمینه انتخاب بهترین مدل،متناسب با میزان و نوع استفاده شما می‎باشد. پیش تر به موضوع اهمیت و مزیت‎های آسیاب در منزل پرداختیم؛در نتیجه با شناخت مدلهای متنوع،درصورت نیاز به این دستگاه،میتوانید با چشم باز خرید خود را نهایی کنید. امروزه با افزایش طراحی و تولید در زمینه لوازم خانگی،مدلهای بسیار از آسیاب خانگی را در بازار مشاهده میکنیم؛اما به یک موضوع باید پرداخت که آیا تمامی این دستگاه ها برای استفاده در منزل مناسب هستند و با توجه به بودجه تعیین شده،آیا کارایی مثمرثمری خواهد داشت؟. پاسخ به این سوال نیز مانند سایر محصولات لوازم خانگی ساده است {خیر}. در واقع بسیاری از مدلهای آسیاب قهوه خانگی برقی،مجهز به پارامترها و متریال استاندارد برای کار آسیاب کردن نمی‎باشند.

باید به این نکته بسیار توجه داشته باشید که درکنار ظاهر و بدنه مقاوم دستگاه،جنس ساخت تیغه،ورودی و خروجی آسیاب،در کارایی و رضایتمندی از دستگاه،تاثیر بسزایی دارد. همچنین موتور باتوان بالا برای آسیاب کردن دانه هایی که بافت سخت تری دارند،بهتر و سریع تر عمل خواهد کرد. معمولا آسیاب هایی که تیغه هایی با طراحی دندانه ای دارند،بدلیل سهولت و سرعت بیشتر از محبوبیت و تقاضای بیشتری نیز برخوردار هستند. بصورت خلاصه بخواهیم در زمینه خرید دستگاه خانگی توصیه ای بکنیم؛باید بگوییم تجربه دیگران و محبوبیت برند،دو فاکتور اساسی در انتخاب میباشند. در ادامه چند مدل از محبوب ترین مدلها در بین کاربران و مشتریان گرامی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد؛با ما همراه باشید.

چند توصیه نگه داری و مراقبت که لازم است بدانید!

  1. سعی داشته باشید هر چند مدت یک بار(باتوجه به میزان استفاده)تیغه های دستگاه را پاکسازی کنید؛احتمالا مقداری قهوه لابه لای تیغه ها مانده اند؛این دانه های قدیمی درکنار کاهش کیفیت قهوه،ممکن است عمر دستگاه را کاهش دهند.
  2. هرگز مقدار زیادی دانه قهوه را یکجا درون مخزن ورودی دستگاه نریزید،این کار را آهسته و با آرامش انجام دهید با عملکرد دستگاه دربالاترین بماند.
  3. همانطور که گفتیم،طعم و عطر قهوه تازه آسیاب شده از اهمیت بخصوصی برخوردار است؛پس با هر بار آسیاب،نهایتا برای سه الی چهار بار استفاده،پودر قهوه تهیه کنید.
  4. هرگز از درجه ای نامتناسب برای دستگاه اسپرسو ساز خانگی استفاده نکنید. با ریزتر بودن یا درشت تر شدن دانه های آسیاب شده،ممکن است،فشار غیرمنتظره ای به پرتافیلتر و لوله های خروجی وارد شود.

همچنین چنانچه قصد دارید با استفاده از آسیاب و دستگاه اسپرسو ساز، طعم و عطر دلچسب قهوه را با خامه مناسب آماده کنید. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

طرز تهیه قهوه اسپرسو در منزل

عکس-دانه قهوه بین تیغه های آسیاب قهوه

خرید آسیاب قهوه خانگی+بهترین قیمت در بندر هندیجان!

فروشگاه کالاکده هندیجان بادرنظر گرفتن میزان تقاضا و رضایتمندی درزمینه تمام محصولات لوازم خانگی،سعی در ارائه بهترین محصولات با ضمانت اصالت دارد. از این رو باتوجه به تقاضای بالا در بازار لوازم خانگی هندیجان،ما چندین مدل از بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی را موجود و عرضه میکنیم. معمولا برندهای موردتایید ما،Mebashi/Delongi/novaمیباشند که در میان محصولات مرتبط با قهوه،از محبوبیت و شناخت بهتری نیز برخوردار هستند. در ادامه با معرفی مدلها و امکان ثبت سفارش هرکدام با ما همراه باشید. برای ورود به صفحه محصول و امکان خرید آن،روی لینک سبز رنگ بالای هر تصویر کلیک کنید.

آسیاب قهوه نوا 3661:

عکس-آسیاب قهوه خانگی نوا مدل 3661

دستگاه با توان 180 وات و جنس بدنه استیل یکی از محبوب ترین مدلهای برند معروف نوا میباشد. ظاهر این دستگاه شیک با نمایشگر دیجیتال بوده که تنظیم درجه نیز به سادگی انجام میشود. جنس تیغه این محصول از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت آسیاب دانه های چرب را نیز دارد. ظرفیت دستگاه نیز 320 گرم،با مخزن پلاستیکی است.

آسیاب قهوه مباشی 2288

عکس-آسیاب قهوه مباشی 2288

پرفروش ترین آسیاب قهوه مباشی باطراحی تمام استیل و زیبا یک دستگاه مناسب برای مصارف خانگی است. توان این محصول 180W بوده و دارای پنل نمایشگر دیجیتال نیز میباشد. طراحی این مدل تقریبا مشابه مدل نوا است.

آسیاب قهوه دلونگی مدل kg79

عکس-آسیاب قهوه خانگی دلونگی

از دیگر مدلهای محبوب در بازار می‎توان به پرفروش ترین مدل برند ایتالیایی دلونگی با طراحی شیک و خاص اشاره نمود. توان دستگاه 180 وات با بدنه پلاستیک مشکی رنگ و تعداد بالای درجات آسیاب میباشد. جنس تیغه های این محصول از استیل و فولاد بوده که به سادگی و با قدرت انواع دانه های قهوه را پودر میکند. پرفروش ترین آسیاب فروشگاه کالاکده نیز مدل kg79 دلونگی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *