شستشوی و نظافت

معرفی بهترین جارو شارژی عصایی سال 2024 | 5 مدل پرفروش!

شناخت بهترین جارو شارژی عصایی سال 2023
پرفروش ترین جاروشارژی

آشنایی با بهترین مدل های جارو شارژی دسته دار

شناخت و خرید بهترین جارو شارژی عصایی نیازمند تحقیق و دانستن مشخصه های مهمی در رابطه با این دستگاه ها میباشد. شاید شما نیز با کمی سرچ کردن در گوگل متوجه شوید که بهترین مارک جارو شارژی دسته بلند،بوش یا بلک اند دکر است. من نیز با این حرف موافقم؛اما آیا بهترین مدل از منظر هر کس یکسان است؟ پاسخ خیر است.

در این مقاله شما با پرفروش ترین و بهترین مدلهای جاروشارژی در سال 2023 آشنا خواهید شد؛اما این پایان کار نیست. برای انتخاب مدل برتر و مناسب نیاز شما،لازم است مزایا و معایب هر برند جارو شارژی دسته دار را شناخته،سپس با توجه به میزان بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

بهترین مارک جارو شارژی عصایی کدام است؟

بطور خلاصه بهترین مدلهای جارو شارژی دسته دار در سال 2023 به ترتیب از برندهای بوش(BOSCH) و بلک اند دکر(BLACK & DECKER) بوده است. البته برندهایی همچون فیلیپس،سنکور و…نیز مدلهایی را به بازار عرضه کردند،اما آنچنان مورد توجه و بحث عموم قرار نگرفت؛به قول معروف متقاضی زیادی نداشت.

برای شناخت بهترین برند جارو شارژی علاوه بر مشخصات و ویژگی‌های فنی دستگاه، لازم است برند آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. ممکن است یک دستگاه با ظاهر خوب، مشخصات مطلوب شمارا داشته و حتی در دفعات ابتدایی استفاده کارایی خوبی را به نمایش بگذارد؛ اما به مرور از کیفیت باتری و مکش آن کاسته شود.

بهترین جارو شارژی عصایی و دسته دار

بهترین جارو شارژی عصایی علاوه بر داشتن ویژگی‌های مطلوب، طول عمر بالایی دارد و باتری آن به سادگی از کار نخواهد افتاد. همچنین باتوجه به اینکه کمپانی‌های مطرح همواره درپی ارائه محصولی استاندارد می‌باشند، فیلترهای بهداشتی دستگاه نیز در حفظ سلامت شما و منزل، تاثیر مطلوبی دارند. برای مشاهده مدل‌های برتر همراه با قیمت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید و قیمت جارو شارژی

ویژگی بهترین جارو شارژی چیست؟

هر محصول دارای مشخصه های خاص خود میباشد؛از این رو منطقی است که هر مدل دارای پارامترهای متفاوتی بوده که ارزش خرید آن را نیز مشخص میکند. بهترین جارو شارژی عصایی باید دارای توان مکشی قابل قبول برای نواحی مختلف،میزان شارژدهی مطلوب،بدنه مقاوم،باتری باکیفیت و همچنین سری های کاربردی برای نظافت نواحی مختلف منزل میباشد.

قابلیت Easy Clear

بهترین مارک جارو شارژی دسته بلند قابلیت نظافت سریع و آسان را دارند. Easy Clear برای سرعت بخشیدن و سهولت بیشتر در هنگام کار،نسبت جاروبرقی و مدلهای قدیمی تر جاروشارژی کاربرد دارد. این قابلیت باعث شده تا شرایط بهینه‌تری را از لحاظ صدا و نظافت در منزل تجربه کنید و به نسبت جاروبرقی، خستگی کمتری تحمل کنید.

بهترین برند جاروشارژی با قابلیت متنوع

باتری لیتیومی با عمر بالا

مهم‌ترین چالشی که اکثریت مدل‌های شارژی با آن مواجه هستند، تضعیف باتری قابل شارژ پس از گذشت چندین ماه استفاده از دستگاه است. از طرفی تعمیر و یا تعویض این نوع محصولات در ایران همواره با معضلات و دردسرهایی همراه است. از این رو سعی داشته باشید دستگاه خود را از بهترین مارک جارو شارژی موجود در بازار تهیه کرده تا خیال شما از این بابت راحت باشد.

اتصالات دقیق در طراحی بدنه

بهترین جارو شارژی همواره در معرض جابجایی و برخورد با دیگر وسایل منزل قرار دارد. تحرک زیاد و چرخش‌های متعدد از جمله وظایف همیشگی آن است؛ از این رو لازم است دستگاه از لحاظ طراحی و ساخت بدنه، استانداردهای ارگونومیک را رعایت کرده باشد. به عبارت دیگر، لازم است که تمام بخش‌های بدنه، بصورت دقیق بهم جوش خورده باشد تا علاوه بر افزایش دوام دستگاه، در طولانی مدت باعث فرسودگی یا از هم گسستگی اجزا نشود.

امکانات بهترین جاروشارژی

موتور بهینه و کم صدا

استفاده از موتور قدرتمند و درعین حال کم‌صدا از ویژگی‌هاییست که تنها از پس کمپانی‌های مطرحی همچون بوش و بلک اند دکر بر می‌آید. تجربه نظافت منزل در آرامش، از جمله مزیت‌هاییست که بهترین دستگاه‌ها دارند. بهینه سازی مصرف باتری و حفظ تعادل بین عملکرد موتور و مصرف شارژ، از دیگر قابلیت‌هاییست که در هنگام خرید لازم است نسبت به آن شناخت داشته باشید.

تعبیه پنل LED در پارویی

در جدیدترین مدل‌ها و بهترین جاروشارژی از برندهای بوش، تفال و بلک اند دکر، یک پنل LED در بخش جلویی پارویی تعبیه شده است. این پنل به منظور مشاهده دقیق بخش جلوی پارویی بکاررفته تا درمواقعی که فضای خانه خاموش و تاریک است، ذرات روی سطوح به وضوع قابل مشاهده باشند. 

فیلتر بهداشتی و قابل شستشوی

اگر چه بطورکلی توصیه نمی‌شود که فیلترهای جاروشارژی، شستشوی داده شود اما در جدیدترین مدل‌های جاروشارژی دسته بلند، فیلترهای بهداشتی تعبیه شده که از جمله شناخته شده‌ترین آنها می‌توان به HEPA13 اشاره کرد. این فیلتر مخصوص افراد دارای آلرژی در دستگاه‌های نظافتی قرار داده شده و از پخش گرد و غبار در فضا و نفوذ آن به موتور اصلی محصول جلوگیری می‌کند.

 

معرفی بهترین و پرفروش ترین مدل های جارو شارژی دسته بلند

در ادامه سعی داریم چند مدل محبوب و پرفروش را که در سال 2023 بیشترین متقاضی را در میان مدلهای جارو شارژی در بازار داشته است را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات ما از طریق میزان خرید و فروش روزانه در بازار،رضایتمندی مشتریان و همچنین تجربه ما در زمینه شناخت بهترین جارو شارژی میباشد.

جارو شارژی بوش مدل 2mx20 BOSCH

بی شک یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین جارو شارژی های بوش،مدل 2mx20 است. این محصول با شارژدهی 40-45 دقیقه ای،یکی از پر بازده ترین دستگاه های نظافتی منزل به شمار می آید. این محصول به دو صورت عصایی و دستی قابل استفاده بوده و امکان پاکسازی کورترین نقاط منزل را نیز دارد. مدت زمان مورد نیاز برای یک بار شارژ شدن کامل حدود 4 الی 5 ساعت میباشد که یک میزان بسیار مطلوب در میان مدلهای بهترین جارو شارژی دسته بلند محسوب میشود.

رنگ این محصول سرمه ای و ساخت کشور چین است. باتری بکاررفته در این دستگاه لیتیومی با 20 ولت،ولتاژ میباشد؛طول عمر این باتری بسیار بالا است تا چالش هایی مانند تخلیه باتری برای دستگاه اتفاق نیوفتد.

جارو شارژی بوش مدل 2mx20

جارو شارژی 2mx20 دارای 2 سطح عملکرد مکش برای تمیزکردن سطوح مختلف میباشد. همچنین حالت یک حالت توربو برای پاکیزگی سطوح سخت دارد که قدرت مکش را چند برابر میکند.

لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت جذب مایعات را ندارد. پارویی این دستگاه قابلیت تغییر زاویه دارد تا نواحی مانند زیر مبل،میز و...را به خوبی دردسترس شما قرار دهد.

میزان تقاضا و فروش این محصول در مقایسه با تمامی مدلهای بوش،بالاتر میباشد.


جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420

بی شک میتوان گفت بهترین جارو شارژی عصایی برند بلک اند دکر مدل 420 است. این دستگاه پرفروش ترین جارو شارژی دسته بلند در بازار لوازم خانگی به شمار می آید. البته باید بگوییم که این دستگاه باوجود قیمت بسیار مناسب،مزایا و معایبی نیز دارد که ممکن است بساری معایب آن را پسند نکنند.

جارو شارژی دسته دار بلک اند دکر به مانند مدل بوش،قابلیت استفاده بصورت دستی و ایستاده را دارد. اما بزرگترین و مشهودترین عیب این دستگاه میزان شارژدهی آن میباشد. متاسفانه شارژدهی این دستگاه حدود 18 الی 20 دقیقه بوده و تقریبا نصف مدلهای بوش است.

البته باوجود این تایم کم شارژدهی،باز هم میزان تقاضای بالایی در میان کاربران دارد. مکش این دستگاه بسیار عالی و طول عمر باتری آن نیز تضمینی است. دستگاه با باتری 28.8 ولت خود،حدود 6 ساعت برای شارژ شدن به زمان نیاز دارد.

بهترین جارو شارژی عصایی بلک اند دکر

SVA420B BLACK+DECKER

از دیگر ویژگی های جارو شارژی بلک اند دکر مدل 420 میتوان به صدای بسیار کم موتور در حین کار اشاره کرد. تجربه نظافت منزل همراه با صدای بسیار کم دستگاه،لذت کار با آن را چند برابر میکند.

مزیت بهترین جارو شارژی بلک اند دکر،بدنه بسیار مقاوم،متریال باکیفیت با طول عمر بالا،مکش مطلوب و همچنین رنگ بسیار زیبای بدنه آن میباشد. چنانچه شارژدهی این محصول برای شما قابل قبول است؛بلا شک این دستگاه ارزش خرید بسیار بالایی دارد.


جارو شارژی بوش مدل BBS611PGB

حال میرسیم به یکی از پرمتقاضی ترین و البته بهترین جارو شارژی عصایی سال 2023 که به دلیل نوع طراحی بدنه و لوله،محبوبیت بالایی دارد. جارو شارژی سری 6 بوش ساخت کشور آلمان با قابلیت استفاده بصورت دستی و ایستاده،مناسب پاکسازی دورترین نقاط منزل که از دسترسی شما خارج است. میزان شارژدهی این جارو 30 دقیقه و زمان مورد نیاز برای یک بار شارژ شدن کامل حدود 4 ساعت است.

طراحی این دستگاه به نسب سایر مدلهای جارو شارژی کمی متفاوت بوده،که البته یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می آید. لوله باریک و بلند متصل(قابل جداسازی)به موتور،امکان نظافت مکان های مرتفع،درزهای در و پنجره و...را به سادگی برای شما فراهم میکند.

باتری لیتیومی 18 ولتی دستگاه از باکیفیت ترین مواد روز دنیا ساخته و پرداخته شده که تا سالیان سال خیال شمارا از تعمیر و تعویض آن راحت میکند.

بهترین جارو شارژی عصایی و دسته دار بوش

611P4A BOSCH

جارو شارژی 611P4A بوش قابلیت مکش بالایی دارد و تمامی کثیفی هارا در مخزن 0.3 لیتری خود جمع آوری کرده که جداسازی و نظافت مخزن آن بسیار ساده و سریع صورت میگیرد.

دستگاه قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح مختلف را دارد که باتوجه به نیاز خود،میتوانید یکی را انتخاب کنید. از دیگر مزیت های این دستگاه،وزن بسیار کم آن است بطوریکه کل محصول حدود 2.5 کیلوگرم وزن خالص دارد؛این امر سبب میشود تا جابجایی و حمل محصول بسیار ساده و بدون دردسر باشد.

یکی از عیب های این محصول،نداشتن قابلیت ایستادن است. بهترین جارو شارژی عصایی و دسته بلند بوش،برخلاف دو مدل قبلی قابلیت ایستادن را نداشته و در هنگامی که از آن استفاده نمیکنید؛یا باید به چیزی آن را تکیه دهید یا آویزان کنید. قیمت این محصول به نسب دو مدل قبل بالاتر بوده که البته باتوجه به قابلیت های جذاب آن،ارزش خرید بالایی دارد.


جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW

حال بیایید شمارا با یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین جاروشارژی های موجود در بازار آشنا کنیم. این دستگاه یکی از جدیدترین مدلهای کمپانی BLACK and DECKER میباشد که شارژدهی آن تا 40 دقیقه میرسد.

به عبارت دیگر این محصول نسخه پیشرفته مدل SVA420 بوده که ضعف های آن را از بین برده اند تا ارزش خرید محصول بالاتر برود. این جارو شارژی بلک اند دکر کاملا مشابه سری 420 بوده تنها با این تفاوت که مکش بیشتری دارد و شارژدهی آن حداقل 2 برابر شده است.

جاروشارژی بلک اند دکر در حالت ایستاده


جارو شارژی بوش مدل BCH86SIL1

بدون شک می‌توان گفت از جمله بهینه‌ترین دستگاه‌ها با باتری پر قدرت می‌باشد. توان شارژدهی 60 دقیقه‌ای به همراه موتور کم‌صدا با مکش عالی، تنها مزیت‌های کلی جارو شارژی بوش مدل BCH86SIL1 می‌باشد. استحکام بالا و وزن مناسب این دستگاه برای جابجایی‌های مداوم طراحی شده تا خیال شما از داشتن یک وسیله نظافتی سبک با کیفیت و طول عمر بالا راحت باشد. ترکیب رنگ جذاب این دستگاه از سفید و مشکی محبوبیت آن را برای دوست داران برند خوش آوازه بوش دوچندان کرده است. باتوجه به میزان شارژدهی 1 ساعته این محصول، به جرئت می‌توان گفت از جمله پرچم‌داران مدل‌های بهترین جارو شارژی به شمار میرود. همچنین این محصول از یک موتور 25 واتی برخوردار است که سیستم smart control به آن فرمان داده تا درعین قدرت مکش بالا، کمترین میزان باتری را مصرف کند.

جارو شارژی بوش 86SIL


جاروشارژی تفال مدل TY6838

از دیگر جاروشارژی‌های سبک وزن و خوش طراحی با شارژدهی بالا می‌توان به جاروشارژی تفال 6838 اشاره کرد. این محصول با وزن 2.5 کیلوگرم و حالت خاص طراحی، امکان نظافت و پاکسازی انواع سطوح و حتی نقاط غیر قابل دسترس را برای شما ساده خواهد کرد. میزان 45 دقیقه شارژدهی بطور مستمر در کنار قیمت بسیار مقرون بصرفه دستگاه، ارزش خرید آن را چند برابر می‌کند. برخورداری از حالت‌های مختلف نظافت و وجود پنل LED برای مشاهده سطح جلوی پارویی، از دیگر امکانات و مزیت‌های این مدل محبوب از برند خوش آوازه تفال فرانسه است.

بهترین مدل های جاروشارژی


پیشنهاد خرید و گپی دوستانه

در مجموع باید بگوییم که تمام مدلهایی که معرفی کردیم،از لحاظ نظافت کردن و قدرت مکش،در سطح و جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارند. بطوریکه رضایتمندی کامل شمارا کسب میکنند.

برای خرید جارو شارژی سعی کنید پارامترهای هر محصول را مطابق خواسته و توانایی خود ارزیابی کنید. همانطور که گفتیم مشخصه های متفاوتی برای انتخاب مدل دلخواه است؛از جمله میزان شارژدهی،نوع طراحی،سری های متفاوت نظافتی و مهم تر از همه دوام بدنه و باتری محصول که خیال شمارا از طول عمر آن راحت میکند.

اگر به دنبال خرید بهترین جارو شارژی عصایی یا همان دسته بلند هستید،پیشنهاد ما خرید از برندهای بوش،بلک اند دکر بوده که هم قیمت درخوری دارند و هم کیفیت آنها ثابت شده و رضایت بخش است. البته با شروع سال 2024 و عرضه جاروشارژی تفال در ایران و گسترش تقاضا برای این محصول، این دستگاه نیز باتوجه به کیفیت و قیمت، ارزش خرید بالایی دارد.

سوالات متداول

بهترین برندهای جاروشارژی کدام اند؟

به ترتیب برندهای بوش، بلک اند دکر، فیلیپس و تفال شامل پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌ها هستند. قیمت مدل‌های فیلیپس بسیار بالا بوده و کمیاب اند.

جاروشارژی دسته دار بهتره یا دسته کوتاه؟

قیمت جاروشارژی های دستی مقرون بصرفه تر بوده اما شارژدهی آنها بسیار پایین است. مدل‌های دسته دار که قابلیت استفاده بصورت دستی را نیز دارند، پیشنهاد بهتری هستند.

کمترین و بیشترین شارژدهی در کدام مدل‌ها هستند؟

جاروشارژی بلک اند دکر مدل SVA420 با 20 دقیقه شارژدهی و مدل‌های سری 6 و 7 بوش با 45 تا 60 دقیقه، از بالاترین مدت زمان شارژدهی برخوردارند.

محصولات معرفی شده اورجینال هستند؟

نه تنها مدل‌های جاروشارژی بلکه تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه کالاکده با گارانتی اصالت و سلامت ارائه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *